Neuk- en in-bed-lig zondagenquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:37 schreef jordyqwerty het volgende:
8x op een dagzo kan je je zondag ook invullen natuurlijk
Ik heb het niet over die pilletjes.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je kan 8x seks hebben op een dag en nog steeds lief doen hoor
En met pillen krijg je vaak nog niet eens één hele seksbeurt af
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Gewoon heel de dag in bed door brengen is anders aardig bazig hoor zo op zijn tijd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:37 schreef jordyqwerty het volgende:
8x op een dagzo kan je je zondag ook invullen natuurlijk
Ja ik wilde er al bij toevoegen beetje in je bed liggen maarja niet iedereen heeft enkel sex in bedquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon heel de dag in bed door brengen is anders aardig bazig hoor zo op zijn tijd.
Is dat een compliment..?quote:
ik lig soms ook heel de dag in bedquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon heel de dag in bed door brengen is anders aardig bazig hoor zo op zijn tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik loog soms heel de dag in bedlig of lagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
ik loog soms heel de dag in bedIk post wel eens op FOK! terwijl mijn chick naast mij ligt op bed. Zoveel internetswag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat bedoelde ik maar he tis al bijna 4uquote:
Klopt... dan donder je ernaast en ga je daar gewoon verder....quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja ik wilde er al bij toevoegen beetje in je bed liggen maarja niet iedereen heeft enkel sex in bed
[..]
ik lig soms ook heel de dag in bedgvd ik ook neeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |