Ik kan niet slapen zonder kudden glas water Hennie al opquote:Op zaterdag 6 april 2013 05:02 schreef Monopoly het volgende:
Oh, en neem een glas water, en slaap zonder kussen.
Zonder kussen slapen blijft je lichaam horizontaal liggen.
Een kater is het gevolg van vocht tekort in je hersenen. Als je horizontaal ligt is er minder kans dat er vocht weg loopt naar je andere organen. Hierdoor heb je minder hoofdpijn de volgende ochtend.
[ afbeelding ]
wat ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 05:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen zonder kudden glas water Hennie al op
Ik kan ook niet slapen met lichtquote:Op zaterdag 6 april 2013 05:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klein lampje aanzetten. Werkt prima altijd.
Kussen* heb ik*quote:Op zaterdag 6 april 2013 05:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen zonder kudden glas water Hennie al op
inderdaad, kan je autocorrect niet uitschakelen?quote:
Gefeliciteeeeeerd!quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Jeuj ik ben jarig
![]()
![]()
![]()
Nou ja, gewoon lekker relaxed dagje
Ik krijg straks mijn ouders en broer en volgers op de koffie.quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeerd!![]()
Waarom slaap je niet uit op je verjaardag
Ik heb me weer verslapenMoet over 10 minuten officieel beginnen met werken maar ze had gevraagd of ik er half 9 wou zijn
Eerst ff peukje enzo, belangrijk.
Het aantal gecomprimeerde short-posts is aanzienlijk verbeterdquote:Op zaterdag 6 april 2013 09:43 schreef Ugjerke het volgende:
jeetje, bestaat deze kutreeks nog steeds?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het aantal gecomprimeerde short-posts is aanzienlijk verbeterd
Omdat die lekker makkelijk te hosselen zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:52 schreef smitjew het volgende:
Waarom posten hier meisjes van 16 die misschien 1 keer hebben geblowed in hun leven ?
Beste post van gisterenquote:
Ik ga zo weer blowenquote:Op zaterdag 6 april 2013 09:57 schreef VMSDKR het volgende:
Ik blow ook niet eigenlijk. Misschien een keer per maand eentje blazen. Fuck toelatingseisen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |