Met maximum 4 weken heb je je jongentje in je armen Piekie!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:06 schreef Piekie81 het volgende:
Wolk, gefeliciteerd met je meisje! Pittige bevalling en start, zeg! Hopelijk mogen jullie snel samen naar huis.
voor alle mijlpalen van gister en vandaag (gister was ik ook al 38 weken
).
...
Leg er een badhanddoek tussen. Dan zweet het minder/niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb m er voorbij de 37 weken opgelegd volgens mij, en heb daar nu spijt vanzweet me dus al 3 weken de tering 's nachts
Ohja, goeie, dat wou ik inderdaad nog proberen!quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:48 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Leg er een badhanddoek tussen. Dan zweet het minder/niet.
wok, gefeliciteerd!Succes met het herstel van de bevalling.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:07 schreef Spirit82 het volgende:
LB, ik heb trouwens de klamboe nu om het bedje hangen. Driemaal raden waar onze rode angsthaas gisteren prinsheerlijk lag
Zit mobiel, maar wat hierboven staatquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:54 schreef Keshet het volgende:
Wolk! Van harte gefeliciteerd met je mooie dochter!![]()
![]()
![]()
Klinkt als een heftige bevalling. Hopelijk knap je snel op en mogen jullie snel geZond en wel naar huis!
Lijkt me sterkquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik mag hopen dat je mijn zusje niet bent?
Gefeliciteerd en welkom!quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:22 schreef angelatje het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben angelatje en ik heb afgelopen zaterdag (totaal onverwacht) 2 streepjes geplast![]()
Vandaag ben ik 5 weken en 2 dagen zwanger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |