WTF WTF WTF!quote:
Ach iedereen hier behalve LH gooit benzine op het vuur.quote:
IK, heb nog nooit last van mono gehad. Mono deed HIER altijd gezellig mee. Blijkbaar ging 't achter de schermen minder, maar zorg dat je jullie 'wraak' op mono niet uiten door deze reeks er bijvoorbeeld uit te flikkerenquote:
Ik post hier nooit (al had ik dat in theorie nu kunnen doen, vrienden die ziek wordenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat ze om een of andere reden die wij allen gemist hebben pissig op elkaar zijn en zat zijn dat te verbergen ofzo
Zo komt het nu wel over inderdaad slechte beurt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:14 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
IK, heb nog nooit last van mono gehad. Mono deed HIER altijd gezellig mee. Blijkbaar ging 't achter de schermen minder, maar zorg dat je jullie 'wraak' op mono niet uiten door deze reeks er bijvoorbeeld uit te flikkeren
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef LompeHork het volgende:
Ja, toch wel even pauze graag, mods verenigt u even achter de schermen en Bart ga even mee, wel makkelijker, dit is niet de manier waarop we het moeten oplossen.
Mono wil het toch zo spelen voor de schermen? Kan ie het krijgen ookquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef LompeHork het volgende:
Ja, toch wel even pauze graag, mods verenigt u even achter de schermen en Bart ga even mee, wel makkelijker, dit is niet de manier waarop we het moeten oplossen.
Ik flikker eens even een paar tops in mijn langvloei.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef Onorgineel het volgende:
Mogen wij ondertussen rustig doorposten over blowen?
Als ik dit lees zou ik deze fittie bijna serieus nemen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef Fopje het volgende:
Mijn DM box staat anders bijna dagelijks vol met klachten over deze reeks. Mensen zouden hier niet welkom zijn en totaal worden genegeerd. Dat is gewoon iets wat we hier niet willen. Behalve Monopoly, die ziet dat graag blijkbaarMaar mooi dat hij weer op zwart gaat, hebben we dat gezeur ook niet meer. Kan deze reeks weg en kunnen we weer gewoon opnieuw beginnen.
Wat loop jij nou de verstandige herman uit te hangen manquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef LompeHork het volgende:
Niet welkom? Dat is echt kk bullshit. Iedereen is hier welkom.. En dat is ook altijd gezegd als er iemand langs kwam. Hoe vaak we hier mensen wel niet welkom geheten hebben omdat ze kwamen kijken. Dat is echt zulke onzin..quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef Fopje het volgende:
Mijn DM box staat anders bijna dagelijks vol met klachten over deze reeks. Mensen zouden hier niet welkom zijn en totaal worden genegeerd. Dat is gewoon iets wat we hier niet willen. Behalve Monopoly, die ziet dat graag blijkbaarMaar mooi dat hij weer op zwart gaat, hebben we dat gezeur ook niet meer. Kan deze reeks weg en kunnen we weer gewoon opnieuw beginnen.
Bring it, bitchquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Mono wil het toch zo spelen voor de schermen? Kan ie het krijgen ook.
Nee, kap gewoon even, beter vechten we dit gewoon achter de schermen uit, kom zeg.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Mono wil het toch zo spelen voor de schermen? Kan ie het krijgen ook.
Hou op zeg, je weet zelf hoe het wel en niet hoort.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat loop jij nou de verstandige herman uit te hangen manJezus. Wat een team.
Wat een onzin, ik heet iedereen die hier in komt welkom. Altijd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef Fopje het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit in ONZ, totdat ik hier kwam en toen werd ik er meteen op gewezen dat ik m'n UI nog niet in de OP gezet had. Zo welkom was ik.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet welkom? Dat is echt kk bullshit. Iedereen is hier welkom.. En dat is ook altijd gezegd als er iemand langs kwam. Hoe vaak we hier mensen wel niet welkom geheten hebben omdat ze kwamen kijken. Dat is echt zulke onzin..
Oja want jullie kunnen allemaal in onze gezamelijke PM box kijkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet welkom? Dat is echt kk bullshit. Iedereen is hier welkom.. En dat is ook altijd gezegd als er iemand langs kwam. Hoe vaak we hier mensen wel niet welkom geheten hebben omdat ze kwamen kijken. Dat is echt zulke onzin..
Ook bashen op mods die het WEL goed doen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat loop jij nou de verstandige herman uit te hangen manJezus. Wat een team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |