zo raaaaaaaaar die droom jezusquote:Op zaterdag 6 april 2013 04:04 schreef Oerbeer het volgende:
Dit komt allemaal door je zolderkamerdroom zeker?
dromen over FOK!(ers)quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Soms droom ik dat ik beheerder ben van FOK!
Ik was 2 maand banned en zat 2 maand in een depressiequote:
Maar je drinkt nooit volgens je usernamequote:Op zaterdag 6 april 2013 04:09 schreef IkDrinkNooit het volgende:
Ik droom dat ik niet spoor, moet ik nog een biertje lostrekken ofniet..
Gaat plaatsvinden, je weetquote:Op zaterdag 6 april 2013 04:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zo raaaaaaaaar die droom jezus
Gelukkig is dat een droom en blijft het zo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Soms droom ik dat ik beheerder ben van FOK!
Geen idee, nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
alsof je er wat aan kan doen
Ik zie het probleem niet?quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar je drinkt nooit volgens je username
quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gaat plaatsvinden, je weet
[..]
Gelukkig is dat een droom en blijft het zo.
Ik vind het wel knap van Danny dat hij al jaren een van de meest bezochte sites van Nederland heeft (toch?) en nog steeds niet zwemt in het geld.quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
In zijn dromen. (danny)quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap van Danny dat hij al jaren een van de meest bezochte sites van Nederland heeft (toch?) en nog steeds niet zwemt in het geld.
Het was ook niet zijn insteek om rijk te worden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap van Danny dat hij al jaren een van de meest bezochte sites van Nederland heeft (toch?) en nog steeds niet zwemt in het geld.
Dus?quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Het was ook niet zijn insteek om rijk te worden.
Dat zeg ik ook altijd tegen mijn baas.quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Het was ook niet zijn insteek om rijk te worden.
Met minder punten kan ook heel lekker zijn.....quote:
I knowquote:Op zaterdag 6 april 2013 04:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
ik droom gelukkig alleen over fokkers die ik ontmoet hebquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
I know
[..]
ik droom gelukkig alleen over fokkers die ik ontmoet heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |