Ik zou niet durven, daar ken ik er te weinig voor. Een miljoentje of 2 en ik zou een goed referentie kader hebben.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:33 schreef Moira. het volgende:
Maar scheer niet alle vrouwen over dezelfde kam, hè
8x? heb je dan geen uh... ja pijn in je kutquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens 8x op een dag gedaan, dan lig je gewoon echt de hele dag te neuken
[..]
Hij weet
[..]
Maar scheer niet alle vrouwen over dezelfde kam, hè
[..]
Ook, of gewoon een keer 3x op een dag, of soms een keer een week niet, boeiend.
#YOLOquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:33 schreef Typisch het volgende:
Jezus, in plaats van dat mijn chick hier nu is zit ik een stoner SC te posten.
Het kan verkeren.![]()
Mooi zoquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, daar ken ik er te weinig voor. Een miljoentje of 2 en ik zou een goed referentie kader hebben.
ey mono opdonderen he laat krul nog effe onwetend en onschuldigquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij inmiddels al wel een penis in je vagijn heb mogen ontvangen. Maar niet dus ?>
Jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
8x? heb je dan geen uh... ja pijn in je kut
vraagdequote:Op zaterdag 6 april 2013 03:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
toen ik het vraagde kreeg ik een snau en verwees ze me door naar een psychiater
Niet.... das maar 1x per uur...quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:33 schreef Moira. het volgende:
Ik heb het wel eens 8x op een dag gedaan, dan lig je gewoon echt de hele dag te neuken
quote:
nee manquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij inmiddels al wel een penis in je vagijn heb mogen ontvangen. Maar niet dus ?>
Ja wat, ik vraag alleen maar. We zijn hier met z'n allen in een kumbyaa stemming.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ey mono opdonderen he laat krul nog effe onwetend en onschuldig
hoezo pijnquote:
je verwart me met snow manquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ey mono opdonderen he laat krul nog effe onwetend en onschuldig
vroeg dus, ook al 2 jaar geleden dat ik van school benquote:
Wat wou jij elke keer die 45 minuten tussen seksbeurten door doen dan? Dan lig je eerst bij te komen om vervolgens weer op te geilenquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:35 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Niet.... das maar 1x per uur...![]()
De hele dag zou 16x zijn... maar dan wel ff paar dagen rust ajb...
ja maar maar maarquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Shhh, het is een BelgHij zegt wel vaker gekke dingen.
als nogquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
vroeg dus, ook al 2 jaar geleden dat ik van school ben
dat gevoel heb je na een paar dagen nog... en dan begint t gezeik weer opnieuw...quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja wat, ik vraag alleen maar. We zijn hier met z'n allen in een kumbyaa stemming.
lach me maar uit :squote:Op zaterdag 6 april 2013 03:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja maar maar maar
[..]
als nog
Je kan 8x seks hebben op een dag en nog steeds lief doen hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoezo pijn
gewoon lief doen, al denk ik dat je na een keertje of 6 toch maar weinig voelt behalve slappe hap tenzij pilletjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |