Is al goed, houden toch van elkaar.quote:
Lul toch niet zo manquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Gast, denk nou maar niet dat ik je niet doorheb. Hoop mooie praatjes maar als het erop aankomt in het PR-team doe je geen kut. En nu dit gezeik met je medemods voor de schermen, voor mij heb je afgedaan
.
quote:
Ditquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kan dit niet beter ergens anders dan?
Ik weet niet wat NTB is en ik ben te integer om het te googlen en te doen alsof ik het allang wist.quote:
Ik heb net maar even een dikke joint gedraaid haha. Net al een zak snoep leeg gegetenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:27 schreef Ugjerke het volgende:
Zo maar eens de rest van m'n joint oproken, kijken of dit er grappiger van word.
Echt, WTFquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lul toch niet zo man_! Ik doe verdomme hartstikke veel. Jij post alleen maar tieten en zoute opmerkingen achter de schermen. En ja BAN me maar voor het lekken, dwaas
Relax. Je hebt sowieso gelijk dat weet je.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
TR gemacht, voor de FA's, dit slaat als een lul op een drumstel. Lage-vloerse opmerkingen, doe eens normaal. lul
Niet te brekenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat NTB is en ik ben te integer om het te googlen en te doen alsof ik het allang wist.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lul toch niet zo man_! Ik doe verdomme hartstikke veel. Jij post alleen maar tieten en zoute opmerkingen achter de schermen. En ja BAN me maar voor het lekken, dwaas
Je ziet het echt niet he? Mono is hier de alle crewregels aan het schenden, zijn medemods voor de schermen aan het afvallen, aan het lekken, en jij wil de rest weghebben?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Relax. Je hebt sowieso gelijk dat weet je.
Als de FA's dit allemaal even doorlezen dan is het doei Fopje, en doei Murp, en DOEI LOMPEHORK
Je gaat zelf ook nog er gewoon op door?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Je ziet het echt niet he? Mono is hier de alle crewregels aan het schenden, zijn medemods voor de schermen aan het afvallen, aan het lekken, en jij wil de rest weghebben?
Oh, dat had ik eigenlijk wel uit de context moeten halen.quote:
Yeah wij met z'n allenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh, dat had ik eigenlijk wel uit de context moeten halen.
Maar ja, NTB, P4L, BFF, enz.
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik probeer een beetje te bemiddelen hier, ik vind dit wel een aardige SC, maar als het niet anders is dan moet het.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Relax. Je hebt sowieso gelijk dat weet je.
Als de FA's dit allemaal even doorlezen dan is het doei Fopje, en doei Murp, en DOEI LOMPEHORK
Sorry, maar waar ben jij nu mee bezig dan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Je ziet het echt niet he? Mono is hier de alle crewregels aan het schenden, zijn medemods voor de schermen aan het afvallen, aan het lekken, en jij wil de rest weghebben?
De rest loopt hier heel irritant het topic te derailen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Van wie moet dit dan? Wie heeft dit bedacht? De ONZ modcrew of Yvonne?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik probeer een beetje te bemiddelen hier, ik vind dit wel een aardige SC, maar als het niet anders is dan moet het.
Wat is die MOET dat een topic moet sluiten omdat er wat minder activiteit is?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik probeer een beetje te bemiddelen hier, ik vind dit wel een aardige SC, maar als het niet anders is dan moet het.
Ja man, je post hier zelf ook nog wel eens. Je hebt onze liefde toch gevoeld enzo. Hebben we je niet geraakt, broeder?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |