Ik vond het wel leuk gespeeld allemaalquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd shit op youtube zitten kijken en achter mijn pc zitten slapen, open je het topic, en dan krijg je ineens zoiets te zien
Ik had wel op zich meteen door dat het nep was, maar toch blijf ik er bij dat ik het niet tof vond
Ghehe, ik zit anders met een brede grijns terug te lezenquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd shit op youtube zitten kijken en achter mijn pc zitten slapen, open je het topic, en dan krijg je ineens zoiets te zien
Ik had wel op zich meteen door dat het nep was, maar toch blijf ik er bij dat ik het niet tof vond
Riiiiiiightquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik had wel op zich meteen door dat het nep was
Ik post al lang genoeg mee om te weten dat LH en Mono niet zo ineens op die manier reageren op elkaarquote:
iedereen die dit achteraf zegtquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik post al lang genoeg mee om te weten dat LH en Mono niet zo ineens op die manier reageren op elkaar
quote:
Ik kwam ook pas na 20 posts binnenrollen en had toen ook gelijk door dat het nep was hoor, Mono DM'de eerst nog dat het een troll wasquote:
Dát maakt wel een verschil iddquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
iedereen die dit achteraf zegt
Whehe ik niet, ik ben lekker mee gaan trollenquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik geef gewoon toe, ik ben er ingetrapt
quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe ik niet, ik ben lekker mee gaan trollen
Ik ookquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Door die PI van jou twijfelde ik eerst welquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe ik niet, ik ben lekker mee gaan trollen
quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik me wel een beetje voor jullie (voornamelijk degenen die hier regelmatig meeposten) schaamde hoorquote:
Da's wel weer waar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |