Whehe ik zat ook echt m'n reet eraf te lachen in die TC jongenquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:11 schreef Amarantha het volgende:
Vond het sowieso maar vreemd want Hork en Mono deden (eer)gisteren nog vet chill op de cam naar elkaar
ONZ / [ONZ STONERS!] #102 - Maar ligt het ook aan jou?quote:
quote:
Daarom ook de wtf.. Ik kreeg o.a door die zin een beetje argwaan over de echtheid hahaquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik postte ook maar watgewoon echt random
4 UUR MET FOK1KNOKPLOEG OP HC IK KNAL JE NEER VRIENDquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Maar jij bent dan semi homo dus ik ga je pesten
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ STONERS!] #102 - Maar ligt het ook aan jou?
Mods zijn een prestige zaak aan het uitvechten over de rug van users.
Sorry als ik je stoor grts Mikey.
wehehehe baasquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al mijn PI's hadden een knipoog!quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, ik had wel een sterk vermoeden dat jij het wel wist. Maar als ik ervan uitging en je wist het niet, dan had ik de boel kunnen verpesten, dus deed ik maar alsof je het niet wist
.
Gheheh held!quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh tering, je komt echt veel te laat.quote:
Wij zijn weerwolf bazenquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Al mijn PI's hadden een knipoog!Ik ben de mol!
whehehe
Dat is idd waar, jullie zijn (tot mijn ergernis) goed in jullie rol gebleven
nee ik heb swagquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
4 UUR MET FOK1KNOKPLOEG OP HC IK KNAL JE NEER VRIEND
Ja die PI was echt stomquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehehe
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Godverdomme Studeur jij moet kankerveel bijlezen
Ja, het ging echt wel heel lang door. En dan zo'n Hork die opeens serieus gaat lopen doen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehehe
wat een schatje ben je eigenlijkquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik meer vanwege DM'squote:Op zaterdag 6 april 2013 00:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja die PI was echt stom. Want daarom vroeg ik dus achter de schermen of je het wist ofzo. Maar je zou het daardoor ook kunnen verpesten
.
emma roberts [/fangirl!]quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar jij bent ook een skatjequote:
die met die gozer met die emails?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
vuisten -> swag
Heb je toevallig die rel gezien van @mounirtweets?
Ja?quote:
nee je hebt swogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troll van de mods, dreigen het te sluiten, flinke ruzie, mensen gingen er serieus op in, iedereen boos op elkaar, nu houdt iedereen weer van elkaarquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
die met die gozer met die emails?
jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
die met die gozer met die emails?
Ff paar 10000 volgers erbij kopenquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
vuisten -> swag
Heb je toevallig die rel gezien van @mounirtweets?
Als mijn stonertjes deze troll niet opviel zouden die PI's ze vast ook niet opvallen, was mijn gedachtequote:Op zaterdag 6 april 2013 00:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja die PI was echt stom. Want daarom vroeg ik dus achter de schermen of je het wist ofzo. Maar je zou het daardoor ook kunnen verpesten
.
Ik moet nog wel de doekjes opruimen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat van vanmiddag he? We laten het nog even toch?
klinkt goedquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
troll van de mods, dreigen het te sluiten, flinke ruzie, mensen gingen er serieus op in, iedereen boos op elkaar, nu houdt iedereen weer van elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |