Gewoon vanuit de crew.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Van wie moet dit dan? Wie heeft dit bedacht? De ONZ modcrew of Yvonne?
Zie boven, is niet anders, soms zijn er gewoon té veel SC's.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat is die MOET dat een topic moet sluiten omdat er wat minder activiteit is?
Pleur ff op man, Mono is niet degene die met dit gezeik begon.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Je ziet het echt niet he? Mono is hier de alle crewregels aan het schenden, zijn medemods voor de schermen aan het afvallen, aan het lekken, en jij wil de rest weghebben?
Absoluut nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja man, je post hier zelf ook nog wel eens. Je hebt onze liefde toch gevoeld enzo. Hebben we je niet geraakt, broeder?
Hallon.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:31 schreef krullenbolletje het volgende:
Alle mods die hier posten zijn gewoon dom bezig
Hij heeft het er zelf naar gemaakt. Maar goed, hij gaat op zwart zoals hij zei en dan kunnen we gewoon weer verder. Wel zonder deze reeks natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pleur ff op man, Mono is niet degene die met dit gezeik begon.
Kinderachtig om zo met z'n alle tegen één te gaan.
Mijn hart.quote:
Nou dan weet ik al precies wat dit is.quote:
Mja, ik lurk regelmatig mee in ONZ, maar hier heb ik totaal niets van gemerkt. Ineens zo'n mededeling dat de reeks dicht gaat, daarvoor niets. Nu is het iedereen tegen Mono, midden in een topic. Los dit lekker achter de schermen op man. Als je je zulke zorgen maakt om de kwaliteit in ONZ en op Fok! in het algemeen, zal je achteraf wel balen dat je dit zo op de voorgrond blijft spelen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Je ziet het echt niet he? Mono is hier de alle crewregels aan het schenden, zijn medemods voor de schermen aan het afvallen, aan het lekken, en jij wil de rest weghebben?
helemaal topquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij heeft het er zelf naar gemaakt. Maar goed, hij gaat op zwart zoals hij zei en dan kunnen we gewoon weer verder. Wel zonder deze reeks natuurlijk.
Het gaat erom dat je als crew op een lijn moet zitten, je medemods afvallen is gewoon het laagste van het laagstequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pleur ff op man, Mono is niet degene die met dit gezeik begon.
Kinderachtig om zo met z'n alle tegen één te gaan.
Sowieso want te weinig activiteit (of nu teveel?) is onzin en niet welkom zijn ookquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou dan weet ik al precies wat dit is.
Het gaat echt niet over dit topic hoor.
Jullie gebruiken gewoon dit topic als een soort metafoor zodat je het niet direct over de echte reden hoeft te hebben.
- Prof. Nathan
Kunnen jullie weer achter de schermen tof doen over de rug van andere users ja, volwassen hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij heeft het er zelf naar gemaakt. Maar goed, hij gaat op zwart zoals hij zei en dan kunnen we gewoon weer verder. Wel zonder deze reeks natuurlijk.
Je probeert te bemiddelen, maar de SC moet dicht, right..quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik probeer een beetje te bemiddelen hier, ik vind dit wel een aardige SC, maar als het niet anders is dan moet het.
We zijn een team weet je wel, niet een individu.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je probeert te bemiddelen, maar de SC moet dicht, right..
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:33 schreef Flippiee het volgende:
Ik vraag mij af he, trollen de mods niet?
Denk ik ook steeds..quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:33 schreef Flippiee het volgende:
"Ohh look at me, ik ben een verstandige jongen" Kom op man, jij begon deze shitzooi en nu taai je af zodat je toch nog goed overkomtquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:33 schreef LompeHork het volgende:
Ja hoi, op herhaling: Kunnen we dit even achter de schermen uitvechten en niet hier? Dit is geen plaats hiervoor.
Dacht het ook ff, maar het gaat nu wel erg lang door om een grap te zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:33 schreef Flippiee het volgende:
HAHAquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:35 schreef Unscrewed het volgende:
Soms als ik op de wc zit, kleed ik me uit, smeer ik mezelf in met Vaseline en ga ik naar buiten om te doen alsof ik een worm ben.
Dat doen we dan ook maar gewoon.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Danku![]()
En doorpraten is denk ik het beste wat we/jullie kunnen doen ja
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |