abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124867398
Yay voor Limone en haar op zn kop beeb! *O*
pi_124867404
*O* *O* Jeeej Limone, dat is nog eens goed nieuws!
pi_124867441
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 09:09 schreef L-E het volgende:

[..]

Methyldopa idd, 3x dgs 500 mg. Ik ben thuis O+ Morgen groeiecho incl doppler, bloeddrukmeting, en gesprek met gyn :)

Edit: ik lees je post nu pas goed, maar beterschap daar, klinkt gezellig :+
Dank je
Daar werd ik idd ook ontzettend suf van. Had dezelfde dosering en ik sliep zo waar in het z-huis.
Hopelijk mag je thuis blijven en is de groeiecho morgen goed.
pi_124867447
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:15 schreef Limone het volgende:
Hier ben ik weer! Echo was helemaal goed O+ Kindeke was enorm gegroeid en lag op z'n kop (of doen ze dat allemaal?) en het hartje deed het ook gewoon. Over twee weken de termijnecho..
wat fijn!! *O*
pi_124867504
quote:
Hier ben ik weer! Echo was helemaal goed O+ Kindeke was enorm gegroeid en lag op z'n kop (of doen ze dat allemaal?) en het hartje deed het ook gewoon. Over twee weken de termijnecho..
*O*
pi_124867600
quote:
*O* *O* *O*
  donderdag 4 april 2013 @ 10:35:46 #57
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124867788
Ik ga kraamschudden!! *O* O+ *O*
pi_124867836
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:19 schreef Limone het volgende:
Ja! Genieten gaat steeds beter! Ik was vooral verbaasd en ook een beetje trots dat -ie zo hard gegroeid was! O+
Ze horen hard te groeien hč :P maar het is idd bizar. Fijn dat de echo goed was!

LB, have fun met je kraambezoek!
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 4 april 2013 @ 10:39:13 #59
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124867886
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:35 schreef LadyBlack het volgende:
Niet je kind eruit schudden!
Veel plezier O+
  donderdag 4 april 2013 @ 10:40:13 #60
378192 -mandy-
I am who I am
pi_124867904
Wat fijn Limo!!! :D
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_124868332
*O* Goede echo voor Limone!

LB, beentjes bij elkaar!

Wolk, zet hem op vandaag :%

quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 09:11 schreef L-E het volgende:
Vannacht heb ik over belle gedroomd. Dus, waar hangt ze uit? Misschien betekent mijn droom wel iets! *O*
Ik ben hier :W Nog niets aan de hand, zometeen visite van een vriendin en daarna ga ik naar m'n opa's verjaardag. Hij wordt 78 vandaag! Was wel leuk geweest, z'n eerste achterkleinkind voor/op z'n verjaardag O+

Enne, ik ben nu wel heel nieuwsgierig, wat droomde je?!
pi_124868659
Goede vraag belle. Maar 1. ik ben zwanger en 2. ik slik versuffende medicatie, ik heb echt geen flauw idee meer :') Het was vast heel leuk. O+

Limone: een op-zn-kop-baby, dat zijn de allerleuksten! *O*
pi_124868687
*;
Daar ga ik wel vanuit ja :P
pi_124869047
Limone top nieuws!
pi_124869692
Limone wat goed! Mooi he, om te zien hoe het steeds meer een echt mensje wordt O+

LB, veel plezier! Lijkt me zo bijzonder om nu op kraamvisite te gaan in de wetenschap dat je binnen heel korte tijd met je eigen kindje kunt knuffelen O+
pi_124869831
Ik vond kraamvisite al gek toen ik nog 5 maanden moest! :o
Zo'n kleine beeb en de foto's waarop ik 'm vast heb ook, straks is dat mijn eigen, ooooh O+ O+
Ik kon het bijna niet aan, haha! Ik deed wel heel normaal, though. Toch iemands kersverse baby, word niet gewaardeerd als ik daarmee hondsdol door de kamer ga stuiteren, denk ik.
pi_124870090
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:41 schreef Suikertante het volgende:
Ik vond kraamvisite al gek toen ik nog 5 maanden moest! :o
Zo'n kleine beeb en de foto's waarop ik 'm vast heb ook, straks is dat mijn eigen, ooooh O+ O+
Ik kon het bijna niet aan, haha! Ik deed wel heel normaal, though. Toch iemands kersverse baby, word niet gewaardeerd als ik daarmee hondsdol door de kamer ga stuiteren, denk ik.
:D Nee dat zou wellicht too much zijn ;). Toen ik 4 maanden geleden naar ons kersverse buurmeisje ging kijken moest ik huilen toen ik thuis kwam. Gewoon zo bijzonder zo'n klein mupke die helemaal gebiologeerd naar haar moeder ligt te kijken O+
pi_124871277
Zenuwen, echt niet te geloven. :X
  donderdag 4 april 2013 @ 12:27:52 #69
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124871405
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:24 schreef Mabawa. het volgende:
Bijna! O+

Suiker, hondsdol door de kamer stuiteren met een kind _O- :D
pi_124871942
Ik heb even een vraag. Mijn vrouw en ik zijn zwanger van een eeneiige tweeling, whoehoooeee!

Afgelopen dinsdag hebben we echo gehad en het is allemaal goed, maar deze mevrouw gaf ons de gewichten door en ik vraag me toch af of dit wel kan kloppen.

Dinsdag was ze 26 weken en 2 dagen zwanger en het ene kindje weegt ruim 1000 gram en de ander 900 gram. Wat heel mooi is natuurlijk, maar overal waar ik 26 weken zwanger lees bij een éénling zwangerschap wordt gesproken over 700 - 800 gram. Maar in het ziekenhuis gaven ze aan dat het allemaal prima in orde was.

Kan dit? dat ze nu al zoveel wegen?
pi_124871990
Bigore, gefeliciteerd! *O*

Lijkt mij ook wat zwaar, maar misschien dat het pas later in de zwangerschap stagneert bij tweelingen? De tweelingmama's weten hier misschien meer over!
pi_124872597
Dank u Suikertante,

Zitten hier wat tweelingmama's dan? :o
  donderdag 4 april 2013 @ 13:05:19 #73
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124872612
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:04 schreef bigore het volgende:
Dank u Suikertante,

Zaten, volgens mij :) Kyara en Danana toch?
Gefeliciteerd trouwens! *O*
pi_124873138
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:35 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe was het?
Je eigen kindje eruit geschud ;)
pi_124873737
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:37 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ze horen hard te groeien hč :P maar het is idd bizar. Fijn dat de echo goed was!

LB, have fun met je kraambezoek!
Ja nee ja maar nou! Ik wist niet dat je het verschil in een week zo goed kon zien... :o
pi_124873768
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:24 schreef Mabawa. het volgende:
En...?
pi_124873877
Limone, zo leuk *O*
pi_124873967
Wolk, zet hem op:% (of knuffel lekker met je meisje als ze er al is)

LB beentjes over elkaar nog even, en daarna lekker los gaan :Y

Mabawa hoe was de echo?

Limone, super dat je uk goed gegroeid is!

Vanmorgen heb ik geholpen met de voorbereidingen voor een kinderkledingbeurs die dit weekend in onze kerk wordt gehouden. Nog wat leuks voor de peuter gescoord, helaas niet voor de baby, de maten lopen vanaf 86...
Vriendinnetje was ook mee (die is nu 40+3), dus lekker samen de bollies uitgehangen. Nu helemaal gesloopt, dus zo even plat op bed/bank. Daarna wil ik het laatste likje verf op de meubeltjes smeren, dan zijn die helemaal klaar en kan ik eindelijk gaan beginnen met wassen en alles inruimen!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_124874027
Yay! Goeie echo voor Limone!

Hoe zou het nu met Wolk zijn?

Veel plezier bij 't kraomschud'n, LB!

Beetje dipje hier vandaag... Vorig jaar om deze tijd zat ik in het ziekenhuis te wachten tot er een OK vrij was voor mijn curettage. Kotsmisselijk, want moest 's ochtends al nuchter komen, maar geen idee hoe laat er plek zou zijn... in een kamertje op de kraamafdeling, met allemaal verse-baby-huiltjes over de gang...
Maar nu oefent er een meisje voor kickboksster in mijn buik en zou ik juist hartstikke happy moeten zijn!
pi_124874289
Gefeliciteerd bigore! Wij hebben ook een tweeling maar onze gyn heeft nooit gewichten genoemd. Ik keek zelf altijd naar de gemeten weken en dagen op het echo scherm. Wat ik heb begrepen is dat een tweeling tot ong. 32 weken de zelfde groei heeft als een enkele baby.
Bij mij bleek baby 2 de laatste weken juist 2 weken voor te lopen en is geboren met zn 55 cm op 36 weken. Misschien naief maar mijn regel is dat als de gyn niet bezorgd is ik het ook niet ben :-) werkte hier prima want ze houden je echt wel goed in de gaten.

LB vandaag even niet maar ik hoop voor je dat het nu snel mag gebeuren!! Spannend hoor!
pi_124874291
Nee hoor, je moet niks Shandaly.
Ik heb elk jaar als de zon gaat schijnen dat ik me meteen rot ga voelen omdat ik weet dat iedereen blij is en ik me een rotjaar herinner dat ik de hele zomer binnen jaloers naar buiten zat te kijken naar al die gelukkige mensen.
Nu helpt het als ik dan een paar dagen cocoon terwijl het buiten 25 graden is, dan zakt het vanzelf weer en voor ik het weet zit ik ook vrolijk met een ijsje in mijn hand met mijn voeten in het water.

Blij moéten zijn is denk ik voor mij de nummer één reden om sip te worden.
En zo'n herinnering is echt niet niks, ik zou er lekker even in zwelgen en dan word je het vanzelf zat! :*
pi_124876200
Mabawa, hoe was het?

Ben ook benieuwd hoe het nu met XM gaat..
pi_124876654
Jaaa, updates willen we!

De mijne: ik ging vanmiddag met moeders naar een lingeriespeciaalzaak voor een voedingsbeha. Kolere! Willen ze me 80 fcking G aansmeren! En wat een lelijke krengen in die maat zeg ;( Klopt het dt je die dingen trouwens qua cup iets te groot moet kopen ivm latere stuwing? :@
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 4 april 2013 @ 14:55:35 #84
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124876683
F5en is niet meer wat het was.. *ongeduldig
pi_124876832
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:04 schreef bigore het volgende:
Dank u Suikertante,

Hoi :W
Meisjestweeling hebben we hier. Geboren bij 38 weken en altijd op het eenling-schema gelegen. En die metingen zijn indicatief he. Als ze bij de echo een mm verder klikken dan komt het gewicht anders uit de berekening. Het blijft een schatting.

Fijn dat het goedgaat!
Met een meidenkwartet
pi_124876959
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:54 schreef Spirit82 het volgende:
Jaaa, updates willen we!

De mijne: ik ging vanmiddag met moeders naar een lingeriespeciaalzaak voor een voedingsbeha. Kolere! Willen ze me 80 fcking G aansmeren! En wat een lelijke krengen in die maat zeg ;( Klopt het dt je die dingen trouwens qua cup iets te groot moet kopen ivm latere stuwing? :@
80G, omg :D Wel iets gekocht? Ik ben blij dat ik met mijn 75D gewoon bij de H&M terecht kon. De stof is wel een beetje rekbaar dus volgens mij komt dat wel goed met de stuwing, weet niet of dat bij alle voedingsbeha's is..
pi_124876974
Spirit, ik koop ze in de maat die ik nu heb (heb nu 80c, erst 75b). Voor de eerste dagen stuwing heb ik beugelloze voedingsbh's van de hema. Daarna pasten ze de vorige keer weer in de maat die ik tijdens de zwangerschap ook had. Dus daar ga ik nu ook vanuit.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_124877557
Nee, ze hadden alleen foeilelijke dingen voor veel te veel geld. Daarnaast draag ik nu zonder moeite cup E, dus ik snap ook niet hoe ze ineens bij G komen -O- Zoveel heb ik nou ook weer niet! Ze zeiden dus dat ik extra ruimte in de up nodig had en daar had ik echt mijn twijfels over.
Sarcasme. Herken het.
pi_124877562
Ik heb me laten vertellen dat als je van die stretch hema voedingsbeha's koopt die nu passen, je daar met stuwing ook nog wel in past! Dus dat heb ik braaf gedaan. Heb er maar eentje gekocht omdat ik zweer bij voorgevormde cups en de voedingsbeha's dan wat duurder zijn. Die laat ik dan wel halen in de kraamweek. Dat moet wel precies mooi zitten. De beha van de hema rekt wel mee.

Eerste keer zwanger bij de hunkemuller ben ik me ook kapot geschrokken van mijn zwangere behamaat trouwens. Dat was met een week of 9. Ondertussen weer een cup groter en verwacht dus niet superveel meer van de stuwing en verdere groei in de zwangerschap. Wat zijn de ervaringen van de mama's?
pi_124877614
Hema gaat volgens de webshop maar tot D ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_124877687
Ah, beha's! De normale beha's van de hema zitten bij mij altijd perfect, maar de 80D wordt nu wat krap onder de borsten.
Zit in twijfel of ik een beugelloze voedingsbeha zal kopen omdat dat benauwende gevoel misschien wel een beetje door de beugels komt. Maar ja, moet ik dan een 85 of 90 D, of zal ik dan toch maar voor de E gaan? Ga geen borstvoeding geven, maar dan krijg je wel gewoon stuwing toch?
pi_124877741
Je zou zo'n tussenstukken kunnen kopen om de omvang van de bh te vergroten suiker. Scheelt weer als je geen grotere cup nodig hebt.

En milka chocola met oreovulling is geniaal :9
Sarcasme. Herken het.
pi_124877910
Ik heb net een bakje slagroomijs weggewerkt, oeps.

Ik heb inderdaad de 90d gekocht geloof ik omdat er geen E was. Zag trouwens wel veel bij prenatal laatst, ook op internet en grotere maten maar dan niet gelijk van die lelijke krengen!
pi_124877936
Eh voor zover een voedingsbeha er een beetje knap uit kan zien natuurlijk...
pi_124878021
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:23 schreef Spirit82 het volgende:
Je zou zo'n tussenstukken kunnen kopen om de omvang van de bh te vergroten suiker. Scheelt weer als je geen grotere cup nodig hebt.

En milka chocola met oreovulling is geniaal :9
Oja Spirit, dat is ook slim. Weet iemand of je die ook ergens "live" kunt kopen (dus niet in een webshop)?
pi_124878092
Bij een fourniturenzaak (Bij Ria bijvoorbeeld).
pi_124878130
Oh merci, daar moet ik toch nog heen een dezer dagen! ^O^
pi_124878233
Ook gewoon bij lingeriezaken geloof ik.
Sarcasme. Herken het.
pi_124878326
Ik had de lingeriezaken een beetje opgegeven toen ze hier bij Hunkemöller niet wisten wat positie-ondergoed was :@ Maar als Ria ze niet heeft ga ik wel even bij Livera langs ofzo.
pi_124878357
Dat meen je :D
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')