quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:41 schreef Unscrewed het volgende:
Wat als iedereen gewoon even zwart word? Dan kunnen we naar de KFC.
Doe normaalquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik type me eigen helemaal de tyfus in het crew forum. Net alsof ik allemaal vragen kan beantwoorden van jullie nobodies.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:41 schreef Unscrewed het volgende:
Wat als iedereen gewoon even zwart word? Dan kunnen we naar de KFC.
Jij reageert ook wel erg vriendelijk zeg..quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik type me eigen helemaal de tyfus in het crew forum. Net alsof ik allemaal vragen kan beantwoorden van jullie nobodies.
Vanaf nu neem ik jullie niet meer serieus, de tyfusquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat zegt veel over jou. Krijg je soms een stijve lul van je blauwe kleur? Kontneuker.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Net alsof ik allemaal vragen kan beantwoorden van jullie nobodies.
Hork en Fopje doen het best aardig hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat ONZ dan eindelijk weer eens een keer fatsoenlijk gemodereerd kan worden.
Fopjequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Hork en Fopje doen het best aardig hoor.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat zegt veel over jou. Krijg je soms een stijve lul van je blauwe kleur? Kontneuker.
quote:
Ik krijg soms wel een blauw oog van een stijve lul, dan is er iets fout gegaan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat zegt veel over jou. Krijg je soms een stijve lul van je blauwe kleur? Kontneuker.
Wat doet ie voor werk?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mijn oom heet Rein. Hij werkt in een sporthal.
Gaaaaaaaaaastquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Fopje reageert op geen enkele vraag betreffende het voortbestaan van deze reeks, iets waar wij gebaat bij zijn. Vervolgens pleurt 'ie er zo'n opmerking uit en durf jij te verkondigen dat hij het nu wel aardig doetquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Hork en Fopje doen het best aardig hoor.
Sommige mensen noemen mij weleens eikel en ik ben 180 en dan hebben we het niet eens over de rest gehad.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik krijg soms wel een blauw oog van een stijve lul, dan is er iets fout gegaan.
Oei, Fopje. Ik vind je wel een toffe user enzo,maar nu laat je je ware aard misschien wel zienquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |