Zwollenaren, puike lui, jeweetzelf!quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Para hippe chicks, je moet er van houden. Laat mij maar met een nymfomane burgertrut trouwen''.
Deze line is anders keihard van een Zwollenaar.
Heeft je capuchon geen apart adres dan..?quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]![]()
En wat als me ouders de post eerst uithalen
Gewoon kut wijven, dat is de enige conclusie die ik heb.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, in mijn vorige relaties ging híj zeiken en shit
Die zijn er idd te veel op deze wereldquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon kut wijven, dat is de enige conclusie die ik heb.
True.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zwollenaren, puike lui, jeweetzelf!
Ik zou er niet aan moeten denken, eerlijk waar niet.
Wat er van waar is..... ik waag me niet aan handel...quote:
Meh, toch wel 3x in de week, hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
De gouden regel is, 1x sex hebben in een week.
Zo krijg je een stabiele seksrelatie. Elke dag is niet goed en is je sexrelatie meteen afgelopen
lijkt mij ook vermoeiend om er een te zijn, 8 keer waar haal je de tijd vandaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:27 schreef Monopoly het volgende:
Nymfomaan lijkt me trouwens niets.
Seks moet speciaal en fijn zijn. Niet 8 keer per dag, dan is de lol er na een week echt wel van af hoor.
Dit. Elke avond hoeft niet per sé. Is wel fijn maar het is ook fijn (als je echt van elkaar houdt) om gewoon knuffelend in slaap te vallen samen. Niets mis mee.quote:
Ik weet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die zijn er idd te veel op deze wereld![]()
Dat geldt misschien voor als je getrouwd bent en 2 kinderen hebt...quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo krijg je een stabiele seksrelatie. Elke dag is niet goed en is je sexrelatie meteen afgelopen
Dit...quote:
seks met je capuchon heb je het nu over toch?quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
In den beginnen doe je nog niks anders dan elkaar leuk en aantrekkelijk vinden, dan gelden deze regels imo niet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Elke avond hoeft niet per sé. Is wel fijn maar het is ook fijn (als je echt van elkaar houdt) om gewoon knuffelend in slaap te vallen samen. Niets mis mee.
mijn vriendin doet niet aan capuchonsex,quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
seks met je capuchon heb je het nu over toch?
wat vreemd nouquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
mijn vriendin doet niet aan capuchonsex,ze vind dat raar
Is er meer dan een begin dan..?quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
In den beginnen doe je nog niks anders dan elkaar leuk en aantrekkelijk vinden, dan gelden deze regels imo niet.
Ik heb het wel eens 8x op een dag gedaan, dan lig je gewoon echt de hele dag te neukenquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
lijkt mij ook vermoeiend om er een te zijn, 8 keer waar haal je de tijd vandaan
Hij weetquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Elke avond hoeft niet per sé. Is wel fijn maar het is ook fijn (als je echt van elkaar houdt) om gewoon knuffelend in slaap te vallen samen. Niets mis mee.
Maar scheer niet alle vrouwen over dezelfde kam, hèquote:
Ook, of gewoon een keer 3x op een dag, of soms een keer een week niet, boeiend.quote:
toen ik het vraagde kreeg ik een snau en verwees ze me door naar een psychiaterquote:
whehehequote:Op zaterdag 6 april 2013 03:34 schreef krullenbolletje het volgende:
deze sc gaat eigenlijk alleen maar over dingen waar ik niks over weet realiseer ik mij net
Ik dacht dat jij inmiddels al wel een penis in je vagijn heb mogen ontvangen. Maar niet dus ?>quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:34 schreef krullenbolletje het volgende:
deze sc gaat eigenlijk alleen maar over dingen waar ik niks over weet realiseer ik mij net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |