13 weken voor Jipster

21 weken voor Laiveneertiekje

32 weken voor Sparkling
quote:
Op vrijdag 5 april 2013 22:08 schreef Suikertante het volgende:Die van ikea is geloof ik sowieso best wel relaxed toch? Hij voelt in elk geval lekker aan! Maar als hij knispert of zweet dan lijkt dat badlaken me een goed plan

Ik heb er ook 1 van ikea, zo een hoeslaken die waterdicht is (skyda hogt geloof ik). De eerste nacht vond ik het een beetje gek qua geluid, maar nu is dat weg (hij is gewoon stil nu) en ook geen gezweet. Ik kwijl alleen enorm in m'n slaap tegenwoordig, ook met m'n mond dicht

maar dat heeft verder weinig met het hoeslaken te maken

quote:
Op zaterdag 6 april 2013 09:10 schreef Suikertante het volgende:Sparkling 32 weken! Toch?

En hoe is het met jullie, LB, belle, L0t, Piekie
(door mijn telefoon had ik bijna Piemie gepost!
) en Tally?
Komen er baby's aan en hoe voelen jullie je?

Hierbij dus! Ik voel me nog gewoon

Ben benieuwd naar de anderen!
Volgens mij ben ik trouwens eindelijk een beetje gewend aan de verzette klok, echt bizar dat ik daar zo van de leg van was! Maar sinds gisteren dus eindelijk weer op een normale tijd honger en slaap

Gisteren zag C trouwens de weersvoorspellingen ergens voorbij komen en vond dat baby toch nog maar een paar daagjes moet blijven zitten zodat we niet zo'n saai weerberichtje in het geboorteboek hoeven te schrijven

Een beetje lentezon lijkt hem veel gezelliger, ook voor de beeb om buiten te komen spelen trouwens! (Zo lief, hij ziet zich al helemaal wandelen

)
En als het goed is komt m'n zusje straks op visite om te helpen met de laatste strijkjes
die er nu al 3 weken of langer liggen