en volgens de theorie een jongetjequote:Op donderdag 4 april 2013 19:04 schreef Mabawa. het volgende:
Ik ben zo verliefd!![]()
Het is nog een heel klein beebje en het hartje klopte best langzaam maar het klopte én de baby zit op de juiste plek!!
Wat speciaal dat dat gewoon in mij zit.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Modjes mag ik in de OP? 27 november!
Ja inwendigquote:Op donderdag 4 april 2013 19:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en volgens de theorie een jongetje![]()
![]()
mits inwendig?
Ja i know!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:33 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Hahaha best verwarrend hoor als het er in koeieletters boven staat
Dat vliegt echt voorbij hoor! In november schrijf je hier "Jeetje, het is al november, maar ik ben toch net pas zwanger?!"quote:Op donderdag 4 april 2013 19:18 schreef Mabawa. het volgende:
Dank Buuv!
Ja, eind november, dat duurt nog lang!!
mooi hoor wat fijn een goede echo.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:04 schreef Mabawa. het volgende:
Ik ben zo verliefd!![]()
Het is nog een heel klein beebje en het hartje klopte best langzaam maar het klopte én de baby zit op de juiste plek!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:04 schreef Mabawa. het volgende:
Ik ben zo verliefd!![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou en toch, iedereen zei dit maar ik vond het minder snel gaan dan ik had verwacht. Met name de eerste helft. Eigenlijk pas sinds week 30 vind ik het écht snel gaan. Misschien ook omdat ik weet wat ik nog allemaal (had) wil(len) doen voor de bevalling.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat vliegt echt voorbij hoor! In november schrijf je hier "Jeetje, het is al november, maar ik ben toch net pas zwanger?!"
ik schreeuw ook alle keren voluit dat t een meisje is, soms heb ik t goedquote:Op donderdag 4 april 2013 19:37 schreef Mabawa. het volgende:
Dat zou trouwens zo'n omschakeling zijn, mijn gevoel zegt namelijk een meisje. Maar dat wordt volgens mij een beetje beïnvloed door een lichte voorkeur![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik schreeuw ook alle keren voluit dat t een meisje is, soms heb ik t goed
Misschien is het dan maar goed dat ik nog zoveel wil doenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:05 schreef L0t.. het volgende:
Ik vond het tot 36 weken wel snel gaan allemaal maar nu kruipt de tijd echt voorbij. Ik had steeds nog wel een hoop te doen maar nu is alles wel gedaan en ben ik alleen nog maar aan het wachten.. Gelukkig is mijn vriend de komende 3 dagen vrij, gezellig en dan gaat de tijd wat sneller.
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:45 schreef Shandaly het volgende:
Yay! Goeie echo voor Limone!
Hoe zou het nu met Wolk zijn?
Veel plezier bij 't kraomschud'n, LB!
Beetje dipje hier vandaag... Vorig jaar om deze tijd zat ik in het ziekenhuis te wachten tot er een OK vrij was voor mijn curettage. Kotsmisselijk, want moest 's ochtends al nuchter komen, maar geen idee hoe laat er plek zou zijn... in een kamertje op de kraamafdeling, met allemaal verse-baby-huiltjes over de gang...
Maar nu oefent er een meisje voor kickboksster in mijn buik en zou ik juist hartstikke happy moeten zijn!
Ik hoop niet dat die jeuk betekent dat er nog weer meer verse bij zijn gekomen...quote:Op donderdag 4 april 2013 20:10 schreef Suikertante het volgende:
Is ie vers trouwens, de striae?
Hoe zou het met Wolk gaan? Als je dit per ongeluk leest:!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |