Jij als gewone wist ervan en mij als crew lichten ze niet in.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:01 schreef Moira. het volgende:
SORRY LIEFJENS DAT IK TEGEN JULLIE LOOG
HOUDEN JULLIE NOG VAN ME?
Dan show je ze aan mij.quote:
neequote:Op zaterdag 6 april 2013 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Maar even serieus. Ben ik de enige die er niks van af wist?
Ik heb zelfs nooit gerooktquote:
Ze waren ook tegen mij aan het doen alsof het echt was hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij als gewone wist ervan en mij als crew lichten ze niet in.![]()
(grapje)
ik eerst niet maar daarna had ik het wel door ben zo scherp altijd lol XDquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Ja ik wel, en ik volg er ook maar de helft vanquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:06 schreef OllieWilliams het volgende:
Holy fuck, dit is nauwelijks bij te houden... is iedereen wel stoned?
Nee hoor, alle DM's die we kregen bewezen het tegendeelquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:06 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:06 schreef Fopje het volgende:
En die Ugjerke met zijn gifjes. Jezus man, ik kwam niet meer bij
Ik ook. Wij zwarte crewleden worden gediskrimmieneerd!quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij als gewone wist ervan en mij als crew lichten ze niet in.![]()
(grapje)
Ik had een vermoeden, maar was sterk overtuigt dat het echt was op een gegeven moment.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Ja had het wel door ofzo maar ik zat niet in het complot hahaquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik eerst niet maar daarna had ik het wel door ben zo scherp altijd lol XD
Ik ben vereerdquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:07 schreef Amarantha het volgende:
Maar alsnog is ONZ STONERS wel de enige reden dat ik dagelijks op FOK! zit
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ook. Wij zwarte crewleden worden gediskrimmieneerd!
Enkel mods, en Moira. terwijl niemand dat wistquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja had het wel door ofzo maar ik zat niet in het complot haha
Ik heb wel 3 x gerookt maar vond het super ranzigquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nooit gerookt.
Behalve dan een sigaar op mijn vrijgezellenfeest. Maar dat was niet over mijn longen. Goor trouwens.
quote:
quote:
Echt he we horen nergens bij op deze manier.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ook. Wij zwarte crewleden worden gediskrimmieneerd!
Komt omdat dit precies op het moment kwam dat ik me had aangemeld (had ik gedaan om héél af en toe een keer te kunnen reageren op iets)quote:
Moira eerst ook niet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Enkel mods, en Moira. terwijl niemand dat wist
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Enkel mods, en Moira. terwijl niemand dat wist
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:08 schreef Trollscience het volgende:
wie wil ff lkkr complotten met mij![]()
;0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |