Met maximum 4 weken heb je je jongentje in je armen Piekie!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:06 schreef Piekie81 het volgende:
Wolk, gefeliciteerd met je meisje! Pittige bevalling en start, zeg! Hopelijk mogen jullie snel samen naar huis.
voor alle mijlpalen van gister en vandaag (gister was ik ook al 38 weken
).
...
Leg er een badhanddoek tussen. Dan zweet het minder/niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb m er voorbij de 37 weken opgelegd volgens mij, en heb daar nu spijt vanzweet me dus al 3 weken de tering 's nachts
Ohja, goeie, dat wou ik inderdaad nog proberen!quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:48 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Leg er een badhanddoek tussen. Dan zweet het minder/niet.
wok, gefeliciteerd!Succes met het herstel van de bevalling.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:07 schreef Spirit82 het volgende:
LB, ik heb trouwens de klamboe nu om het bedje hangen. Driemaal raden waar onze rode angsthaas gisteren prinsheerlijk lag
Zit mobiel, maar wat hierboven staatquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:54 schreef Keshet het volgende:
Wolk! Van harte gefeliciteerd met je mooie dochter!![]()
![]()
![]()
Klinkt als een heftige bevalling. Hopelijk knap je snel op en mogen jullie snel geZond en wel naar huis!
Lijkt me sterkquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik mag hopen dat je mijn zusje niet bent?
Gefeliciteerd en welkom!quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:22 schreef angelatje het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben angelatje en ik heb afgelopen zaterdag (totaal onverwacht) 2 streepjes geplast![]()
Vandaag ben ik 5 weken en 2 dagen zwanger!
Wauw wat een mooie baby, mooi fijn gezichtje. Een "wolk" van een babyquote:Op vrijdag 5 april 2013 08:02 schreef _wolk82_ het volgende:
Hoi eindelijk een berichtje van mij. Het is allemaal even anders gelopen dan gehoopt. De weeën kwamen goed op gang. Om 3 uur 's middags zat ik 5 cm en gevraagd om pijn stilling, dit duurde even ivm mogelijke allergie, om half vier wouden ze dit toe dienen maar bleek ik al op 10 cm te zitten.
Het hoofdje lag echter nog veel te hoog om te kunnen persen. Vervolgens ruim een uur bezig geweest met het wegpuffen van persweeen en vervolgens een uur aan het persen geweest.
Daarna gyn erbij, hoofdje lag scheef dus een spoed ks, er moest een nieuw operatieteam opgeroepen worden die waren er vrij snel. Om 19:13 is onze dochter Eline geboren 3175 gram en 49 cm. 40 minuten later lag ze al aan de borst.
Even later bleek dat we beiden koorts hebben en de kleine meid is opgenomen op neonatologie, inmiddels zijn we beide koorts vrij maar blijft ze nog wel een paar dagen opgenomen.
De onderstaande foto, is een foto van een foto maar heb even niets beters bij de hand.
[ afbeelding ]
Het is een lang verhaal, maar inmiddels gaat het goed en ben ik helemaal verliefd op mijn kleine meissie.
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:57 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Als ik per ongeluk wel eens heel kort denk aan een tweede, dan zie ik wel op tegen de zwangerschap als ik eerlijk ben. Ik zit op een roze wolk, maar ik heb wel het gevoel dat ik mezelf al bijna een jaar kwijt ben. Ik weet haast niet meer waar ik vroeger de hele dag aan dacht, niet alleen aan foetussen, dat weet ik wel
Wat lief dat je aan me denktquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:07 schreef GotC het volgende:
FR, hoe gaat het met je? Nog steeds zo ziek?
nee meds doen niks. Bij ean ook niet. Ik ben nu vooral heel erg misselijk en voel heel vaak alles omhoog komen. Maar ik spuug wel wat minder.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:57 schreef L0t.. het volgende:
Angelatje welkom en gefeliciteerd.
Gaat allemaal nog niet optimaal dus ferrari, medicatie verricht helaas geen wonderen dus? Lijkt me behoorlijk zwaar zo lang zo misselijk zijn..
Nouquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
nee meds doen niks. Bij ean ook niet. Ik ben nu vooral heel erg misselijk en voel heel vaak alles omhoog komen. Maar ik spuug wel wat minder.
Ow ja, niet iedereen van mijn lichting is dit keer net zo ver....quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben pas 12wk zwanger he niet al ruim 20wk.
Ik geloof dat bijna de helft door de crisis geen werkgever meer heeftquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:04 schreef angelatje het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties! Ik was benieuwd wanneer jullie je werkgever hebben verteld over de zwangerschap?
Bij week 7 of 8 al.ik was behoorlijk van de rel door al die hormonen en wilde eventuele problemen voor zijn door open kaart te spelen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:04 schreef angelatje het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties! Ik was benieuwd wanneer jullie je werkgever hebben verteld over de zwangerschap?
Dat magquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:39 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ow ja, niet iedereen van mijn lichting is dit keer net zo ver....![]()
Mag ik de zwanger-kaart spelen?
Niet zo streng zijn hoor! Maar snap je gevoel, zo voel ik me ook regelmatig. Ik heb vandaag alleen de vaatwasser gedaan en gestofzuigd.. Omdat last van behoorlijke pijn in schaambot en met vlagen ook misselijk. Doe wat kan en probeer het te accepteren dat je minder kan/doet. Sterkte.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben pas 12wk zwanger he niet al ruim 20wk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |