nou doe het danquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil ook wel eens stoned zijnnog nooit stoned geweest
zeg dat danquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je kunt er heerlijk mee fappen....
WAAROM BEN JE NIET GEWOON DUIDELIJK???????quote:
Belgenquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil ook wel eens stoned zijnnog nooit stoned geweest
Ja...quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
IK OOK NIET![]()
Snowballed is aan de drugs
In mijn gehucht vind je pas wiet buiten een straal van 50kmquote:
HET ZIJN DE ILLUMINATI ZEG IK JE!!!!!!!quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
hij is helemaal de weg kwijt OPEN JE OGEN MENSEN![]()
belgenquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In mijn gehucht vind je pas wiet buiten een straal van 50km
SNEL PAK JE ALU HOEDJEquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
HET ZIJN DE ILLUMINATI ZEG IK JE!!!!!!!![]()
Boeren hier in de buurt hadden altijd wiet, misschien vraag je de verkeerde mensen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In mijn gehucht vind je pas wiet buiten een straal van 50km
Neem je nog wat mee naar Den Haag ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben ook m'n jointje aan het oproken
GVD IK SCHROK ME DE TERING TOEN IK NAAR BENEDEN SCROLLDE EN DIE SPINS ZAG JEZUS CHRISTAFBAK JVGAVNAquote:
krullebolletjesquote:
picsquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:06 schreef Murdera het volgende:
in een kroeg, veel vrouwelijk schoon, zeker 3 makkelijke kansen.
En dan zien dat niemand ook maar in de buurt komt van wat je meegebracht hebt.
Oke.. wiet>knipafval>ijs+hashmachien>machine aan>water zeven>ijshash>drogen>rokenquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
WAAROM BEN JE NIET GEWOON DUIDELIJK???????![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |