fapze..quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:19 schreef Typisch het volgende:
[..]stop hou op. Ben pitten boelers en sletjes, trusten
quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:19 schreef Typisch het volgende:
[..]stop hou op. Ben pitten boelers en sletjes, trusten
Mhehehequote:Op zaterdag 6 april 2013 04:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ligt eraan of ik nog kan fietsen
Vriend vertelde dat hij een keer een tuinhekje van iemand naar de klote heeft geholpen omdat hij dacht dat bomen hem aanvielenquote:
Wauw. Die zal dan best ver zijn geweestquote:Op zaterdag 6 april 2013 04:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vriend vertelde dat hij een keer een tuinhekje van iemand naar de klote heeft geholpen omdat hij dacht dat bomen hem aanvielen
Daarna is hij nog gaan werken (vakkenvullen), zijn baas heeft hem naar huis gestuurdquote:Op zaterdag 6 april 2013 04:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wauw. Die zal dan best ver zijn geweest
Hahahaquote:Op zaterdag 6 april 2013 04:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Daarna is hij nog gaan werken (vakkenvullen), zijn baas heeft hem naar huis gestuurd
Nou. Matig. Tijd voor een meet dus.quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Met hem zou ik dus vandaag gaan blowen maar hij is ziek
Het is zo donker dat mijn oog t verschil niet merkt tussen open en dichtquote:Op zaterdag 6 april 2013 05:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met één oog open in slaap proberen te vallen, dan draait de wereld minder erg.
Klein lampje aanzetten. Werkt prima altijd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 05:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het is zo donker dat mijn oog t verschil niet merkt tussen open en dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |