zou wel vet zijn jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooie tijden. Hier helaas vrijwel onmogelijk helaas. Misschien dat ik het dak op kan via de bovenste etage en een ladder, maar daar komt sowieso teveel gezeik van.
Ben nog zoekende naar een bazige stonerplek met bazig uitzicht.
whehe geniaalquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:16 schreef krullenbolletje het volgende:
ik weet nog dat ik terug kwam van de meet, mijn haren/kleding stonken ontzettend naar wiet/rook, gewoon 15 minuten met mijn moeder in de auto gezeten die niks door had
godver, ik wou daarbij zijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:18 schreef Monopoly het volgende:
Iemand had dat ding trouwens omgetrapt. Moest echt vegen voor het leven om al die troep weg te krijgen
Ik smoke alleen in de zomer, met oud en nieuw en met hoge uitzondering op andere dagen. Dus vrij weinig.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
hoeveel jointjes roken julie danper dag
samequote:
een halve of ééntje, 's avondsquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
0 want belgiequote:
dat was echt hilarischquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denk dat laatste
Dromenvangertje was ook de vijver ingekankert door PatjeEn er miste een fakkel uit de tuin
goede meet was dat welquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
zou wel vet zijn ja
[..]
whehe geniaal
[..]
godver, ik wou daarbij zijn
Misschien kunnen we van de zomer nog een keer naar die toren gaan, en daar een nooduitgang vinden om het dak op te gaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
zou wel vet zijn ja
[..]
whehe geniaal
[..]
godver, ik wou daarbij zijn
....quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
same
nu kunnen we een koppel zijn :p
wtfquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat was echt hilarischniet voor haar dan
Of dat moment dat we dachten dat sv verzopen was
![]()
![]()
![]()
![]()
verlangen achter jointsquote:
Doenquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien kunnen we van de zomer nog een keer naar die toren gaan, en daar een nooduitgang vinden om het dak op te gaan
Verschilt per dag.. de ene 15 en de andere hele maand niets... en alles wat daar tussen hangt...quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
nicequote:Op zaterdag 6 april 2013 03:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]Vlakbij, jeweet. 2 minuutjes treinen en je bent er
Ik heb dat verhaal nooit gehoord, vertel vertel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Achteraf klinkt het super lullig
Word je lax en traag van.quote:
ohquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:22 schreef krullenbolletje het volgende:
we lagen allemaal in "bed" toen we erachter kwamen dat niemand wist waar sv was, dus mensen zoeken en ondertussen speculeren of hij in de vijver was gevallenuiteindelijk lag hij ergens te slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |