Dank jequote:Op donderdag 4 april 2013 09:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Methyldopa idd, 3x dgs 500 mg. Ik ben thuisMorgen groeiecho incl doppler, bloeddrukmeting, en gesprek met gyn
Edit: ik lees je post nu pas goed, maar beterschap daar, klinkt gezellig
wat fijn!!quote:Op donderdag 4 april 2013 10:15 schreef Limone het volgende:
Hier ben ik weer! Echo was helemaal goedKindeke was enorm gegroeid en lag op z'n kop (of doen ze dat allemaal?) en het hartje deed het ook gewoon. Over twee weken de termijnecho..
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:15 schreef Limone het volgende:
Hier ben ik weer! Echo was helemaal goedKindeke was enorm gegroeid en lag op z'n kop (of doen ze dat allemaal?) en het hartje deed het ook gewoon. Over twee weken de termijnecho..
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:15 schreef Limone het volgende:
Ze horen hard te groeien hčquote:Op donderdag 4 april 2013 10:19 schreef Limone het volgende:
Ja! Genieten gaat steeds beter! Ik was vooral verbaasd en ook een beetje trots dat -ie zo hard gegroeid was!
Ik ben hierquote:Op donderdag 4 april 2013 09:11 schreef L-E het volgende:
Vannacht heb ik over belle gedroomd. Dus, waar hangt ze uit? Misschien betekent mijn droom wel iets!
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:41 schreef Suikertante het volgende:
Ik vond kraamvisite al gek toen ik nog 5 maanden moest!![]()
Zo'n kleine beeb en de foto's waarop ik 'm vast heb ook, straks is dat mijn eigen, ooooh![]()
Ik kon het bijna niet aan, haha! Ik deed wel heel normaal, though. Toch iemands kersverse baby, word niet gewaardeerd als ik daarmee hondsdol door de kamer ga stuiteren, denk ik.
Zaten, volgens mijquote:Op donderdag 4 april 2013 13:04 schreef bigore het volgende:
Dank u Suikertante,
Zitten hier wat tweelingmama's dan?
Ja nee ja maar nou! Ik wist niet dat je het verschil in een week zo goed kon zien...quote:Op donderdag 4 april 2013 10:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ze horen hard te groeien hčmaar het is idd bizar. Fijn dat de echo goed was!
LB, have fun met je kraambezoek!
Hoiquote:Op donderdag 4 april 2013 13:04 schreef bigore het volgende:
Dank u Suikertante,
Zitten hier wat tweelingmama's dan?
80G, omgquote:Op donderdag 4 april 2013 14:54 schreef Spirit82 het volgende:
Jaaa, updates willen we!
De mijne: ik ging vanmiddag met moeders naar een lingeriespeciaalzaak voor een voedingsbeha. Kolere! Willen ze me 80 fcking G aansmeren! En wat een lelijke krengen in die maat zegKlopt het dt je die dingen trouwens qua cup iets te groot moet kopen ivm latere stuwing?
Oja Spirit, dat is ook slim. Weet iemand of je die ook ergens "live" kunt kopen (dus niet in een webshop)?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:23 schreef Spirit82 het volgende:
Je zou zo'n tussenstukken kunnen kopen om de omvang van de bh te vergroten suiker. Scheelt weer als je geen grotere cup nodig hebt.
En milka chocola met oreovulling is geniaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |