quote:Op donderdag 4 april 2013 22:21 schreef Kleurdoos het volgende:
Volgens mij is er bij mij een buikmomentje, iets is anders en ik zie m van opzij. morgen eens kijken of t fotobaar is. maar het start eindelijk \O/
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:21 schreef Kleurdoos het volgende:
Volgens mij is er bij mij een buikmomentje, iets is anders en ik zie m van opzij. morgen eens kijken of t fotobaar is. maar het start eindelijk \O/
Daar heeft je man helemaal gelijk aan!quote:Op donderdag 4 april 2013 23:13 schreef .Sparkling. het volgende:
...
Ik heb eigenlijk weinig te vertellen steeds.. Harde buiken en krampen blijven, soms twijfel ik of het erger wordt maar later zakt het ook weer af. Mijn man is wel heel erg liefen mijn zussen ook!
Gisteren waren ze samen bezig de meubeltjes in elkaar te zetten en later in bed zei ik dat ik verdrietig was dat ik zo weinig kan helpen. Toen zei mijn man dat het niets uitmaakt want ik zorg al voor het belangrijkste![]()
Af en toe kom ik even boven staan kijken maar iedere keer voelen mijn zussen mijn buik en sturen ze me direct weer op de bank
Nee, als je straks stuwing hebt moet je ze zo strak mogelijk in je bh dragen. Liefst al voor de stuwing, zodat je de stuwing lichter krijgt of hetiig ddragelijker maakt.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:32 schreef Suikertante het volgende:
Mabawa, leuk nieuws! En vooruit, foto's maken het wel goed![]()
LB Het klinkt als een perfecte dag voor wat wee-opwekkende hormonen, is je vriend al thuis?
danic bedankt voor de beha-en-zuivel-tip! Ik loop thuis dus de hele tijd zonder beha rond, maar ik had al gelezen dat dat hangtiet-technisch niet zo'n goed idee is eigenlijk..
Hoe gaat het verder met jullie?
Gisteren nog deze voor jou vergeten:quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daar is wolk met haar wolk van een baby!Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Eline! Pittige bevalling al met al, maar ze is er
. Hoop dat jullie snel naar huis mogen!
Oja! 36 weken vandaagquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:54 schreef Suikertante het volgende:
Ja XM, niet de makkelijkste weken gehad en toch maar mooi op de 32 nu!!
Hee, jullie doen toch niet bij 36 weken al zo'n plastic ding op je bed? Ineens staat het op alle kalender-apps enzo, maar serieus nu al?
Ik heb m er voorbij de 37 weken opgelegd volgens mij, en heb daar nu spijt vanquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:54 schreef Suikertante het volgende:
Hee, jullie doen toch niet bij 36 weken al zo'n plastic ding op je bed? Ineens staat het op alle kalender-apps enzo, maar serieus nu al?
Wij hebben sinds ik zwanger was van Lars al dat Ikea-ding op ons matras liggen... Ook al handig voor spugende kindjes en/of onhandige ouders met ontbijt op bed.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:54 schreef Suikertante het volgende:
Een jompel voor je 36 weken!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oja! 36 weken vandaag
Ik wil dat ding er dit weekend wel in leggen ja, just in case.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |