quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef Flippiee het volgende:
Jullie mods hebben een chick nodig in je team. Ik meld mij hierbij aan.En voor de uren dat jullie in therapie moeten naar aanleiding van dit gedoe, vraag ik niets. Zo collegiaal ben ik
Ah, dus je word zwart?quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef Flippiee het volgende:
Jullie mods hebben een chick nodig in je team. Ik meld mij hierbij aan.En voor de uren dat jullie in therapie moeten naar aanleiding van dit gedoe, vraag ik niets. Zo collegiaal ben ik
Ik niet hoor, hoe kom je daarbij?quote:
Ja en dan zeker iedereen op lopen naaien tegen de rest, ik ken dat soort types welquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:38 schreef Flippiee het volgende:
ZO COLLEGIAAL BEN IK DUS WEL, VOOR ALLE DUIDELIJKHEID. WEL.
Naziquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
het is dat je stoned bent maar je word.
En op die van mijquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fopje reageer eens inhoudelijk op mijn posts.
Tfoe. Dat soort types. Ik ben het type dat mij laat naaien.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja en dan zeker iedereen op lopen naaien tegen de rest, ik ken dat soort types wel
Ja Fopje, doe eens! Ben wel benieuwd naar wat intellectueels ipv dat achterloos gezeik over de studie van je broer, achter de schermenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fopje reageer eens inhoudelijk op mijn posts.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
het is dat je stoned bent maar je word.
En zwart gaat op wit. En wit zijn alle kleuren dus het word een regenboog.quote:
Schattige bitch? Preutse bitch ja.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tfoe. Dat soort types. Ik ben het type dat mij laat naaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |