Echt he..quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:35 schreef Onorgineel het volgende:
Maar wat is nou de bedoeling, eerst is er te weinig activiteit, vervolgens zijn we niet aardig en krijgen jullie klachen, en nu is het omdat het een SC teveel is
overboardhumor?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:35 schreef Unscrewed het volgende:
Soms als ik op de wc zit, kleed ik me uit, smeer ik mezelf in met Vaseline en ga ik naar buiten om te doen alsof ik een worm ben.
En zonder een heleboel leuke users in ONZquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij heeft het er zelf naar gemaakt. Maar goed, hij gaat op zwart zoals hij zei en dan kunnen we gewoon weer verder. Wel zonder deze reeks natuurlijk.
Zo zondequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Het is dat mijn popcorngifjes op zijn.
Het zal zeker niet vanwege dom zijn en mensen wegjagen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk ik ook steeds..Kan gewoon niet geloven dat ze zo dom zijn en zo graag mensen willen wegjagen
Het blijft ONZ, he.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dacht het ook ff, maar het gaat nu wel erg lang door om een grap te zijn.
Je zou het bijna denken jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:33 schreef Flippiee het volgende:
Ik vraag mij af he, trollen de mods niet?
Je komt net kijken, kijk jij nou maar eerst naar je DM voordat je oordeelt, want deze hele kutzooi gaat nergens meer over. Dat geschuif naar Mono, het gebash aan alle kanten, alsjeblieft zeg.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
"Ohh look at me, ik ben een verstandige jongen" Kom op man, jij begon deze shitzooi en nu taai je af zodat je toch nog goed overkomtFUUUUUU
Oke ik heb misschien een beetje te veeel gedronken maar BOEIEND. Fuck deze shit en fuck mono.
Ze zullen wel denken "We moeten lui vinden die te stoned zijn om dat door te hebben".quote:
quote:
Okequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat doen we dan ook maar gewoon.Als je onverwachts een aai over de bol krijgt ben ik dat.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:36 schreef Monopoly het volgende:
ik kan me echt niet voorstellen waarom ze zich als een zaadcel gedragen
quote:
Ja, en wie begon daarmeequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je als crew op een lijn moet zitten, je medemods afvallen is gewoon het laagste van het laagste.
Hahaquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ze zullen wel denken "We moeten lui vinden die te stoned zijn om dat door te hebben".
Zware_Stem_12quote:
Haha ik lach me echt kapot hier om die opmerkingenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ze zullen wel denken "We moeten lui vinden die te stoned zijn om dat door te hebben".
Waarom moet jij steeds verkondigen dat deze reeks sluit alsof je hier van geniet?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij heeft het er zelf naar gemaakt. Maar goed, hij gaat op zwart zoals hij zei en dan kunnen we gewoon weer verder. Wel zonder deze reeks natuurlijk.
??????????quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:35 schreef Onorgineel het volgende:
Maar wat is nou de bedoeling, eerst is er te weinig activiteit, vervolgens zijn we niet aardig en krijgen jullie klachen, en nu is het omdat het een SC teveel is
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef Flippiee het volgende:
Jullie mods hebben een chick nodig in je team. Ik meld mij hierbij aan.En voor de uren dat jullie in therapie moeten naar aanleiding van dit gedoe, vraag ik niets. Zo collegiaal ben ik niet.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef Flippiee het volgende:
Jullie mods hebben een chick nodig in je team. Ik meld mij hierbij aan.En voor de uren dat jullie in therapie moeten naar aanleiding van dit gedoe, vraag ik niets. Zo collegiaal ben ik niet.
Er is net een plekje vrijgekomen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef Flippiee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |