methyldopa?quote:Op donderdag 4 april 2013 08:42 schreef L-E het volgende:
Oh, voor de zwangeren die slecht slapen: kweek een hoge bloeddruk, neem daar medicatie voor, en je bent 24/7 zo duf en slaperig als een stoned konijn!
Serieus, het slaapt heerlijk op die pillen
Methyldopa idd, 3x dgs 500 mg. Ik ben thuisquote:Op donderdag 4 april 2013 09:01 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
methyldopa?
Ben in het z-huis of thuis?
Wolk hoe is het?
Lb benen bij elkaar vandaag.
mwaba het is al bijna 13:09 op naar een mooie echo
hier zwangeren vriend en dochter ook mee. beide aan het spugen.
Een kurk of een kruk?quote:Op donderdag 4 april 2013 08:16 schreef L0t.. het volgende:
Je kunt het Wolk! Veel succes!![]()
LB, kurk erinHoe laat komt ie thuis?
Mabawa, hoe laat mag je?
Dat was 'm verdorie geraden!quote:Op donderdag 4 april 2013 09:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, vriendje is rond 5 uur, half 6 weer thuis... dus goed te doen natuurlijk. En als ik eerder bel gaat ie direct naar de trein
Ja, en al het snot van het winkelend publiek, dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:29 schreef LadyBlack het volgende:
Nou dat lijkt me niet toch? Het gaat er dacht ik om dat de chemicaliën uit de winkel eruit zijn.
Ik ga ze iig niet nog een keer wassen
Ieuwquote:Op donderdag 4 april 2013 09:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, en al het snot van het winkelend publiek, dat dacht ik dus ook.
Hoe oud is de peuter?quote:Op donderdag 4 april 2013 09:32 schreef ymme het volgende:
Wolk, succes vandaag!
Hier al een aantal beroerde nachten achter elkaar, maar dat komt niet door de zwangerschap.
Maar door een zieke peuter, die overigens wel gewoon naar de peuterspeelzaal wilde, dus ben benieuwd.
Jemig...quote:Op donderdag 4 april 2013 09:53 schreef Suikertante het volgende:
Ja maar dan kan ik echt niks!
Als ik aai wordt ie al hard
Als ik tegen het bureau zit (en niet eens leun) wordt ie hard.
Als ik op de bank ga liggen krijg ik rusteloze benen en dan moet ik rechtop gaan zitten en wordt ie hard.
Als ik in bad lig en mijn buik is koud boven water wordt ie hard.
Ik denk dat ik maar gewoon exact op 40 weken moet bevallen, dat is het beste
Mijn man is internationaal chauffeur (Duitsland, frankrijk, Italie en Belgie).quote:Op donderdag 4 april 2013 09:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, vriendje is rond 5 uur, half 6 weer thuis... dus goed te doen natuurlijk. En als ik eerder bel gaat ie direct naar de trein
Het bedje is hier ook al een meer dan een week opgemaakt, lijkt mooier dan dat alleen de matras ed in het bedje ligt.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:51 schreef LadyBlack het volgende:
Suiker, de intake mevrouw van de kraamzorg verzekerde me hier dat het bedje hoe dan ook nog een keer 'officieel' opgemaakt gaat worden door de kraam, dus dat beddengoed kun je inderdaad maar het beste schoon in de kast hebben liggen.
Enne, buik die steeds hard aanvoelt zegt mij dat je dan niet genoeg luiert!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |