methyldopa?quote:Op donderdag 4 april 2013 08:42 schreef L-E het volgende:
Oh, voor de zwangeren die slecht slapen: kweek een hoge bloeddruk, neem daar medicatie voor, en je bent 24/7 zo duf en slaperig als een stoned konijn!
Serieus, het slaapt heerlijk op die pillen
Methyldopa idd, 3x dgs 500 mg. Ik ben thuisquote:Op donderdag 4 april 2013 09:01 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
methyldopa?
Ben in het z-huis of thuis?
Wolk hoe is het?
Lb benen bij elkaar vandaag.
mwaba het is al bijna 13:09 op naar een mooie echo
hier zwangeren vriend en dochter ook mee. beide aan het spugen.
Een kurk of een kruk?quote:Op donderdag 4 april 2013 08:16 schreef L0t.. het volgende:
Je kunt het Wolk! Veel succes!![]()
LB, kurk erinHoe laat komt ie thuis?
Mabawa, hoe laat mag je?
Dat was 'm verdorie geraden!quote:Op donderdag 4 april 2013 09:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, vriendje is rond 5 uur, half 6 weer thuis... dus goed te doen natuurlijk. En als ik eerder bel gaat ie direct naar de trein
Ja, en al het snot van het winkelend publiek, dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:29 schreef LadyBlack het volgende:
Nou dat lijkt me niet toch? Het gaat er dacht ik om dat de chemicaliën uit de winkel eruit zijn.
Ik ga ze iig niet nog een keer wassen
Ieuwquote:Op donderdag 4 april 2013 09:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, en al het snot van het winkelend publiek, dat dacht ik dus ook.
Hoe oud is de peuter?quote:Op donderdag 4 april 2013 09:32 schreef ymme het volgende:
Wolk, succes vandaag!
Hier al een aantal beroerde nachten achter elkaar, maar dat komt niet door de zwangerschap.
Maar door een zieke peuter, die overigens wel gewoon naar de peuterspeelzaal wilde, dus ben benieuwd.
Jemig...quote:Op donderdag 4 april 2013 09:53 schreef Suikertante het volgende:
Ja maar dan kan ik echt niks!
Als ik aai wordt ie al hard
Als ik tegen het bureau zit (en niet eens leun) wordt ie hard.
Als ik op de bank ga liggen krijg ik rusteloze benen en dan moet ik rechtop gaan zitten en wordt ie hard.
Als ik in bad lig en mijn buik is koud boven water wordt ie hard.
Ik denk dat ik maar gewoon exact op 40 weken moet bevallen, dat is het beste
Mijn man is internationaal chauffeur (Duitsland, frankrijk, Italie en Belgie).quote:Op donderdag 4 april 2013 09:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, vriendje is rond 5 uur, half 6 weer thuis... dus goed te doen natuurlijk. En als ik eerder bel gaat ie direct naar de trein
Het bedje is hier ook al een meer dan een week opgemaakt, lijkt mooier dan dat alleen de matras ed in het bedje ligt.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:51 schreef LadyBlack het volgende:
Suiker, de intake mevrouw van de kraamzorg verzekerde me hier dat het bedje hoe dan ook nog een keer 'officieel' opgemaakt gaat worden door de kraam, dus dat beddengoed kun je inderdaad maar het beste schoon in de kast hebben liggen.
Enne, buik die steeds hard aanvoelt zegt mij dat je dan niet genoeg luiert!![]()
Dank jequote:Op donderdag 4 april 2013 09:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Methyldopa idd, 3x dgs 500 mg. Ik ben thuisMorgen groeiecho incl doppler, bloeddrukmeting, en gesprek met gyn
Edit: ik lees je post nu pas goed, maar beterschap daar, klinkt gezellig
wat fijn!!quote:Op donderdag 4 april 2013 10:15 schreef Limone het volgende:
Hier ben ik weer! Echo was helemaal goedKindeke was enorm gegroeid en lag op z'n kop (of doen ze dat allemaal?) en het hartje deed het ook gewoon. Over twee weken de termijnecho..
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:15 schreef Limone het volgende:
Hier ben ik weer! Echo was helemaal goedKindeke was enorm gegroeid en lag op z'n kop (of doen ze dat allemaal?) en het hartje deed het ook gewoon. Over twee weken de termijnecho..
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:15 schreef Limone het volgende:
Ze horen hard te groeien hèquote:Op donderdag 4 april 2013 10:19 schreef Limone het volgende:
Ja! Genieten gaat steeds beter! Ik was vooral verbaasd en ook een beetje trots dat -ie zo hard gegroeid was!
Ik ben hierquote:Op donderdag 4 april 2013 09:11 schreef L-E het volgende:
Vannacht heb ik over belle gedroomd. Dus, waar hangt ze uit? Misschien betekent mijn droom wel iets!
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:41 schreef Suikertante het volgende:
Ik vond kraamvisite al gek toen ik nog 5 maanden moest!![]()
Zo'n kleine beeb en de foto's waarop ik 'm vast heb ook, straks is dat mijn eigen, ooooh![]()
Ik kon het bijna niet aan, haha! Ik deed wel heel normaal, though. Toch iemands kersverse baby, word niet gewaardeerd als ik daarmee hondsdol door de kamer ga stuiteren, denk ik.
Zaten, volgens mijquote:Op donderdag 4 april 2013 13:04 schreef bigore het volgende:
Dank u Suikertante,
Zitten hier wat tweelingmama's dan?
Ja nee ja maar nou! Ik wist niet dat je het verschil in een week zo goed kon zien...quote:Op donderdag 4 april 2013 10:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ze horen hard te groeien hèmaar het is idd bizar. Fijn dat de echo goed was!
LB, have fun met je kraambezoek!
Hoiquote:Op donderdag 4 april 2013 13:04 schreef bigore het volgende:
Dank u Suikertante,
Zitten hier wat tweelingmama's dan?
80G, omgquote:Op donderdag 4 april 2013 14:54 schreef Spirit82 het volgende:
Jaaa, updates willen we!
De mijne: ik ging vanmiddag met moeders naar een lingeriespeciaalzaak voor een voedingsbeha. Kolere! Willen ze me 80 fcking G aansmeren! En wat een lelijke krengen in die maat zegKlopt het dt je die dingen trouwens qua cup iets te groot moet kopen ivm latere stuwing?
Oja Spirit, dat is ook slim. Weet iemand of je die ook ergens "live" kunt kopen (dus niet in een webshop)?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:23 schreef Spirit82 het volgende:
Je zou zo'n tussenstukken kunnen kopen om de omvang van de bh te vergroten suiker. Scheelt weer als je geen grotere cup nodig hebt.
En milka chocola met oreovulling is geniaal![]()
Bij Hunkemoller, V&D en Bijenkorf heb je ze ookquote:Op donderdag 4 april 2013 15:31 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oja Spirit, dat is ook slim. Weet iemand of je die ook ergens "live" kunt kopen (dus niet in een webshop)?
Hoe gaat 'ie, buik weer rustig?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij Hunkemoller, V&D en Bijenkorf heb je ze ook
Nee nog steeds niet. Al heb ik wel minder harde buiken dan 's nachts en door de medicatie heerlijk geslapen.quote:
Zou maar zo kunnen, een kopstoot danquote:Op donderdag 4 april 2013 16:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet. Al heb ik wel minder harde buiken dan 's nachts en door de medicatie heerlijk geslapen.
Maar wel het gevoel alsof er iemand keihard in mijn kruis heeft getrapt.
Nu moet ze toch echt even wachten tot dinsdagquote:Op donderdag 4 april 2013 17:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen, een kopstoot danFijn dat je in ieder geval wel kunt slapen nog.
Weer een dagje dichterbij de 16e
Ohh wat tofquote:Op donderdag 4 april 2013 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
Baby zit nog binnen, maar mènnnn dat was wel even rammelen en vochtige oogjes hoor![]()
![]()
Wat een puntgaaf klein meisje heb ik net gezien... en dan van die kersverse ouders die helemaal in de schema's zitten van om de hoeveel uur voeden en bezoekuren en weetikwatallemaal![]()
Er is een heel coole foto gemaakt door de vader, van mijn ene vriendin in een rolstoel, mijn andere 30 wk zwangere vriendin die haar duwt, en ik loop ernaast met mn 40+4 bolDe verpleegsters vonden het ook maar mooi
Moeder vanwege de keizersnee, kindje had de navelstreng om haar nek en is nog flink misselijk, wellicht wat bloed of ontlasting binnengekregen dachten ze. Maar die drinkt dus nog niet zo best.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh wat tofen straks zijn jullie gewoon die verse ouders
Ging alles goed nu met moeder en kind? Waarom ligt ze nog in het ziekenhuis eigenlijk?
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:03 schreef Mabawa. het volgende:
Jaaaa we hebben een knipper! Sorry voor de late update. Het lukte maar niet om op de website u komen mobiel. Als goedmaken straks een foto?
Heuj, Robinson is de mijnes!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:13 schreef Suikertante het volgende:
Robinson is al een echte grote boon!!Gefeliciteerd!!
27 november, wow...
en volgens de theorie een jongetjequote:Op donderdag 4 april 2013 19:04 schreef Mabawa. het volgende:
Ik ben zo verliefd!![]()
Het is nog een heel klein beebje en het hartje klopte best langzaam maar het klopte én de baby zit op de juiste plek!!
Wat speciaal dat dat gewoon in mij zit.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Modjes mag ik in de OP? 27 november!
Ja inwendigquote:Op donderdag 4 april 2013 19:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en volgens de theorie een jongetje![]()
![]()
mits inwendig?
Ja i know!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:33 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Hahaha best verwarrend hoor als het er in koeieletters boven staat
Dat vliegt echt voorbij hoor! In november schrijf je hier "Jeetje, het is al november, maar ik ben toch net pas zwanger?!"quote:Op donderdag 4 april 2013 19:18 schreef Mabawa. het volgende:
Dank Buuv!
Ja, eind november, dat duurt nog lang!!
mooi hoor wat fijn een goede echo.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:04 schreef Mabawa. het volgende:
Ik ben zo verliefd!![]()
Het is nog een heel klein beebje en het hartje klopte best langzaam maar het klopte én de baby zit op de juiste plek!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:04 schreef Mabawa. het volgende:
Ik ben zo verliefd!![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou en toch, iedereen zei dit maar ik vond het minder snel gaan dan ik had verwacht. Met name de eerste helft. Eigenlijk pas sinds week 30 vind ik het écht snel gaan. Misschien ook omdat ik weet wat ik nog allemaal (had) wil(len) doen voor de bevalling.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat vliegt echt voorbij hoor! In november schrijf je hier "Jeetje, het is al november, maar ik ben toch net pas zwanger?!"
ik schreeuw ook alle keren voluit dat t een meisje is, soms heb ik t goedquote:Op donderdag 4 april 2013 19:37 schreef Mabawa. het volgende:
Dat zou trouwens zo'n omschakeling zijn, mijn gevoel zegt namelijk een meisje. Maar dat wordt volgens mij een beetje beïnvloed door een lichte voorkeur![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik schreeuw ook alle keren voluit dat t een meisje is, soms heb ik t goed
Misschien is het dan maar goed dat ik nog zoveel wil doenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:05 schreef L0t.. het volgende:
Ik vond het tot 36 weken wel snel gaan allemaal maar nu kruipt de tijd echt voorbij. Ik had steeds nog wel een hoop te doen maar nu is alles wel gedaan en ben ik alleen nog maar aan het wachten.. Gelukkig is mijn vriend de komende 3 dagen vrij, gezellig en dan gaat de tijd wat sneller.
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:45 schreef Shandaly het volgende:
Yay! Goeie echo voor Limone!
Hoe zou het nu met Wolk zijn?
Veel plezier bij 't kraomschud'n, LB!
Beetje dipje hier vandaag... Vorig jaar om deze tijd zat ik in het ziekenhuis te wachten tot er een OK vrij was voor mijn curettage. Kotsmisselijk, want moest 's ochtends al nuchter komen, maar geen idee hoe laat er plek zou zijn... in een kamertje op de kraamafdeling, met allemaal verse-baby-huiltjes over de gang...
Maar nu oefent er een meisje voor kickboksster in mijn buik en zou ik juist hartstikke happy moeten zijn!
Ik hoop niet dat die jeuk betekent dat er nog weer meer verse bij zijn gekomen...quote:Op donderdag 4 april 2013 20:10 schreef Suikertante het volgende:
Is ie vers trouwens, de striae?
Hoe zou het met Wolk gaan? Als je dit per ongeluk leest:!
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:21 schreef Kleurdoos het volgende:
Volgens mij is er bij mij een buikmomentje, iets is anders en ik zie m van opzij. morgen eens kijken of t fotobaar is. maar het start eindelijk \O/
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:21 schreef Kleurdoos het volgende:
Volgens mij is er bij mij een buikmomentje, iets is anders en ik zie m van opzij. morgen eens kijken of t fotobaar is. maar het start eindelijk \O/
Daar heeft je man helemaal gelijk aan!quote:Op donderdag 4 april 2013 23:13 schreef .Sparkling. het volgende:
...
Ik heb eigenlijk weinig te vertellen steeds.. Harde buiken en krampen blijven, soms twijfel ik of het erger wordt maar later zakt het ook weer af. Mijn man is wel heel erg liefen mijn zussen ook!
Gisteren waren ze samen bezig de meubeltjes in elkaar te zetten en later in bed zei ik dat ik verdrietig was dat ik zo weinig kan helpen. Toen zei mijn man dat het niets uitmaakt want ik zorg al voor het belangrijkste![]()
Af en toe kom ik even boven staan kijken maar iedere keer voelen mijn zussen mijn buik en sturen ze me direct weer op de bank
Nee, als je straks stuwing hebt moet je ze zo strak mogelijk in je bh dragen. Liefst al voor de stuwing, zodat je de stuwing lichter krijgt of hetiig ddragelijker maakt.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:32 schreef Suikertante het volgende:
Mabawa, leuk nieuws! En vooruit, foto's maken het wel goed![]()
LB Het klinkt als een perfecte dag voor wat wee-opwekkende hormonen, is je vriend al thuis?
danic bedankt voor de beha-en-zuivel-tip! Ik loop thuis dus de hele tijd zonder beha rond, maar ik had al gelezen dat dat hangtiet-technisch niet zo'n goed idee is eigenlijk..
Hoe gaat het verder met jullie?
Gisteren nog deze voor jou vergeten:quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daar is wolk met haar wolk van een baby!Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Eline! Pittige bevalling al met al, maar ze is er
. Hoop dat jullie snel naar huis mogen!
Oja! 36 weken vandaagquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:54 schreef Suikertante het volgende:
Ja XM, niet de makkelijkste weken gehad en toch maar mooi op de 32 nu!!
Hee, jullie doen toch niet bij 36 weken al zo'n plastic ding op je bed? Ineens staat het op alle kalender-apps enzo, maar serieus nu al?
Ik heb m er voorbij de 37 weken opgelegd volgens mij, en heb daar nu spijt vanquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:54 schreef Suikertante het volgende:
Hee, jullie doen toch niet bij 36 weken al zo'n plastic ding op je bed? Ineens staat het op alle kalender-apps enzo, maar serieus nu al?
Wij hebben sinds ik zwanger was van Lars al dat Ikea-ding op ons matras liggen... Ook al handig voor spugende kindjes en/of onhandige ouders met ontbijt op bed.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:54 schreef Suikertante het volgende:
Een jompel voor je 36 weken!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oja! 36 weken vandaag
Ik wil dat ding er dit weekend wel in leggen ja, just in case.
Met maximum 4 weken heb je je jongentje in je armen Piekie!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:06 schreef Piekie81 het volgende:
Wolk, gefeliciteerd met je meisje! Pittige bevalling en start, zeg! Hopelijk mogen jullie snel samen naar huis.
voor alle mijlpalen van gister en vandaag (gister was ik ook al 38 weken
).
...
Leg er een badhanddoek tussen. Dan zweet het minder/niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb m er voorbij de 37 weken opgelegd volgens mij, en heb daar nu spijt vanzweet me dus al 3 weken de tering 's nachts
Ohja, goeie, dat wou ik inderdaad nog proberen!quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:48 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Leg er een badhanddoek tussen. Dan zweet het minder/niet.
wok, gefeliciteerd!Succes met het herstel van de bevalling.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:07 schreef Spirit82 het volgende:
LB, ik heb trouwens de klamboe nu om het bedje hangen. Driemaal raden waar onze rode angsthaas gisteren prinsheerlijk lag
Zit mobiel, maar wat hierboven staatquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:54 schreef Keshet het volgende:
Wolk! Van harte gefeliciteerd met je mooie dochter!![]()
![]()
![]()
Klinkt als een heftige bevalling. Hopelijk knap je snel op en mogen jullie snel geZond en wel naar huis!
Lijkt me sterkquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik mag hopen dat je mijn zusje niet bent?
Gefeliciteerd en welkom!quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:22 schreef angelatje het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben angelatje en ik heb afgelopen zaterdag (totaal onverwacht) 2 streepjes geplast![]()
Vandaag ben ik 5 weken en 2 dagen zwanger!
Wauw wat een mooie baby, mooi fijn gezichtje. Een "wolk" van een babyquote:Op vrijdag 5 april 2013 08:02 schreef _wolk82_ het volgende:
Hoi eindelijk een berichtje van mij. Het is allemaal even anders gelopen dan gehoopt. De weeën kwamen goed op gang. Om 3 uur 's middags zat ik 5 cm en gevraagd om pijn stilling, dit duurde even ivm mogelijke allergie, om half vier wouden ze dit toe dienen maar bleek ik al op 10 cm te zitten.
Het hoofdje lag echter nog veel te hoog om te kunnen persen. Vervolgens ruim een uur bezig geweest met het wegpuffen van persweeen en vervolgens een uur aan het persen geweest.
Daarna gyn erbij, hoofdje lag scheef dus een spoed ks, er moest een nieuw operatieteam opgeroepen worden die waren er vrij snel. Om 19:13 is onze dochter Eline geboren 3175 gram en 49 cm. 40 minuten later lag ze al aan de borst.
Even later bleek dat we beiden koorts hebben en de kleine meid is opgenomen op neonatologie, inmiddels zijn we beide koorts vrij maar blijft ze nog wel een paar dagen opgenomen.
De onderstaande foto, is een foto van een foto maar heb even niets beters bij de hand.
[ afbeelding ]
Het is een lang verhaal, maar inmiddels gaat het goed en ben ik helemaal verliefd op mijn kleine meissie.
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:57 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Als ik per ongeluk wel eens heel kort denk aan een tweede, dan zie ik wel op tegen de zwangerschap als ik eerlijk ben. Ik zit op een roze wolk, maar ik heb wel het gevoel dat ik mezelf al bijna een jaar kwijt ben. Ik weet haast niet meer waar ik vroeger de hele dag aan dacht, niet alleen aan foetussen, dat weet ik wel
Wat lief dat je aan me denktquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:07 schreef GotC het volgende:
FR, hoe gaat het met je? Nog steeds zo ziek?
nee meds doen niks. Bij ean ook niet. Ik ben nu vooral heel erg misselijk en voel heel vaak alles omhoog komen. Maar ik spuug wel wat minder.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:57 schreef L0t.. het volgende:
Angelatje welkom en gefeliciteerd.
Gaat allemaal nog niet optimaal dus ferrari, medicatie verricht helaas geen wonderen dus? Lijkt me behoorlijk zwaar zo lang zo misselijk zijn..
Nouquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
nee meds doen niks. Bij ean ook niet. Ik ben nu vooral heel erg misselijk en voel heel vaak alles omhoog komen. Maar ik spuug wel wat minder.
Ow ja, niet iedereen van mijn lichting is dit keer net zo ver....quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben pas 12wk zwanger he niet al ruim 20wk.
Ik geloof dat bijna de helft door de crisis geen werkgever meer heeftquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:04 schreef angelatje het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties! Ik was benieuwd wanneer jullie je werkgever hebben verteld over de zwangerschap?
Bij week 7 of 8 al.ik was behoorlijk van de rel door al die hormonen en wilde eventuele problemen voor zijn door open kaart te spelen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:04 schreef angelatje het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties! Ik was benieuwd wanneer jullie je werkgever hebben verteld over de zwangerschap?
Dat magquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:39 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ow ja, niet iedereen van mijn lichting is dit keer net zo ver....![]()
Mag ik de zwanger-kaart spelen?
Niet zo streng zijn hoor! Maar snap je gevoel, zo voel ik me ook regelmatig. Ik heb vandaag alleen de vaatwasser gedaan en gestofzuigd.. Omdat last van behoorlijke pijn in schaambot en met vlagen ook misselijk. Doe wat kan en probeer het te accepteren dat je minder kan/doet. Sterkte.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben pas 12wk zwanger he niet al ruim 20wk.
De mijne is geloof ik ook van de IKEA, maar die heeft wel een plastic onderkant, en dat zweet dus echt wel. Hier ligt het badlaken dus al klaar om er zometeen tussen te doenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:08 schreef Suikertante het volgende:
Die van ikea is geloof ik sowieso best wel relaxed toch? Hij voelt in elk geval lekker aan! Maar als hij knispert of zweet dan lijkt dat badlaken me een goed plan
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:10 schreef Suikertante het volgende:
LB deze heeft ook zo'n rubberige onderkant maar je kunt er wel doorheen ademen (dat heb ik namelijk getest midden in de IKEA)
Ik heb er ook 1 van ikea, zo een hoeslaken die waterdicht is (skyda hogt geloof ik). De eerste nacht vond ik het een beetje gek qua geluid, maar nu is dat weg (hij is gewoon stil nu) en ook geen gezweet. Ik kwijl alleen enorm in m'n slaap tegenwoordig, ook met m'n mond dichtquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:08 schreef Suikertante het volgende:
Die van ikea is geloof ik sowieso best wel relaxed toch? Hij voelt in elk geval lekker aan! Maar als hij knispert of zweet dan lijkt dat badlaken me een goed plan
Hierbij dus! Ik voel me nog gewoonquote:Op zaterdag 6 april 2013 09:10 schreef Suikertante het volgende:
Sparkling 32 weken! Toch?![]()
En hoe is het met jullie, LB, belle, L0t, Piekie (door mijn telefoon had ik bijna Piemie gepost!) en Tally?
Komen er baby's aan en hoe voelen jullie je?
Nee, vandaar dat ik m'n zusje hierheen probeer te lokkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:23 schreef Suikertante het volgende:
SparkDat klinkt niet echt aangenaam nee! Ik heb er dus niks van gemerkt, terwijl ik hoopte wat meer lucht en minder zuur te krijgen..
belle nog steeds in de relaxmodusHoewel, jij deed toch niet aan strijken?? Toch gezwicht?
Bubsel!
Ik zit in de zon op de babykamer en geef mn vriendje aanwijzingen waar de fotolijstjes moeten komenquote:Op zaterdag 6 april 2013 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge! Waar is LB? Of is die lekker aan het kindpoepen?
Ik moest het googelenquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
NetjesDoe je al aan perineummassage Spirit?
Vraag me af of ik nog een liggings-/groeiecho krijg eigenlijk.
Dit is dan ook bij uitstek een taakje dat manlief vast graag op zich neemtquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik moest het googelenmaar man, daar kom ik toch heul niet meer bij gekkerd
quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
NetjesDoe je al aan perineummassage Spirit?
Maandag is mini jarig en vorig jaar had ze een kut verjaardag (understatement) dus dat wilde we goed maken dit jaar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
Tally, waarom mag ze dinsdag pas?
Sterkte vandaag iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |