De mijne is geloof ik ook van de IKEA, maar die heeft wel een plastic onderkant, en dat zweet dus echt wel. Hier ligt het badlaken dus al klaar om er zometeen tussen te doenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:08 schreef Suikertante het volgende:
Die van ikea is geloof ik sowieso best wel relaxed toch? Hij voelt in elk geval lekker aan! Maar als hij knispert of zweet dan lijkt dat badlaken me een goed plan
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:10 schreef Suikertante het volgende:
LB deze heeft ook zo'n rubberige onderkant maar je kunt er wel doorheen ademen (dat heb ik namelijk getest midden in de IKEA)
Ik heb er ook 1 van ikea, zo een hoeslaken die waterdicht is (skyda hogt geloof ik). De eerste nacht vond ik het een beetje gek qua geluid, maar nu is dat weg (hij is gewoon stil nu) en ook geen gezweet. Ik kwijl alleen enorm in m'n slaap tegenwoordig, ook met m'n mond dichtquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:08 schreef Suikertante het volgende:
Die van ikea is geloof ik sowieso best wel relaxed toch? Hij voelt in elk geval lekker aan! Maar als hij knispert of zweet dan lijkt dat badlaken me een goed plan
Hierbij dus! Ik voel me nog gewoonquote:Op zaterdag 6 april 2013 09:10 schreef Suikertante het volgende:
Sparkling 32 weken! Toch?![]()
En hoe is het met jullie, LB, belle, L0t, Piekie (door mijn telefoon had ik bijna Piemie gepost!) en Tally?
Komen er baby's aan en hoe voelen jullie je?
Nee, vandaar dat ik m'n zusje hierheen probeer te lokkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:23 schreef Suikertante het volgende:
SparkDat klinkt niet echt aangenaam nee! Ik heb er dus niks van gemerkt, terwijl ik hoopte wat meer lucht en minder zuur te krijgen..
belle nog steeds in de relaxmodusHoewel, jij deed toch niet aan strijken?? Toch gezwicht?
Bubsel!
Ik zit in de zon op de babykamer en geef mn vriendje aanwijzingen waar de fotolijstjes moeten komenquote:Op zaterdag 6 april 2013 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge! Waar is LB? Of is die lekker aan het kindpoepen?
Ik moest het googelenquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
NetjesDoe je al aan perineummassage Spirit?
Vraag me af of ik nog een liggings-/groeiecho krijg eigenlijk.
Dit is dan ook bij uitstek een taakje dat manlief vast graag op zich neemtquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik moest het googelenmaar man, daar kom ik toch heul niet meer bij gekkerd
quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
NetjesDoe je al aan perineummassage Spirit?
Maandag is mini jarig en vorig jaar had ze een kut verjaardag (understatement) dus dat wilde we goed maken dit jaar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
Tally, waarom mag ze dinsdag pas?
Sterkte vandaag iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |