Volgens mij is de klacht van "Te weinig activiteit" veranderd naar "Teveel activiteit".quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bedoel je dat dit topic constant bovenaan de lijst met topics moet staan zodat het duidelijk is dat dit een SC is? Of wat. Want ik snap dat te weinig activiteit niet.
Oh my god...quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Volgens mij is de klacht van "Te weinig activiteit" veranderd naar "Teveel activiteit".
Nee, dat heb je niet. Trek dat fok!uniform uit en neem het internet ietsjes minder serieus, en laat ons hier rustig verder posten, merken jullie nu niet dat er nog redelijk wat animo is om dit voort te laten bestaan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:10 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het gaat hier om gecomprimeerde short-posts. Maar dat is misschien MOD-taal maar ik heb geen zin om uit te leggen wat dat allemaal inhoud. Ik heb mijn punt wel gemaakt denk ik?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:12 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet. Trek dat fok!uniform uit en neem het internet ietsjes minder serieus, en laat ons hier rustig verder posten, merken jullie nu niet dat er nog redelijk wat animo is om dit voort te laten bestaan?
MONO DOE NIET.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:07 schreef Monopoly het volgende:
Krijg lekker een enorme tropische ziekte in je anus joh, kut ONZ mods![]()
Goed gedaan, een beetje fucken en mij weg pesten, ik hoop dat je trots kan zijn op jezelf.
Ik ben klaar met jullie.
IK STOP ER MEE!
Nee ze hebben stront in hun ogen. Ze hebben liever één grote ruzie i.p.v ons gewoon ons ding te laten doen. Iets wat we gewoon in vrede hebben gedaan al die tijdquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:12 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet. Trek dat fok!uniform uit en neem het internet ietsjes minder serieus, en laat ons hier rustig verder posten, merken jullie nu niet dat er nog redelijk wat animo is om dit voort te laten bestaan?
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:12 schreef Unscrewed het volgende:
Kunnen alle mods en mensen die niet stoned zijn weg gaan? Jullie breken de regels van dit topic.
Dank
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:12 schreef Unscrewed het volgende:
Kunnen alle mods en mensen die niet stoned zijn weg gaan? Jullie breken de regels van dit topic.
Dank
Ik wou net zeggen ik doe hier regelmatig leuk mee maar echt rellen of problemen ben ik hier nog niet tegen gekomen gooi dan dat Nachtbagger dicht daar is elke avond gezeik.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onzin berichtjes zal ik niet ontkennen maar gezeik is hier niet geweest.. En onzin berichtjes horen thuis in ONZ lijkt me.. Daarbij werd er ook regelmatig gepraat over het onderwerp namelijk wiet, joints roken etc. Shit, volgens beseffen ze niet hoeveel mensen ze hiermee op hun tenen trappen
Was een test, bedankt.quote:
Mono ja, met zijn gedrag.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:13 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Jullie verneuken een gezellige reeks
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
MONO DOE NIET.
Jij moet sowieso blauw blijven anders komt er helemaal geen flikker meer van ONZ terecht. Ik weet niet wie deze klapjosti's erop hebben gezet maar laat HEN maar oprotten.
WTF WTF WTF!quote:
Ach iedereen hier behalve LH gooit benzine op het vuur.quote:
IK, heb nog nooit last van mono gehad. Mono deed HIER altijd gezellig mee. Blijkbaar ging 't achter de schermen minder, maar zorg dat je jullie 'wraak' op mono niet uiten door deze reeks er bijvoorbeeld uit te flikkerenquote:
Ik post hier nooit (al had ik dat in theorie nu kunnen doen, vrienden die ziek wordenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat ze om een of andere reden die wij allen gemist hebben pissig op elkaar zijn en zat zijn dat te verbergen ofzo
Zo komt het nu wel over inderdaad slechte beurt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:14 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
IK, heb nog nooit last van mono gehad. Mono deed HIER altijd gezellig mee. Blijkbaar ging 't achter de schermen minder, maar zorg dat je jullie 'wraak' op mono niet uiten door deze reeks er bijvoorbeeld uit te flikkeren
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef LompeHork het volgende:
Ja, toch wel even pauze graag, mods verenigt u even achter de schermen en Bart ga even mee, wel makkelijker, dit is niet de manier waarop we het moeten oplossen.
Mono wil het toch zo spelen voor de schermen? Kan ie het krijgen ookquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef LompeHork het volgende:
Ja, toch wel even pauze graag, mods verenigt u even achter de schermen en Bart ga even mee, wel makkelijker, dit is niet de manier waarop we het moeten oplossen.
Ik flikker eens even een paar tops in mijn langvloei.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef Onorgineel het volgende:
Mogen wij ondertussen rustig doorposten over blowen?
Als ik dit lees zou ik deze fittie bijna serieus nemen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef Fopje het volgende:
Mijn DM box staat anders bijna dagelijks vol met klachten over deze reeks. Mensen zouden hier niet welkom zijn en totaal worden genegeerd. Dat is gewoon iets wat we hier niet willen. Behalve Monopoly, die ziet dat graag blijkbaarMaar mooi dat hij weer op zwart gaat, hebben we dat gezeur ook niet meer. Kan deze reeks weg en kunnen we weer gewoon opnieuw beginnen.
Wat loop jij nou de verstandige herman uit te hangen manquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef LompeHork het volgende:
Niet welkom? Dat is echt kk bullshit. Iedereen is hier welkom.. En dat is ook altijd gezegd als er iemand langs kwam. Hoe vaak we hier mensen wel niet welkom geheten hebben omdat ze kwamen kijken. Dat is echt zulke onzin..quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef Fopje het volgende:
Mijn DM box staat anders bijna dagelijks vol met klachten over deze reeks. Mensen zouden hier niet welkom zijn en totaal worden genegeerd. Dat is gewoon iets wat we hier niet willen. Behalve Monopoly, die ziet dat graag blijkbaarMaar mooi dat hij weer op zwart gaat, hebben we dat gezeur ook niet meer. Kan deze reeks weg en kunnen we weer gewoon opnieuw beginnen.
Bring it, bitchquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Mono wil het toch zo spelen voor de schermen? Kan ie het krijgen ook.
Nee, kap gewoon even, beter vechten we dit gewoon achter de schermen uit, kom zeg.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Mono wil het toch zo spelen voor de schermen? Kan ie het krijgen ook.
Hou op zeg, je weet zelf hoe het wel en niet hoort.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat loop jij nou de verstandige herman uit te hangen manJezus. Wat een team.
Wat een onzin, ik heet iedereen die hier in komt welkom. Altijd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef Fopje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |