whehehequote:Op zaterdag 6 april 2013 03:41 schreef Monopoly het volgende:
Niets mis mee om even de laptop te pakken na een goed seksbeurt. Even chillen ditdat.
Nee dan glijd het juist beter...quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
In de zomer is je naam toch lastig ''snowballed''
nb gewoonquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:44 schreef Moira. het volgende:
Het lijkt wel ineens een andere reeks geworden, joh
Ik vroeg me ook al zoiets af.... KPVSquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:44 schreef Moira. het volgende:
Het lijkt wel ineens een andere reeks geworden, joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
nicequote:Op zaterdag 6 april 2013 03:45 schreef Monopoly het volgende:
Moira, eind van de maand haal ik weer wat lekkers uit Rotterdam
Heb dan wel stage dus moet even kijken hoe-of-wat, maar ik heb het hier dan iig liggen
quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al zoiets af.... KPVSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaap lekker...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:48 schreef Oerbeer het volgende:
HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Pikatchu is leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Je slaat de spijker op z'n kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt wel één post gemaakt though, helemaal in het begin
Fuck the EBU.
ik word bang van je uiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja. En toen ging ik verder met leven. Dat was wel een beetje zonde.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op z'n kop
Je hebt wel één post gemaakt though, helemaal in het begin
Net als dat je op de wc staat te pissen als er net een doelpunt wordt gescoordquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Tja. En toen ging ik verder met leven. Dat was wel een beetje zonde.
Zo voelt het wel een beetje ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Net als dat je op de wc staat te pissen als er net een doelpunt wordt gescoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |