Bij Hunkemoller, V&D en Bijenkorf heb je ze ookquote:Op donderdag 4 april 2013 15:31 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oja Spirit, dat is ook slim. Weet iemand of je die ook ergens "live" kunt kopen (dus niet in een webshop)?
Hoe gaat 'ie, buik weer rustig?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij Hunkemoller, V&D en Bijenkorf heb je ze ook
Nee nog steeds niet. Al heb ik wel minder harde buiken dan 's nachts en door de medicatie heerlijk geslapen.quote:
Zou maar zo kunnen, een kopstoot danquote:Op donderdag 4 april 2013 16:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet. Al heb ik wel minder harde buiken dan 's nachts en door de medicatie heerlijk geslapen.
Maar wel het gevoel alsof er iemand keihard in mijn kruis heeft getrapt.
Nu moet ze toch echt even wachten tot dinsdagquote:Op donderdag 4 april 2013 17:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen, een kopstoot danFijn dat je in ieder geval wel kunt slapen nog.
Weer een dagje dichterbij de 16e
Ohh wat tofquote:Op donderdag 4 april 2013 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
Baby zit nog binnen, maar mènnnn dat was wel even rammelen en vochtige oogjes hoor![]()
![]()
Wat een puntgaaf klein meisje heb ik net gezien... en dan van die kersverse ouders die helemaal in de schema's zitten van om de hoeveel uur voeden en bezoekuren en weetikwatallemaal![]()
Er is een heel coole foto gemaakt door de vader, van mijn ene vriendin in een rolstoel, mijn andere 30 wk zwangere vriendin die haar duwt, en ik loop ernaast met mn 40+4 bolDe verpleegsters vonden het ook maar mooi
Op donderdag 4 april 2013 14:54 schreef Spirit82 het volgende:
Moeder vanwege de keizersnee, kindje had de navelstreng om haar nek en is nog flink misselijk, wellicht wat bloed of ontlasting binnengekregen dachten ze. Maar die drinkt dus nog niet zo best.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh wat tofen straks zijn jullie gewoon die verse ouders
Ging alles goed nu met moeder en kind? Waarom ligt ze nog in het ziekenhuis eigenlijk?
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:03 schreef Mabawa. het volgende:
Jaaaa we hebben een knipper! Sorry voor de late update. Het lukte maar niet om op de website u komen mobiel. Als goedmaken straks een foto?
Heuj, Robinson is de mijnes!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:13 schreef Suikertante het volgende:
Robinson is al een echte grote boon!!Gefeliciteerd!!
27 november, wow...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |