Ik vond het wel leuk gespeeld allemaalquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd shit op youtube zitten kijken en achter mijn pc zitten slapen, open je het topic, en dan krijg je ineens zoiets te zien
Ik had wel op zich meteen door dat het nep was, maar toch blijf ik er bij dat ik het niet tof vond
Ghehe, ik zit anders met een brede grijns terug te lezenquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd shit op youtube zitten kijken en achter mijn pc zitten slapen, open je het topic, en dan krijg je ineens zoiets te zien
Ik had wel op zich meteen door dat het nep was, maar toch blijf ik er bij dat ik het niet tof vond
Riiiiiiightquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik had wel op zich meteen door dat het nep was
Ik post al lang genoeg mee om te weten dat LH en Mono niet zo ineens op die manier reageren op elkaarquote:
iedereen die dit achteraf zegtquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik post al lang genoeg mee om te weten dat LH en Mono niet zo ineens op die manier reageren op elkaar
quote:
Ik kwam ook pas na 20 posts binnenrollen en had toen ook gelijk door dat het nep was hoor, Mono DM'de eerst nog dat het een troll wasquote:
Dát maakt wel een verschil iddquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
iedereen die dit achteraf zegt
Whehe ik niet, ik ben lekker mee gaan trollenquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik geef gewoon toe, ik ben er ingetrapt
quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe ik niet, ik ben lekker mee gaan trollen
Ik ookquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Door die PI van jou twijfelde ik eerst welquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe ik niet, ik ben lekker mee gaan trollen
quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik me wel een beetje voor jullie (voornamelijk degenen die hier regelmatig meeposten) schaamde hoorquote:
Da's wel weer waar.quote:
Whehe, ik zei eerder al "IK BEN DE MOL"quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Door die PI van jou twijfelde ik eerst wel
ja hequote:
ik post hier nooit dus ik heb een excuusquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik me wel een beetje voor jullie (voornamelijk degenen die hier regelmatig meeposten) schaamde hoorDat iemand hier intrapte
![]()
![]()
Ja maar je bent toch gewoon een schatjequote:
kloptquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja maar je bent toch gewoon een schatje.
Stillquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja he
[..]
ik post hier nooit dus ik heb een excuus
quote:
Een nachtje doorhalen dusquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Over een uur is Wings of Liberty binnen7,18 gig
Kleine games hadden ze vroeger nog he?quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Over een uur is Wings of Liberty binnen7,18 gig
Je mag tussen ons inliggen hoor.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
niet pesten ja
[..]
doe mij moira maar
Ik heb nog wel eens een spel gekopieerd van een vriendje zijn pc met 4 floppy discs. Tijden manquote:
Ik heb hier bakken games liggen van 1 floppyquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens een spel gekopieerd van een vriendje zijn pc met 4 floppy discs. Tijden man
wtf is dat?quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:53 schreef Snowballed het volgende:
Zooo...
[ afbeelding ]
Het is niet wat het lijkt....
quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:25 schreef Snowballed het volgende:
Het draait en is groen....Rara...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |