Gisteren nog deze voor jou vergeten:quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daar is wolk met haar wolk van een baby!Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Eline! Pittige bevalling al met al, maar ze is er
. Hoop dat jullie snel naar huis mogen!
Oja! 36 weken vandaagquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:54 schreef Suikertante het volgende:
Ja XM, niet de makkelijkste weken gehad en toch maar mooi op de 32 nu!!
Hee, jullie doen toch niet bij 36 weken al zo'n plastic ding op je bed? Ineens staat het op alle kalender-apps enzo, maar serieus nu al?
Ik heb m er voorbij de 37 weken opgelegd volgens mij, en heb daar nu spijt vanquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:54 schreef Suikertante het volgende:
Hee, jullie doen toch niet bij 36 weken al zo'n plastic ding op je bed? Ineens staat het op alle kalender-apps enzo, maar serieus nu al?
Wij hebben sinds ik zwanger was van Lars al dat Ikea-ding op ons matras liggen... Ook al handig voor spugende kindjes en/of onhandige ouders met ontbijt op bed.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:54 schreef Suikertante het volgende:
Een jompel voor je 36 weken!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oja! 36 weken vandaag
Ik wil dat ding er dit weekend wel in leggen ja, just in case.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |