SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
Stonervoer/drinken:
- Warm stokbrood met gesmolten kruidenboter
- Verse Hero Multifruit sap
- Fruity King tropisch fruit sap
- Alles van Milka
- Alles dat chocola bevat
- Stroopwafels
- Frisia spek
- Ribbelchips
- Cakebeslag
- Jodenkoeken
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2013 23:44:38 ]Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Pleur toch ff op manquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:01 schreef Fopje het volgende:
Als het aan mij ligt worden dit de laatste posts van deze reeks.
Waardeloos gezeik hier. En dat is al weken aan de gang.
Fuck the EBU.![]()
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Volgens mij zijn mensen hier ongesteld.quote:
Weet je, als mods gewoon met elkaar praten over dingen die ze lastig aan elkaar vinden en niet alles inside gaan bottlen, kunnen deze explosies ook niet gebeuren.Dit -- Parkiet is mijn papa
Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
Hij had gewoon gelijk. Vanaf het begin af aan al..."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Waar maak je je druk om? Je hoeft hier toch niet te postten? Shitquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:04 schreef Fopje het volgende:
Hij had gewoon gelijk. Vanaf het begin af aan al...!
Your beauty never ever scared me.![]()
Eet even een spacecake, misschien word je dan rustiger.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:04 schreef Fopje het volgende:
Hij had gewoon gelijk. Vanaf het begin af aan al...Dit -- Parkiet is mijn papa
Toch zijn wij ook verantwoordelijk voor wat hier allemaal gepost wordt. De hoeveelheid aan bagger is in dit topic gewoon uit de hand gelopen. Zoveel gezeik in 1 reeks is niet echt wenselijk. Dat Mono de verrader dit opeens gaat ontkennen is zijn probleem.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om? Je hoeft hier toch niet te postten? Shit!
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Krijg lekker een enorme tropische ziekte in je anus joh, kut ONZ mods![]()
Goed gedaan, een beetje fucken en mij weg pesten, ik hoop dat je trots kan zijn op jezelf.
Ik ben klaar met jullie.
IK STOP ER MEE!![]()
![]()
GYM. Dat is een goedlopende reeks.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:06 schreef Amarantha het volgende:
Maar even serieus.. Waarom een goed lopende reeks sluiten?
Dit is gewoon useless toiletpaper."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Maar even serieus, -lol-Dit -- Parkiet is mijn papa
Zoveel gezeik? Kom op het staat toch niet voor niets in ONZquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
Toch zijn wij ook verantwoordelijk voor wat hier allemaal gepost wordt. De hoeveelheid aan bagger is in dit topic gewoon uit de hand gelopen. Zoveel gezeik in 1 reeks is niet echt wenselijk. Dat Mono de verrader dit opeens gaat ontkennen is zijn probleem.Your beauty never ever scared me.![]()
Bagger in dit topic ? sorry kan je wat specifieker zijn? ik heb hier best leuke normale gesprekken gehad juist hier daar waar dat verder in onz niet kan. ik beoordeel je niet maar heb je wat voorbeelden?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
Toch zijn wij ook verantwoordelijk voor wat hier allemaal gepost wordt. De hoeveelheid aan bagger is in dit topic gewoon uit de hand gelopen. Zoveel gezeik in 1 reeks is niet echt wenselijk. Dat Mono de verrader dit opeens gaat ontkennen is zijn probleem.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat was ik al wel van plan ja.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
31 topics in 4 maanden, wij 101 topics in 3 maanden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
GYM. Dat is een goedlopende reeks.
Dit is gewoon useless toiletpaper.
Dat is niet zomaar wat posts minder, dat is 3x minder.Dit -- Parkiet is mijn papa
Even niet op mijn posts letten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bagger in dit topic ? sorry kan je wat specifieker zijn? ik heb hier best leuke normale gesprekken gehad juist hier daar waar dat verder in onz niet kan. ik beoordeel je niet maar heb je wat voorbeelden?
Kalmeer, zie je DM.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:07 schreef Monopoly het volgende:
Krijg lekker een enorme tropische ziekte in je anus joh, kut ONZ mods![]()
Goed gedaan, een beetje fucken en mij weg pesten, ik hoop dat je trots kan zijn op jezelf.
Ik ben klaar met jullie.
IK STOP ER MEE!![]()
quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Omdat ze om een of andere reden die wij allen gemist hebben pissig op elkaar zijn en zat zijn dat te verbergen ofzoquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:06 schreef krullenbolletje het volgende:
Maar even serieus waarom wordt dit niet achter de schermen besproken?
Fuck the EBU.![]()
Haha, jullie doen alsof Mono alleen Mod gaat kwijtraken als je dit op zwart gooit.
Losers.
Dit -- Parkiet is mijn papa
Het gaat hier om gecomprimeerde short-posts. Maar dat is misschien MOD-taal maar ik heb geen zin om uit te leggen wat dat allemaal inhoud. Ik heb mijn punt wel gemaakt denk ik?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
31 topics in 4 maanden, wij 101 topics in 3 maanden.
Dat is niet zomaar wat posts minder, dat is 3x minder."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Onzin berichtjes zal ik niet ontkennen maar gezeik is hier niet geweest.. En onzin berichtjes horen thuis in ONZ lijkt me.. Daarbij werd er ook regelmatig gepraat over het onderwerp namelijk wiet, joints roken etc. Shit, volgens beseffen ze niet hoeveel mensen ze hiermee op hun tenen trappenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bagger in dit topic ? sorry kan je wat specifieker zijn? ik heb hier best leuke normale gesprekken gehad juist hier daar waar dat verder in onz niet kan. ik beoordeel je niet maar heb je wat voorbeelden?Your beauty never ever scared me.![]()
Gecomprimeerde short-posts. Hoe verzin je het.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:10 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het gaat hier om gecomprimeerde short-posts. Maar dat is misschien MOD-taal maar ik heb geen zin om uit te leggen wat dat allemaal inhoud. Ik heb mijn punt wel gemaakt denk ik?
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: