abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124878400
Limone, wat goed!!

Wolk, hopelijk heb je je kindje snel!

LB, veel plezier!

Mabawa, hopelijk is alles goed!

Hier nu 80D, maar voedingsbeha's koop ik nog maar niet, het groeit nog wel door. Wil graag een Mammae beha en zelfs op Marktplaats zijn die zo duur dat ik de goede maat wil kopen.

Iemand ervaring met het BBP? Ik zit bij FBTO en krijg het vergoed.
Home is where the O+ is...
pi_124880672
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:31 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Oja Spirit, dat is ook slim. Weet iemand of je die ook ergens "live" kunt kopen (dus niet in een webshop)?
Bij Hunkemoller, V&D en Bijenkorf heb je ze ook :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_124880973
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:36 schreef Tally het volgende:

[..]

Bij Hunkemoller, V&D en Bijenkorf heb je ze ook :)
Hoe gaat 'ie, buik weer rustig?
pi_124881487
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:44 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Hoe gaat 'ie, buik weer rustig?
Nee nog steeds niet. Al heb ik wel minder harde buiken dan 's nachts en door de medicatie heerlijk geslapen.
Maar wel het gevoel alsof er iemand keihard in mijn kruis heeft getrapt.
pi_124881589
klinkt niet fijn Tally!

vriendinnetje had vandaag ook haar eerste echo en ook daar was alles goed en ze is een dag na mij uitgerekend :) zo tof!
pi_124881664
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:57 schreef Tally het volgende:

[..]

Nee nog steeds niet. Al heb ik wel minder harde buiken dan 's nachts en door de medicatie heerlijk geslapen.
Maar wel het gevoel alsof er iemand keihard in mijn kruis heeft getrapt.
Zou maar zo kunnen, een kopstoot dan ;) Fijn dat je in ieder geval wel kunt slapen nog.
Weer een dagje dichterbij de 16e :)
pi_124881665
Jemig Tally, bedankt voor de tip en een zeer beeldende uitleg van het gevoel tussen de bènen!
Bla wat gezellig, samen zwanger!
pi_124881759
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:02 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Zou maar zo kunnen, een kopstoot dan ;) Fijn dat je in ieder geval wel kunt slapen nog.
Weer een dagje dichterbij de 16e :)
Nu moet ze toch echt even wachten tot dinsdag ;(
Mini is maandag jarig en vorig jaar had ze al een klote verjaardag ivm mijn Oma die toen met kanker in het ziekenhuis lag en dat willen we dit jaar goed maken.
Maar dat ligt dus helemaal aan het kleine zusje :')
  donderdag 4 april 2013 @ 17:08:52 #109
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124881876
:W

Baby zit nog binnen, maar mènnnn dat was wel even rammelen en vochtige oogjes hoor O+ O+
Wat een puntgaaf klein meisje heb ik net gezien... en dan van die kersverse ouders die helemaal in de schema's zitten van om de hoeveel uur voeden en bezoekuren en weetikwatallemaal :D O+

Er is een heel coole foto gemaakt door de vader, van mijn ene vriendin in een rolstoel, mijn andere 30 wk zwangere vriendin die haar duwt, en ik loop ernaast met mn 40+4 bol _O_ De verpleegsters vonden het ook maar mooi :D
pi_124881993
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
:W

Baby zit nog binnen, maar mènnnn dat was wel even rammelen en vochtige oogjes hoor O+ O+
Wat een puntgaaf klein meisje heb ik net gezien... en dan van die kersverse ouders die helemaal in de schema's zitten van om de hoeveel uur voeden en bezoekuren en weetikwatallemaal :D O+

Er is een heel coole foto gemaakt door de vader, van mijn ene vriendin in een rolstoel, mijn andere 30 wk zwangere vriendin die haar duwt, en ik loop ernaast met mn 40+4 bol _O_ De verpleegsters vonden het ook maar mooi :D
Ohh wat tof O+ en straks zijn jullie gewoon die verse ouders O+ Ging alles goed nu met moeder en kind? Waarom ligt ze nog in het ziekenhuis eigenlijk?
pi_124882210
[quote0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:54 schreef Spirit82 het volgende:
Jaaa, updates willen we!

De mijne: ik ging vanmiddag met moeders naar een lingeriespeciaalzaak voor een voedingsbeha. Kolere! Willen ze me 80 fcking G aansmeren! En wat een lelijke krengen in die maat zeg ;( Klopt het dt je die dingen trouwens qua cup iets te groot moet kopen ivm latere stuwing? :@
[/quote]
De 1 zegt van wel, de ander niet. Stuwing duurt maar 1 á 2 dagen dus alleen daarvoor zou ik het niet doen. Je borsten kunnen nog wel een andere maat krijgen bij bv. Ik zou een goede bhkopen die nu past. Ik heb de mijne ook ttijdens de zwangerschap gedragen en op mijn rug zat het haakje op de grootste stand. Nu ik ben bevallen zit hij op de kleinste stand dus ook daarin kun je nog speling hebben.

Suiker, vorige x geen bv gegeven en toch stuwing. Dus daar is niets over te zeggen. Meestal komt dat rond de 4e dag, bij mij pas rond dag 6 á 7.
Nu wel bv geprobeerd maar gestopt. Daarmee dus wel wat getriggerd en vandaag heerlijk aan het genieten van de stuwing.

Tip van mijn kraam die ik niet kende, was (naast een strakke bh aan, ook 's nachts, koelen en niet teveel aanzitten, want daarmee stimuleer je de stuwing) het vermijden van zuivel. Dus even geen melk of toetjes tot na de stuwing.
Dit, omdat daar prolactine in zit en dus de stuwing verergert.
  donderdag 4 april 2013 @ 17:50:54 #112
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124883329
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:12 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ohh wat tof O+ en straks zijn jullie gewoon die verse ouders O+ Ging alles goed nu met moeder en kind? Waarom ligt ze nog in het ziekenhuis eigenlijk?
Moeder vanwege de keizersnee, kindje had de navelstreng om haar nek en is nog flink misselijk, wellicht wat bloed of ontlasting binnengekregen dachten ze. Maar die drinkt dus nog niet zo best.
pi_124883785
Jaaaa we hebben een knipper! Sorry voor de late update. Het lukte maar niet om op de website te komen mobiel. Als goedmaker straks een foto!

[ Bericht 2% gewijzigd door Mabawa. op 04-04-2013 18:56:14 (mobiele typo's ) ]
  donderdag 4 april 2013 @ 18:15:14 #114
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124884239
Jaaa fijn mabawa! *O*

Foto :Y
pi_124884589
Goed nieuws Mabawa, gefeliciteerd! *O*
pi_124884867
Mabawa, leuk nieuws! En vooruit, foto's maken het wel goed ;) *O*

LB Het klinkt als een perfecte dag voor wat wee-opwekkende hormonen, is je vriend al thuis? :D

danic bedankt voor de beha-en-zuivel-tip! Ik loop thuis dus de hele tijd zonder beha rond, maar ik had al gelezen dat dat hangtiet-technisch niet zo'n goed idee is eigenlijk..
Hoe gaat het verder met jullie? O+
pi_124884936
Ohjeetje, ik vertelde jullie gister toch dat wij hebben besloten dat onze beide moeders bij mijn bevalling mogen zijn. Eerder had ik tegen mijn moeder gezegd dat alleen zij en mijn man erbij zouden zijn. Mijn schoonmoeder hoefde eerst niet zo voor mij.
Anyway, kom ik net mijn moeder op straat tegen. Vraagt ze mij toch waarom mijn schoonmoeder nu ook bij de bevalling mag zijn, dat wilde ik toch niet? :')
Eigenlijk dacht ik: Waar bemoei je je mee? Maar ik zeg zoiets niet zo gauw tegen mijn mam, dus ik heb toch uitgelegd over het hoe en waarom.
Mam moest toch even zeggen dat ze die schoonmoeder zo druk vindt en je dan met zoveel mensen bent.

Ik begin bijna spijt te krijgen dat ik überhaupt iets beide moeders heb toegezegd. Alleen maakt mijn mam er bijna weer een probleem van. -O- :X
pi_124885532
Kan zo maar zijn dat er naast je man nog 1 ander persoon bij mag zijn, verschilt per ziekenhuis.
Ik mocht (en wilde) alleen m'n man.

En jeej voor alle goede echo's, knipperlichtjes en groeiende kindjes *O* O+
pi_124885682
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:03 schreef Mabawa. het volgende:
Jaaaa we hebben een knipper! Sorry voor de late update. Het lukte maar niet om op de website u komen mobiel. Als goedmaken straks een foto?
*O*
  donderdag 4 april 2013 @ 18:57:46 #120
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_124885800
Fijn Mabawa!! *O*

Oh pfff, ik moet er niet aan denken dat er andere bekenden bij mijn bevalling zijn. Alleen Brabo mag er bij en verder het personeel wat nodig dient te zijn. En ik weet niet of het hier in het zkh mag of niet om er meer personen bij te hebben.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_124886084
Ik ben zo verliefd! O+
Het is nog een heel klein beebje en het hartje klopte best langzaam maar het klopte én de baby zit op de juiste plek!!
Wat speciaal dat dat gewoon in mij zit.

O+ O+ O+ O+

Modjes mag ik in de OP? 27 november!
  donderdag 4 april 2013 @ 19:12:41 #122
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_124886433
Gefeliciteerd! Ik heb je in de OP erbij gezet.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_124886478
Robinson is al een echte grote boon!! O+ Gefeliciteerd!!
27 november, wow...
pi_124886697
Dank Buuv!

Ja, eind november, dat duurt nog lang!!
  donderdag 4 april 2013 @ 19:25:40 #125
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_124887014
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:13 schreef Suikertante het volgende:
Robinson is al een echte grote boon!! O+ Gefeliciteerd!!
27 november, wow...
Heuj, Robinson is de mijnes! :P
  donderdag 4 april 2013 @ 19:25:41 #126
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124887015
Mabawa, wat een fotomodel is get al O+ Gefeliciteerd met je knipper! *O*
pi_124887287
quote:
17s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:04 schreef Mabawa. het volgende:
Ik ben zo verliefd! O+
Het is nog een heel klein beebje en het hartje klopte best langzaam maar het klopte én de baby zit op de juiste plek!!

[ afbeelding ]

O+ O+ O+ O+

en volgens de theorie een jongetje O+ :+
mits inwendig? :P
pi_124887309
nog even en dan staan er alweer 2014 kindjes in de lijst :o
pi_124887319
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:25 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Heuj, Robinson is de mijnes! :P
Hahaha best verwarrend hoor als het er in koeieletters boven staat :P
pi_124887334
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:32 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

en volgens de theorie een jongetje O+ :+
mits inwendig? :P
Ja inwendig :)
  donderdag 4 april 2013 @ 19:34:15 #131
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_124887348
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:33 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Hahaha best verwarrend hoor als het er in koeieletters boven staat :P
Ja i know!
pi_124887406

[ Bericht 100% gewijzigd door Mabawa. op 04-04-2013 19:35:54 ]
pi_124887489
Dat zou trouwens zo'n omschakeling zijn, mijn gevoel zegt namelijk een meisje. Maar dat wordt volgens mij een beetje beïnvloed door een lichte voorkeur :@
pi_124887508
Mabawa, wat gaaf! Gefeliciteerd!! Hoe ver ben je nu?

En voorkeur? Het kan ook gewoon je gevoel zijn, had ik hier ook. En anders kan omschakelen altijd nog, willen jullie voor de bevalling weten wat het is?
Home is where the O+ is...
pi_124887550
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:18 schreef Mabawa. het volgende:
Dank Buuv!

Ja, eind november, dat duurt nog lang!!
Dat vliegt echt voorbij hoor! In november schrijf je hier "Jeetje, het is al november, maar ik ben toch net pas zwanger?!" ;)
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 4 april 2013 @ 19:49:03 #136
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124887871
Jeukende striae!!! :X :X
pi_124887945
@ Cwen, ja we willen een geslachtsbepaling doen. Na de volgende echo, laatste week van april, ga ik een afspraak maken. :) Ik ben heeel ongeduldig!

Ja Spirit, dat geloof ik graag. Dat komt hier zo vaak voorbij! Nu kan ik de dagen, wat zeg ik WEKEN, wel vooruit kijken!

Oh ik ben nu trouwens 6 1/7!!
pi_124887968
quote:
Ik ben zo verliefd! O+

[ afbeelding ]

O+ O+ O+ O+

mooi hoor wat fijn een goede echo.
pi_124887976
quote:
Ik ben zo verliefd! O+

[ afbeelding ]

O+ O+ O+ O+

Mooi! O+ Wat bijzonder dat ze het al zo vroeg kunnen zien!
pi_124888193
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:39 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat vliegt echt voorbij hoor! In november schrijf je hier "Jeetje, het is al november, maar ik ben toch net pas zwanger?!" ;)
Nou en toch, iedereen zei dit maar ik vond het minder snel gaan dan ik had verwacht. Met name de eerste helft. Eigenlijk pas sinds week 30 vind ik het écht snel gaan. Misschien ook omdat ik weet wat ik nog allemaal (had) wil(len) doen voor de bevalling.

Als ik per ongeluk wel eens heel kort denk aan een tweede, dan zie ik wel op tegen de zwangerschap als ik eerlijk ben. Ik zit op een roze wolk, maar ik heb wel het gevoel dat ik mezelf al bijna een jaar kwijt ben. Ik weet haast niet meer waar ik vroeger de hele dag aan dacht, niet alleen aan foetussen, dat weet ik wel :D
pi_124888587
Ik vond het tot 36 weken wel snel gaan allemaal maar nu kruipt de tijd echt voorbij. Ik had steeds nog wel een hoop te doen maar nu is alles wel gedaan en ben ik alleen nog maar aan het wachten.. Gelukkig is mijn vriend de komende 3 dagen vrij, gezellig en dan gaat de tijd wat sneller :).
pi_124888733
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:37 schreef Mabawa. het volgende:
Dat zou trouwens zo'n omschakeling zijn, mijn gevoel zegt namelijk een meisje. Maar dat wordt volgens mij een beetje beïnvloed door een lichte voorkeur :@
ik schreeuw ook alle keren voluit dat t een meisje is, soms heb ik t goed :P
  donderdag 4 april 2013 @ 20:08:26 #143
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124888738
Iedereen met een mooie echo: van harte *O*

Is er al nieuws van wolk?!

En even *O* voor mezelf: 32 weken vandaag! Dat heb ik mooi in de pocket. Morgen weer controle :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_124888771
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:08 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik schreeuw ook alle keren voluit dat t een meisje is, soms heb ik t goed :P
:D
66,6%
pi_124888786
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:05 schreef L0t.. het volgende:
Ik vond het tot 36 weken wel snel gaan allemaal maar nu kruipt de tijd echt voorbij. Ik had steeds nog wel een hoop te doen maar nu is alles wel gedaan en ben ik alleen nog maar aan het wachten.. Gelukkig is mijn vriend de komende 3 dagen vrij, gezellig en dan gaat de tijd wat sneller :).
Misschien is het dan maar goed dat ik nog zoveel wil doen :)
Hoewel, als ik me echt ga vervelen na 36 weken dan kan ik nog wel mijn LOI cursus copywriting gaan doen!

Terwijl ik dit schrijf besef ik dat ik vandaag 36 weken zwanger ben. Ik heb nog steeds het gevoel dat er te weinig uren in een dag zitten (en te weinig energie in mijn lijf), dus die LOI-vlieger gaat niet op denk ik..

XM jompeldejompel! *O*
pi_124888840
32 weken voor XM en 36 voor Suiker! *O*

Ouch LB, tijd om de spanning van de buik af te halen!
pi_124888863
Is ie vers trouwens, de striae?

Hoe zou het met Wolk gaan? Als je dit per ongeluk leest: :* !
pi_124889151
Klinkt heerlijk Suiker :P En *O* voor je 36 weken!

XM, 32 weken *O* vanaf nu mag het in je eigen ziekenhuis :) Al duurt dat hopelijk nog een tijd.
pi_124890285
*O* 32 weken voor XM!

*O* 36 weken voor Suiker!

*O* Knipper voor Mabawa!

quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:45 schreef Shandaly het volgende:
Yay! Goeie echo voor Limone!

Hoe zou het nu met Wolk zijn?

Veel plezier bij 't kraomschud'n, LB!

Beetje dipje hier vandaag... Vorig jaar om deze tijd zat ik in het ziekenhuis te wachten tot er een OK vrij was voor mijn curettage. Kotsmisselijk, want moest 's ochtends al nuchter komen, maar geen idee hoe laat er plek zou zijn... in een kamertje op de kraamafdeling, met allemaal verse-baby-huiltjes over de gang...
Maar nu oefent er een meisje voor kickboksster in mijn buik en zou ik juist hartstikke happy moeten zijn!
:* Ik herken het, 1 april was het precies 1 jaar geleden dat ik een miskraam kreeg. Ik heb me vorig weekend (onbewust?) heel erg afgesloten voor de buitenwereld. Het was toch mijn eerste 'kindje'... Het is heus niet erg om er bij stil te staan of je er even verdrietig om te voelen/te huilen, daarna kun je weer lekker verder genieten van het meisje in je buik O+
  donderdag 4 april 2013 @ 21:35:42 #150
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124893421
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:10 schreef Suikertante het volgende:
Is ie vers trouwens, de striae?

Hoe zou het met Wolk gaan? Als je dit per ongeluk leest: :* !
Ik hoop niet dat die jeuk betekent dat er nog weer meer verse bij zijn gekomen... ;( er zit genoeg inmiddels!

En ik ben ook benieuwd of er al een wolkenmeisje is! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')