Oh tuurlijk, ik post ook wel eens dingen die ikzelf heel grappig vind maar totaal genegeerd worden omdat er op dat moment ook iets anders besproken word, maar dat heb je in elk topic. Ik heb zelfs het idee dat je dat in een normaal topic nog meer ziet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Niet welkom zijn en niet welkom voelen is iets totaal anders.
Als mensen hier komen, moeten ze even hoi zeggen, dan zeggen we hoi terug en kunnen ze mixen in onze conversatie. Simple as that.
En als je stoned bent ontglipt je nog wel eens wat, dus als ik gefocused ben op 1 convo, dan kan ik er niet 2 tegenlijk houden.
Jou UI is echt tof btw.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Willen alle mods in een ander topic ruzie gaan maken kunnen de vaste users weer lekker verder met de reeks.
Ik dacht al weer precies hetzelfde we zitten goed op een lijn vanavond.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:21 schreef Ugjerke het volgende:
Ik vraag me af of je een topic report kan maken omdat mods de topic derailen.
Moest lachen.quote:
quote:
Met hart en zielquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik dacht gewoon lekker bier te kunnen drinken en ja ik ben dronken , maar geen reden om zo te doen tegen mij. Ik zet mij verdomme met hart en ziel in voor jullie en dan zo doen. Echt, waarom ?
Ja hoor. Vuige apenneuker. Jij zet je juist TOTAAL niet in voor de users. Ja, voor de schermen wel. Maar achter de schermen kunnen ze allemaal de tering krijgen he? Held!quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik dacht gewoon lekker bier te kunnen drinken en ja ik ben dronken , maar geen reden om zo te doen tegen mij. Ik zet mij verdomme met hart en ziel in voor jullie en dan zo doen. Echt, waarom ?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik dacht al weer precies hetzelfde we zitten goed op een lijn vanavond.
TR gemacht, voor de FA's, dit slaat als een lul op een drumstel. Lage-vloerse opmerkingen, doe eens normaal. lulquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Met hart en ziel. Nog ff man. Je doet geen ruk.
Je blaat uit je nek lamme takquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja hoor. Vuige apenneuker. Jij zet je juist TOTAAL niet in voor de users. Ja, voor de schermen wel. Maar achter de schermen kunnen ze allemaal de tering krijgen he? Held!
Bemoei je er niet meequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:25 schreef Unscrewed het volgende:
Mag ik even die geheime notes over mij inzien nu we toch alle regels aan het breken zijn?
Gast, denk nou maar niet dat ik je niet doorheb. Hoop mooie praatjes maar als het erop aankomt in het PR-team doe je geen kutquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
TR gemacht, voor de FA's, dit slaat als een lul op een drumstel. Lage-vloerse opmerkingen, doe eens normaal. lul
IK KAN ZO SLECHT TEGEN 99% GEWIJZIGDE BERICHTEN.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
IK KAN ZO SLECHT TEGEN 99% GEWIJZIGDE BERICHTEN.
Sorry schatjesquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
IK KAN ZO SLECHT TEGEN 99% GEWIJZIGDE BERICHTEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |