quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:41 schreef Unscrewed het volgende:
Wat als iedereen gewoon even zwart word? Dan kunnen we naar de KFC.
Doe normaalquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik type me eigen helemaal de tyfus in het crew forum. Net alsof ik allemaal vragen kan beantwoorden van jullie nobodies.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:41 schreef Unscrewed het volgende:
Wat als iedereen gewoon even zwart word? Dan kunnen we naar de KFC.
Jij reageert ook wel erg vriendelijk zeg..quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik type me eigen helemaal de tyfus in het crew forum. Net alsof ik allemaal vragen kan beantwoorden van jullie nobodies.
Vanaf nu neem ik jullie niet meer serieus, de tyfusquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat zegt veel over jou. Krijg je soms een stijve lul van je blauwe kleur? Kontneuker.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Net alsof ik allemaal vragen kan beantwoorden van jullie nobodies.
Hork en Fopje doen het best aardig hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat ONZ dan eindelijk weer eens een keer fatsoenlijk gemodereerd kan worden.
Fopjequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Hork en Fopje doen het best aardig hoor.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat zegt veel over jou. Krijg je soms een stijve lul van je blauwe kleur? Kontneuker.
quote:
Ik krijg soms wel een blauw oog van een stijve lul, dan is er iets fout gegaan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat zegt veel over jou. Krijg je soms een stijve lul van je blauwe kleur? Kontneuker.
Wat doet ie voor werk?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mijn oom heet Rein. Hij werkt in een sporthal.
Gaaaaaaaaaastquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Fopje reageert op geen enkele vraag betreffende het voortbestaan van deze reeks, iets waar wij gebaat bij zijn. Vervolgens pleurt 'ie er zo'n opmerking uit en durf jij te verkondigen dat hij het nu wel aardig doetquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Hork en Fopje doen het best aardig hoor.
Sommige mensen noemen mij weleens eikel en ik ben 180 en dan hebben we het niet eens over de rest gehad.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik krijg soms wel een blauw oog van een stijve lul, dan is er iets fout gegaan.
Oei, Fopje. Ik vind je wel een toffe user enzo,maar nu laat je je ware aard misschien wel zienquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij heeft z'n kantine daar. Dus hij loopt veel te darten.quote:
Nee altijd dat gezeik aan je kop. Dat is lekker, jullie denken te weten hoe de steel in de hark zit terwijl jullie van niks weten. Oke dit had misschien beter in het crewforum kunnen plaatsvinden. Maar dit is wat effectiever. Mono rot op, en iedereen is blij.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij reageert ook wel erg vriendelijk zeg..
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee altijd dat gezeik aan je kop. Dat is lekker, jullie denken te weten hoe de steel in de hark zit terwijl jullie van niks weten. Oke dit had misschien beter in het crewforum kunnen plaatsvinden. Maar dit is wat effectiever. Fopje rot op, en iedereen is blij.
Dat zijn modgedrag jou persoonlijk nu ff kut uitkomt maakt hem geen slechte mod.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:44 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Fopje reageert op geen enkele vraag betreffende het voortbestaan van deze reeks, iets waar wij gebaat bij zijn. Vervolgens pleurt 'ie er zo'n opmerking uit en durf jij te verkondigen dat hij het nu wel aardig doet
Je bedoelt de mok in de lepel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee altijd dat gezeik aan je kop. Dat is lekker, jullie denken te weten hoe de steel in de hark zit terwijl jullie van niks weten. Oke dit had misschien beter in het crewforum kunnen plaatsvinden. Maar dit is wat effectiever. Mono rot op, en iedereen is blij.
Wanneer emoties sterk aanwezig zijn, komt je ware aard naar boven.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oei, Fopje. Ik vind je wel een toffe user enzo,maar nu laat je je ware aard misschien wel zien
Nee maar leg ons dan uit hoe het in elkaar steekt.. Jullie komen met redenen aan waarvan jullie zelf ook wel weten dat dat echt dikke bullshit is. Ik ga haast denken dat dit een wraak tegen Mono is ofzo?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee altijd dat gezeik aan je kop. Dat is lekker, jullie denken te weten hoe de steel in de hark zit terwijl jullie van niks weten. Oke dit had misschien beter in het crewforum kunnen plaatsvinden. Maar dit is wat effectiever. Mono rot op, en iedereen is blij.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:44 schreef FL_Freak het volgende:
Mod team mono, flips, hork voor ONZ lijkt me geen slecht combinatie.
Het is niet zozeer dat het kut uitkomt, het is meer dat het kut overkomt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zijn modgedrag jou persoonlijk nu ff kut uitkomt maakt hem geen slechte mod.
hielenlikkerquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:44 schreef FL_Freak het volgende:
Mod team mono, flips, hork voor ONZ lijkt me geen slecht combinatie.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:46 schreef LompeHork het volgende:
Mono vind ik tof, dus ik wil Mono niet zien vertrekken eik
Niemand hierquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:46 schreef LompeHork het volgende:
Flips vind ik tof, maar ik zou mono niet willen zien vertrekken eik
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:46 schreef Onorgineel het volgende:
Krijgen jullie ook altijd last van je nek als je jezelf zoveel pijpt?
De operatie om mn onderste ribben eruit te halen staat pas volgende week op de agenda.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:46 schreef Onorgineel het volgende:
Gelijk hebben jullie, maar als jullie ooit, ooit vrouwelijke versterking zoeken he.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:46 schreef LompeHork het volgende:
Gast, nog steeds niet na alles wat ie geflikt heeft?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:46 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:46 schreef LompeHork het volgende:
Ik zou mono niet willen zien vertrekken eik
Meer mijn onderrug, ik ben er maar mee opgehouden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:46 schreef Onorgineel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |