Heb je dat vaker als je staat te pissen ja?quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Net als dat je op de wc staat te pissen als er net een doelpunt wordt gescoord
whehequote:Op zaterdag 6 april 2013 03:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je dat vaker als je staat te pissen ja?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je dat vaker als je staat te pissen ja?
Slaap wel lieve jongenquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:54 schreef Monopoly het volgende:
Ja ik ben pleite broeders en zusters. Nog even een aflevering van Blue Mountain State kijken!
Beetje chillen en dan slapen.
Ik groet u allen
je moeder vermoord je voort kleinste als ik je berichten leestquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mijn moeder zou me vermoorden
klopt ik type dit vanuit de helquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
je moeder vermoord je voort kleinste als ik je berichten leest
nou dan doet mono toch iets verkeerd als je daar jurkjes voor nodig hebtquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
om me aan m'n vrouwelijkheid te helpen herinneren
Gezellig daar?quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
klopt ik type dit vanuit de hel
quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
nou dan doet mono toch iets verkeerd als je daar jurkjes voor nodig hebt
Zulk lief meisje moet toch in de hemelquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
klopt ik type dit vanuit de hel
hemel lijkt me super saaiquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zulk lief meisje moet toch in de hemel
valt mee, soms gebeurd het dat ik om 6u nog nie slaapquote:
Boel problemen daar denk ik..quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja ik chill met allemaal gays
Die bestaan niet op fok!quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:04 schreef Oerbeer het volgende:
Dit komt allemaal door je zolderkamerdroom zeker?
bij mij ookquote:Op zaterdag 6 april 2013 04:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
valt mee, soms gebeurd het dat ik om 6u nog nie slaap
alleen maar gelovigen mensenquote:
naaahquote:
nog nietquote:
zo raaaaaaaaar die droom jezusquote:Op zaterdag 6 april 2013 04:04 schreef Oerbeer het volgende:
Dit komt allemaal door je zolderkamerdroom zeker?
dromen over FOK!(ers)quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Soms droom ik dat ik beheerder ben van FOK!
Ik was 2 maand banned en zat 2 maand in een depressiequote:
Maar je drinkt nooit volgens je usernamequote:Op zaterdag 6 april 2013 04:09 schreef IkDrinkNooit het volgende:
Ik droom dat ik niet spoor, moet ik nog een biertje lostrekken ofniet..
Gaat plaatsvinden, je weetquote:Op zaterdag 6 april 2013 04:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zo raaaaaaaaar die droom jezus
Gelukkig is dat een droom en blijft het zo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Soms droom ik dat ik beheerder ben van FOK!
Geen idee, nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
alsof je er wat aan kan doen
Ik zie het probleem niet?quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar je drinkt nooit volgens je username
quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gaat plaatsvinden, je weet
[..]
Gelukkig is dat een droom en blijft het zo.
Ik vind het wel knap van Danny dat hij al jaren een van de meest bezochte sites van Nederland heeft (toch?) en nog steeds niet zwemt in het geld.quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
In zijn dromen. (danny)quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap van Danny dat hij al jaren een van de meest bezochte sites van Nederland heeft (toch?) en nog steeds niet zwemt in het geld.
Het was ook niet zijn insteek om rijk te worden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap van Danny dat hij al jaren een van de meest bezochte sites van Nederland heeft (toch?) en nog steeds niet zwemt in het geld.
Dus?quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Het was ook niet zijn insteek om rijk te worden.
Dat zeg ik ook altijd tegen mijn baas.quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Het was ook niet zijn insteek om rijk te worden.
Met minder punten kan ook heel lekker zijn.....quote:
I knowquote:Op zaterdag 6 april 2013 04:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
ik droom gelukkig alleen over fokkers die ik ontmoet hebquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
I know
[..]
ik droom gelukkig alleen over fokkers die ik ontmoet heb
fapze..quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:19 schreef Typisch het volgende:
[..]stop hou op. Ben pitten boelers en sletjes, trusten
quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:19 schreef Typisch het volgende:
[..]stop hou op. Ben pitten boelers en sletjes, trusten
Mhehehequote:Op zaterdag 6 april 2013 04:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ligt eraan of ik nog kan fietsen
Vriend vertelde dat hij een keer een tuinhekje van iemand naar de klote heeft geholpen omdat hij dacht dat bomen hem aanvielenquote:
Wauw. Die zal dan best ver zijn geweestquote:Op zaterdag 6 april 2013 04:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vriend vertelde dat hij een keer een tuinhekje van iemand naar de klote heeft geholpen omdat hij dacht dat bomen hem aanvielen
Daarna is hij nog gaan werken (vakkenvullen), zijn baas heeft hem naar huis gestuurdquote:Op zaterdag 6 april 2013 04:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wauw. Die zal dan best ver zijn geweest
Hahahaquote:Op zaterdag 6 april 2013 04:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Daarna is hij nog gaan werken (vakkenvullen), zijn baas heeft hem naar huis gestuurd
Nou. Matig. Tijd voor een meet dus.quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Met hem zou ik dus vandaag gaan blowen maar hij is ziek
Het is zo donker dat mijn oog t verschil niet merkt tussen open en dichtquote:Op zaterdag 6 april 2013 05:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met één oog open in slaap proberen te vallen, dan draait de wereld minder erg.
Klein lampje aanzetten. Werkt prima altijd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 05:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het is zo donker dat mijn oog t verschil niet merkt tussen open en dicht
Ik kan niet slapen zonder kudden glas water Hennie al opquote:Op zaterdag 6 april 2013 05:02 schreef Monopoly het volgende:
Oh, en neem een glas water, en slaap zonder kussen.
Zonder kussen slapen blijft je lichaam horizontaal liggen.
Een kater is het gevolg van vocht tekort in je hersenen. Als je horizontaal ligt is er minder kans dat er vocht weg loopt naar je andere organen. Hierdoor heb je minder hoofdpijn de volgende ochtend.
[ afbeelding ]
wat ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 05:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen zonder kudden glas water Hennie al op
Ik kan ook niet slapen met lichtquote:Op zaterdag 6 april 2013 05:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klein lampje aanzetten. Werkt prima altijd.
Kussen* heb ik*quote:Op zaterdag 6 april 2013 05:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen zonder kudden glas water Hennie al op
inderdaad, kan je autocorrect niet uitschakelen?quote:
Gefeliciteeeeeerd!quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Jeuj ik ben jarig
![]()
![]()
![]()
Nou ja, gewoon lekker relaxed dagje
Ik krijg straks mijn ouders en broer en volgers op de koffie.quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeerd!![]()
Waarom slaap je niet uit op je verjaardag
Ik heb me weer verslapenMoet over 10 minuten officieel beginnen met werken maar ze had gevraagd of ik er half 9 wou zijn
Eerst ff peukje enzo, belangrijk.
Het aantal gecomprimeerde short-posts is aanzienlijk verbeterdquote:Op zaterdag 6 april 2013 09:43 schreef Ugjerke het volgende:
jeetje, bestaat deze kutreeks nog steeds?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het aantal gecomprimeerde short-posts is aanzienlijk verbeterd
Omdat die lekker makkelijk te hosselen zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:52 schreef smitjew het volgende:
Waarom posten hier meisjes van 16 die misschien 1 keer hebben geblowed in hun leven ?
Beste post van gisterenquote:
Ik ga zo weer blowenquote:Op zaterdag 6 april 2013 09:57 schreef VMSDKR het volgende:
Ik blow ook niet eigenlijk. Misschien een keer per maand eentje blazen. Fuck toelatingseisen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |