abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 april 2013 @ 20:32:12 #251
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_124928305
:Y Althans, ik heb het ook soms, sinds een week of twee. Als ik teveel doe overdag, dan heb ik 's avonds last van mijn buik.

Veel sneller dan tijdens de vorige zwangerschap, sowieso vind ik het nu veel pittiger, sneller moe en meer rust nodig. Vorige zwangerschap dartelde ik tot week 39 vrolijk rond, nu denk ik soms, hoe ga ik dat straks allemaal volhouden en doen....
pi_124929629
Ik heb het "geluk" gehad dat mijn vriend 4 maanden werkloos is geweest, dus voor mij begint het echt pittige stuk nu pas.
Al merk ik dat het ook een hoop rust geeft dat hij nu iig weer 3 maanden aan het werk is.

Ik probeer het vol te houden tot de meivakantie, dan wordt het rustiger, en dan moet het te doen zijn tot de zomervakantie/ingang verlof.
  vrijdag 5 april 2013 @ 21:28:05 #253
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_124931329
Ik leef ook van vakantie tot vakantie, (en van weekend naar weekend), in de vakantie zijn mijn oppaskinders er namelijk niet, dus heb ik alleen Lientje en is het relatief rustig.

Wel fijn dat je man weer werk heeft, aangezien zijn sector aardig plat ligt, hopen dat ie daarna ook kan blijven werken. ;)
pi_124933155
FR ik vind dat je een productieve dag hebt gehad, je situatie lijkt me superklote maar ziek is ziek! Daarbij weet je gelukkig dat het voor een heel mooi doel is.

Ik ben net terug van Ikea, kom alleen nog van deze bank om een ijsje te pakken, te plassen of naar bed te gaan. Wel alles gevonden waar ik naar op zoek was dus ik ben erg tevreden! Vooral veel opbergers die precies op de aangewezen plekken passen, en wat fröbels. Ohja, en mijn eerste strijkplank *O*
(En zo'n waterdichte onderlegger, hellup!)
  vrijdag 5 april 2013 @ 22:02:22 #255
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124933294
Davinia gaf vanmiddag de tip dus om er nog een badlaken tussen te leggen he? ^O^

En geniet lekker van je bankhangavondje!
pi_124933650
Die van ikea is geloof ik sowieso best wel relaxed toch? Hij voelt in elk geval lekker aan! Maar als hij knispert of zweet dan lijkt dat badlaken me een goed plan ^O^
pi_124933693
Welkom Angela! Met ongeveer 11 weken heb ik het aan mijn leidinggevende vertelt dat ik zwanger ben in verband met de vakantieplanning. Met 13 weken het aan directe collega's verteld.

Een lief meisje met een mooie naam voor Wolk *O*

Hier kijk ik ook al uit naar de vakantie. Over 2 weken gaan we voor de laatste keer met z'n tweeën op vakantie *; naar Amerika.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
  vrijdag 5 april 2013 @ 22:09:36 #258
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124933713
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 22:08 schreef Suikertante het volgende:
Die van ikea is geloof ik sowieso best wel relaxed toch? Hij voelt in elk geval lekker aan! Maar als hij knispert of zweet dan lijkt dat badlaken me een goed plan ^O^
De mijne is geloof ik ook van de IKEA, maar die heeft wel een plastic onderkant, en dat zweet dus echt wel. Hier ligt het badlaken dus al klaar om er zometeen tussen te doen *O*
pi_124933791
Oja, die vraag over op je werk vertellen. Ik kon al snel geen koffie meer binnen houden en ik heb maar een paar collega's, dus heb ik het al heel vroeg aan mijn baas en daarna collega's verteld. Het werd trouwens wel op prijs gesteld door mijn baas dat zij het als eerste te horen kreeg.

LB deze heeft ook zo'n rubberige onderkant maar je kunt er wel doorheen ademen (dat heb ik namelijk getest midden in de IKEA :@)
  vrijdag 5 april 2013 @ 22:14:12 #260
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124933975
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 22:10 schreef Suikertante het volgende:
LB deze heeft ook zo'n rubberige onderkant maar je kunt er wel doorheen ademen (dat heb ik namelijk getest midden in de IKEA :@)
:D

Ik heb het mijn direct leidinggevende verteld met ongeveer 8 weken. Dat was omdat ik al een tijdje in een fertiliteitstraject zat, en zij wist daar ook van. Dus ik was dolblij en kon het wel van de daken schreeuwen :D Daarnaast was het handig om te kunnen verklaren waarom ik wat vaker dan eerst niet beschikbaar was aan de telefoon (omdat ik dan misselijk crackertjes zat te eten :') )
pi_124934241
Wij hebben ook zo'n IKEA hoes om het matras, maar we hebben ook een dun dekmatrasje daar weer bovenop. Dat dekmatrasje past in de wasmachine. Dus geen gezweet en mocht er iets mis gaan, dan gooien we het dekmatrasje zo de machine in, ideaal!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  vrijdag 5 april 2013 @ 22:37:44 #262
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124935053
Wb op werk vertellen: Bij 7 weken verteld aan m'n leidinggevende, na goede echo aan collega's bij 9w3d :) Niemand had iets aan me gemerkt :7
pi_124938886
Hier verteld bij 6 of 7 weken ivm vakantie planning.. Vond ik zelf wel fair omdat als je weet wanneer ja vakantie is je toch plannen gaat maken en dan is het lullig als dat achteraf gewijzigd moet worden. Anders zou ik gewacht hebben tot na de eerste echo en vertellen familie.
Overigens alleen tegen direct leidinggevende en roostermaker verteld..de rest pas na familie was ingelicht ma echo (8 weken ongeveer).
Bij beide zwangerschappen zelfde situatie gehad mbt vakantieplanning
pi_124944283
Hier weten mijn 2 directe collega's het volgens mij al..die zijn zo aan het hinten :')
Maar ik wacht nog even en vertel het als ik rond de 11 weken ben
pi_124944290
Ik heb toen met 7 weken ofzo verteld aan mijn leidinggevende, vanwege de misselijkheid. De rest heeft moeten wachten tot na de eerste echo, dus met een week of 10 geloof ik..
pi_124944401
Ik heb het mijn manager verteld met ongeveer 8 weken, toen ik ook een eerste echo had gehad. Een collega moest ik het al eerder vertellen omdat ik soms misselijk was tijdens meetings en ze het gesprek dan toch even over moest nemen. Ze had al een vermoeden omdat ik blijkbaar al af en toe mijn hand op mijn buik had.

En sorry, ik ben heel lang afwezig geweest uit dit topic!! Ik heb tussen door nog wel veel jubelmomenten en bevallingen ( gefeliciteerd allemaal!) kunnen meelezen maar was druk met verhuizing en nieuwe baan om zelf te posten. dus ik zal me waarschijnlijk voor veel opnieuw kunnen voorstellen :D
Ik ben nu inmiddels 23.5 weken En zie dat ik nog steeds de enige ben die in juli uitgerekend is! De 20 weken echo was goed en we weten dat het een jongetje wordt *O*. Kan nu ook de bewegingen voelen in mijn buik, echt gezellig!

Omdat het mijn eerste is blijf ik alles toch nog wel spannend vinden. Moet ook nog steeds wennen aan die met de dag groeiende buik. Hebben jullie dat trouwens ook, dat je dagelijks weer met situaties in aanraking komt die nu net een klein beetje anders moeten ivm met je buik? Zijn heel vanzelfsprekende dingen maar denk ik blijkbaar niet bij na; je bureau stoel moet verder van je bureau, ik knoei nu vaker op mijn buik, als ik een keukenkasten dicht wil doen zit mijn buik er ineens tussen
:')
pi_124944420
Ik heb het mijn loidinggevende met 12wk verteld en mijn collega's nog niet.. Dat komt komende week en dan ben ik 13,5 wk. Vraag me af of nog niemand t vermoed, heb wel een buikje voor mijn doen.

13 weken vandaag *O*
pi_124944463
Ik heb het pas met 13 weken verteld ivm moeilijkheden rondom verlenging contract. Mijn leidinggevende was heel positief, dus dat was wel fijn.

Laiv, dat heb ik hier soms ook. Bij mij alleen als ik flinke buikkramp heb. Volgens mij kan je bm ook wel oefenen zonder dat het een probleem is, als het maar niet te vaak is. Is het ook jouw eerste of niet?

FR, je dag was een stuk productiever dan de mijne, ik kan dat nu al niet meer :(. Ik vind je dus wel stoer :*.

Suusz, dat knoeien doe ik ook :D. En ik zag afgelopen week voor het eerst dat ik nu idd wat verder van m'n bureau zat. Plus... Ik kan een mok op m'n buik zetten :D
Home is where the O+ is...
pi_124944464
Sparkling 32 weken! Toch? *O* :@

En hoe is het met jullie, LB, belle, L0t, Piekie (door mijn telefoon had ik bijna Piemie gepost! :@) en Tally?
Komen er baby's aan en hoe voelen jullie je? O+
pi_124944536
Cwen, het is mijn tweede, en van de eerste kan ik dit niet zo herinneren eigenlijk.
Het valt mij wel op dat ik ze vooral krijg als ik eigenlijk teveel wil. Dus even in flink tempo naar de bushalte lopen bijvoorbeeld. Of als ik 7 lesuren achter elkaar in het lokaal rondloop...
pi_124944540
O ja, en 21 weken vandaag! *O*

Nu kan ik echt zeggen dat ik op/over de helft ben...
pi_124944546
Jeeee gefeliciteerd! *O*
pi_124944562
Gefeliciteerd Wolk!! *O*

LLM's zet m op! :*
  zaterdag 6 april 2013 @ 09:30:59 #274
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124944622
Mogge! Waar is LB? Of is die lekker aan het kindpoepen?

Lief dropt me zo ff bij de kapper af. M'n haar is vormeloos lang en morgen komt MissBliss foto's maken en ik kan natuurlijk niet vormeloos op de foto :{w.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 6 april 2013 @ 09:31:33 #275
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_124944626
Wolk, gefeliciteerd met je mooie dochter! *O*
Ik wens je een spoedig herstel toe en vooral veel genieten :*

LLM'ers :*
pi_124944675
Suusz ik ben ook juli! Sta allern nog niet in het lijstje!
pi_124944769
*O* 13 weken voor Jipster

*O* 21 weken voor Laiveneertiekje

*O* 32 weken voor Sparkling

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 22:08 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb er ook 1 van ikea, zo een hoeslaken die waterdicht is (skyda hogt geloof ik). De eerste nacht vond ik het een beetje gek qua geluid, maar nu is dat weg (hij is gewoon stil nu) en ook geen gezweet. Ik kwijl alleen enorm in m'n slaap tegenwoordig, ook met m'n mond dicht :? maar dat heeft verder weinig met het hoeslaken te maken ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 09:10 schreef Suikertante het volgende:
Sparkling 32 weken! Toch? *O* :@

En hoe is het met jullie, LB, belle, L0t, Piekie (door mijn telefoon had ik bijna Piemie gepost! :@) en Tally?
Komen er baby's aan en hoe voelen jullie je? O+
Hierbij dus! Ik voel me nog gewoon :D Ben benieuwd naar de anderen!

Volgens mij ben ik trouwens eindelijk een beetje gewend aan de verzette klok, echt bizar dat ik daar zo van de leg van was! Maar sinds gisteren dus eindelijk weer op een normale tijd honger en slaap ;)

Gisteren zag C trouwens de weersvoorspellingen ergens voorbij komen en vond dat baby toch nog maar een paar daagjes moet blijven zitten zodat we niet zo'n saai weerberichtje in het geboorteboek hoeven te schrijven ;) Een beetje lentezon lijkt hem veel gezelliger, ook voor de beeb om buiten te komen spelen trouwens! (Zo lief, hij ziet zich al helemaal wandelen O+)

En als het goed is komt m'n zusje straks op visite om te helpen met de laatste strijkjes *O* die er nu al 3 weken of langer liggen :@
pi_124945100
Veel plezier bij de kapper XM!

Laiv, 21 weken alweer? :o

Jipster, 13 weken! *O*

FR, jammer dat het nog steeds niet goed gaat. Je bent heus geen waardeloze huisvrouw hoor, ik heb respect voor je :*

Ik ben 32 weken vandaag ja! :D
Gisterenavond is ze begonnen met indalen denk ik. Dat deed pijn, ik dacht dat ze aan het uitbreken was. Minstens :o
Steken in mijn onderbuik en vagina, ik moest er van huilen.
Maar nu lijkt ze ineens veel lager te liggen en die pijn is weer weg.
E.
  zaterdag 6 april 2013 @ 10:17:38 #279
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_124945123
Hier 15 weken vandaag *O*

Heb een strak shirtje aan onder een jurkje maar dat zit niet helemaal lekker bij mijn buik O+
pi_124945178
Spark :o Dat klinkt niet echt aangenaam nee! Ik heb er dus niks van gemerkt, terwijl ik hoopte wat meer lucht en minder zuur te krijgen..

belle nog steeds in de relaxmodus :D Hoewel, jij deed toch niet aan strijken?? Toch gezwicht?

Bubsel! *O*
  zaterdag 6 april 2013 @ 10:29:39 #281
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_124945253
Ik las net

quote:
Jij bent gemiddeld al 2 tot 4,5 kilo aangekomen
Ik dacht het toch niet :')
pi_124945282
Baby nog steeds in de buik maar was wel bezig met uitbreken.
Heb bijna de hele nacht liggen bidden dat zusje nog even moet blijven zitten. Vanaf dinsdag mag ze weer. Nu niet.
Wel ontzettende pijn in mn hoofd dus ga ik zo gestrekt op de bank. Lief is boven de was doen en stofzuigen en komt zo mini vermaken en kan ik mn ogen even sluiten. 10 dagen nog maar ik ben echt op.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zaterdag 6 april 2013 @ 11:00:37 #283
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_124945701
Tally :*
pi_124945755
He het klinkt alsof je het zwaar hebt Tally :* Ik duim ervoor dat woensdag de grote dag is. Slaap lekker vast voor straks!
pi_124946223
Tally :*
Neem je rust waar mogelijk lieverd. Je hebt get echt hard nodig. Nog ff meis.
pi_124946507
Belle, de zon schijnt! Persen! :%
pi_124947367
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 10:23 schreef Suikertante het volgende:
Spark :o Dat klinkt niet echt aangenaam nee! Ik heb er dus niks van gemerkt, terwijl ik hoopte wat meer lucht en minder zuur te krijgen..

belle nog steeds in de relaxmodus :D Hoewel, jij deed toch niet aan strijken?? Toch gezwicht?

Bubsel! *O*
Nee, vandaar dat ik m'n zusje hierheen probeer te lokken :D Dan kan zij die lakentjes strijken, anders gebeurd het niet meer :')
  zaterdag 6 april 2013 @ 12:12:50 #288
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124947372
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge! Waar is LB? Of is die lekker aan het kindpoepen?
Ik zit in de zon op de babykamer en geef mn vriendje aanwijzingen waar de fotolijstjes moeten komen O+

We hebben net de laatste troepjes hier opgeruimd, heerlijk gevoel!!
  zaterdag 6 april 2013 @ 12:19:55 #289
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124947565
Tally, waarom mag ze dinsdag pas?
Sterkte vandaag iig :*

Sorry voor gebrek aan reactie op de rest, ik begin nu toch wel een beetje gefocust te raken geloof ik :@ vind het moeilijk om me te concentreren op alle verhalen.
  zaterdag 6 april 2013 @ 12:42:38 #290
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124948147
Het wordt ook tijd voor je LB ;)

Mooie mijlpalen vandaag weer *O*

Mijn haartjes zitten weer schmancypancy O+ en nu lig ik op de bank met m'n buik in de zon :z.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 6 april 2013 @ 12:58:53 #291
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124948546
Veel plezier vast morgen met de foto's maken!

Misschien moeten wij toch ook nog maar iemand vragen om even ons samen erop te zetten :Y Is alleen gebeurd met het geregistreerd partnerschap, en die zijn niet denderend.
pi_124949329
Tally nog even en dan is ze er.
Meiden veel plezier bij de shoots.
pi_124949715
Egopost en niet teruggelezen sry, even druk :)

Maar omg, we krijgen een monsterkind :D Mevrouw is 36+1 en qua groei hoofd loopt ze 3 weken voor, qua benen bijna 3 en qua buik heeft ze een inhaalslag gemaakt en is ze al 40+ weken! :X

Arme ik ;(

Ze stak haar tong uit op de echo en lag heel lief op haar handje te sabbelen O+ Ben benieuwd wat de vk maandag te zeggen heeft :@
Sarcasme. Herken het.
pi_124949904
Een flinke dame dus. Vraag de vk of ze ook met de hand wil voelen en die gewichten te vergelijken
  zaterdag 6 april 2013 @ 13:51:40 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124949947
Netjes :D Doe je al aan perineummassage Spirit? :+

Vraag me af of ik nog een liggings-/groeiecho krijg eigenlijk.
pi_124950436
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 13:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

Vraag me af of ik nog een liggings-/groeiecho krijg eigenlijk.
Ik moest het googelen :@ maar man, daar kom ik toch heul niet meer bij gekkerd :D
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 6 april 2013 @ 14:16:07 #297
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124950495
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 14:12 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik moest het googelen :@ maar man, daar kom ik toch heul niet meer bij gekkerd :D
Dit is dan ook bij uitstek een taakje dat manlief vast graag op zich neemt :P.
  zaterdag 6 april 2013 @ 14:17:20 #298
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124950520
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 13:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
_O-
pi_124952546
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
Tally, waarom mag ze dinsdag pas?
Sterkte vandaag iig :*
Maandag is mini jarig en vorig jaar had ze een kut verjaardag (understatement) dus dat wilde we goed maken dit jaar.

Ik lig al de hele dag op bed, hopelijk hoef ik dat niet nog 10 dagen :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_124954205
Gefeliciteerd met je mini! *O*
En dat zou flauw zijn, als het nog 10 dagen duurt. Je bent er mentaal klaar voor, dus fysiek moet gewoon snel volgen :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')