Whehe, ik zei eerder al "IK BEN DE MOL"quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Door die PI van jou twijfelde ik eerst wel
ja hequote:
ik post hier nooit dus ik heb een excuusquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik me wel een beetje voor jullie (voornamelijk degenen die hier regelmatig meeposten) schaamde hoorDat iemand hier intrapte
![]()
![]()
Ja maar je bent toch gewoon een schatjequote:
kloptquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja maar je bent toch gewoon een schatje.
Stillquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja he
[..]
ik post hier nooit dus ik heb een excuus
quote:
Een nachtje doorhalen dusquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Over een uur is Wings of Liberty binnen7,18 gig
Kleine games hadden ze vroeger nog he?quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Over een uur is Wings of Liberty binnen7,18 gig
Je mag tussen ons inliggen hoor.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
niet pesten ja
[..]
doe mij moira maar
Ik heb nog wel eens een spel gekopieerd van een vriendje zijn pc met 4 floppy discs. Tijden manquote:
Ik heb hier bakken games liggen van 1 floppyquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens een spel gekopieerd van een vriendje zijn pc met 4 floppy discs. Tijden man
wtf is dat?quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:53 schreef Snowballed het volgende:
Zooo...
[ afbeelding ]
Het is niet wat het lijkt....
quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:25 schreef Snowballed het volgende:
Het draait en is groen....Rara...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |