Heb je dat vaker als je staat te pissen ja?quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Net als dat je op de wc staat te pissen als er net een doelpunt wordt gescoord
whehequote:Op zaterdag 6 april 2013 03:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je dat vaker als je staat te pissen ja?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je dat vaker als je staat te pissen ja?
Slaap wel lieve jongenquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:54 schreef Monopoly het volgende:
Ja ik ben pleite broeders en zusters. Nog even een aflevering van Blue Mountain State kijken!
Beetje chillen en dan slapen.
Ik groet u allen
je moeder vermoord je voort kleinste als ik je berichten leestquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mijn moeder zou me vermoorden
klopt ik type dit vanuit de helquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
je moeder vermoord je voort kleinste als ik je berichten leest
nou dan doet mono toch iets verkeerd als je daar jurkjes voor nodig hebtquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
om me aan m'n vrouwelijkheid te helpen herinneren
Gezellig daar?quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
klopt ik type dit vanuit de hel
quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
nou dan doet mono toch iets verkeerd als je daar jurkjes voor nodig hebt
Zulk lief meisje moet toch in de hemelquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
klopt ik type dit vanuit de hel
hemel lijkt me super saaiquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zulk lief meisje moet toch in de hemel
valt mee, soms gebeurd het dat ik om 6u nog nie slaapquote:
Boel problemen daar denk ik..quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja ik chill met allemaal gays
Die bestaan niet op fok!quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:04 schreef Oerbeer het volgende:
Dit komt allemaal door je zolderkamerdroom zeker?
bij mij ookquote:Op zaterdag 6 april 2013 04:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
valt mee, soms gebeurd het dat ik om 6u nog nie slaap
alleen maar gelovigen mensenquote:
naaahquote:
nog nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |