Dit curvy?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:12 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind die curvy niet echt curvy
maar wat wil je hier eigenlijk mee? zoals al gezegd komen deze 4x per week voorbij
maar goed als het belangrijk voor je is: chubby en fat
nee ik vind curvy nog veel meer een zandloper figuurquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
Altijd wel grappig om te zien dat vrouwen het liefst zoals 0, 1 of 2 willen zijn. Terwijl mannen het compleet tegengestelde mooi vinden.
nou volgens mij wil niemand boven de 18 dat nog hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
Altijd wel grappig om te zien dat vrouwen het liefst zoals 0, 1 of 2 willen zijn. Terwijl mannen het compleet tegengestelde mooi vinden.
Ik denk het wel. Er zijn enorm veel vrouwen juist die het willen. Diegene die het niet willen, hebben er vrede mee dat ze door hun genen, eetgewoonte of luiheid dat fysiek nooit zullen bereiken. En dan is er nog de kleine groep die werkelijk tevreden is met hun lichaam zonder zichzelf voor de gek te houden.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou volgens mij wil niemand boven de 18 dat nog hoor
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik vind curvy nog veel meer een zandloper figuur
nog duidelijker die borsten en heupen en zo
hoewel dit al wel redelijk in de buurt komt
volgens mij is het ideaalbeeld van vrouwen al lang verschoven naar 3 of 4 hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 14:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Er zijn enorm veel vrouwen juist die het willen. Diegene die het niet willen, hebben er vrede mee dat ze door hun genen, eetgewoonte of luiheid dat fysiek nooit zullen bereiken. En dan is er nog de kleine groep die werkelijk tevreden is met hun lichaam zonder zichzelf voor de gek te houden.
nou heb je gewoon grotere neptieten gezochtquote:
http://www.google.nl/sear(...)5cUdLwNueb1AXV7oHADwquote:Op woensdag 3 april 2013 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou heb je gewoon grotere neptieten gezocht
Waar zie je dat dan? En ik denk niet dat veel mannen het compleet tegengestelde (6, 7) mooi vinden.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is gewoon Kim Kardashian, zelfde als op de foto in de openingspost onder curvy.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou heb je gewoon grotere neptieten gezocht
ja ik snap ook wel dat je niet verder komt dan curvy googlenquote:Op woensdag 3 april 2013 14:22 schreef FokR het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)5cUdLwNueb1AXV7oHADw
precies dit inderdaadquote:Op woensdag 3 april 2013 14:26 schreef Sapstengel het volgende:
Bij curvy denk ik trouwens meer aan zoiets:
[ afbeelding ]
Brede heupen, goede kont, stevige benen maar wel smalle middel. Meer de hourglass dus.
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:24 schreef Woestijnvos het volgende:
op de rest zou ik mijn hond niets eens op laten.
1? Serieus?quote:
Hmmmmm Taylor Swiftquote:Op woensdag 3 april 2013 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
1? Serieus?
Dat is echt zo'n Taylor Swift lichaam. Zo'n vieze uitstekende ruggegraat, geen kont, harde heupbotten. Bah.
Maar geen Taylor, dit vind ik wel geil:quote:Op woensdag 3 april 2013 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
1? Serieus?
Dat is echt zo'n Taylor Swift lichaam. Zo'n vieze uitstekende ruggegraat, geen kont, harde heupbotten. Bah.
Ik niet. Zo zien meisjes van 13 eruit. Vrouwen hebben heupen en een voller lichaam.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:40 schreef spierbal het volgende:
[..]
Maar geen Taylor, dit vind ik wel geil:
[ afbeelding ]
Lekkere kleine tieten!
Dan ga ik maar alvast naar de politiequote:Op woensdag 3 april 2013 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik niet. Zo zien meisjes van 13 eruit. Vrouwen hebben heupen en een voller lichaam.
Volgens mij denken veel vrouwen dat. Net zoals veel mannen denken dat de meeste vrouwen vallen op gespierde gasten met laag lichaamsvet.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Wow, ik dacht dat de meeste mannen voor 2 zouden kiezen
Persoonlijk vind ik 4&5 echt niet mooi, maar oke.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij denken veel vrouwen dat. Net zoals veel mannen denken dat de meeste vrouwen vallen op gespierde gasten met laag lichaamsvet.
Doen ze ook qua vet%, alleen de grote tieten zijn misleidend. De maker van het plaatje heeft zelf ook een duidelijke voorkeur voor volle/dikke vrouwen.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Verkeerd gedachtquote:Op woensdag 3 april 2013 14:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Ja maar sowieso kan je niet zeggen; oh zij is nummer 4quote:Op woensdag 3 april 2013 14:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Doen ze ook qua vet%, alleen de grote tieten zijn misleidend. De maker van het plaatje heeft zelf ook een duidelijke voorkeur voor volle/dikke vrouwen.
Volgens de reacties dit topic doen ze dat toch echt niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Doen ze ook qua vet%, alleen de grote tieten zijn misleidend. De maker van het plaatje heeft zelf ook een duidelijke voorkeur voor volle/dikke vrouwen.
Die zitten al boven een BMI van 25 hoor, dus overgewicht. 2 is een normale bouw.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:16 schreef Apuleius het volgende:
Curvy & chubby in deze voorbeelden, maar dat slaat werkelijk nergens op. Dat is een normale bouw en alles daarvoor bestaat uit lijken.
2 niet echt normaal. Ja voor meisjes van 14-18 die voornamelijk nog in de lengte zijn gegroeid.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:50 schreef Novito12 het volgende:
[..]
Die zitten al boven een BMI van 25 hoor, dus overgewicht. 2 is een normale bouw.
Normaal niet, gezond wel.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:50 schreef Novito12 het volgende:
[..]
Die zitten al boven een BMI van 25 hoor, dus overgewicht. 2 is een normale bouw.
Dat is wel anders dan ik dacht na je vorige post.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mannen vind ik 15 of 20% het mooist
Sommige vrouwen komen gewoon niet aan, dus wat je zegt is een beetje onzin, het verschilt per persoonquote:Op woensdag 3 april 2013 14:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
2 niet echt normaal. Ja voor meisjes van 14-18 die voornamelijk nog in de lengte zijn gegroeid.
Absoluut mee eens.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Fok is natuurlijk geen goede steekproef voor een algemene populatie, daarnaast is het een misleidend plaatje en tenslotte zijn er meerdere (seksuologische) studies gedaan waaruit blijkt dat mannen (18-39) veelal op een figuur als 2 vallen (met wellicht iets grotere borsten, in ieder geval niet met de 'veelal' geprezen 'vrouwelijke' vormen.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens de reacties dit topic doen ze dat toch echt niet.
Die vrouw met 30% bf is toch geen 30%? Sowieso 25% toch?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is wel anders dan ik dacht na je vorige post.
Ik bedoelde dat mannen zelf het liefst 6-7% en 10-12% willen hebben. Terwijl vrouwen liever iets meer zien, zoals jij nu ook bevestigd.
Is 20% niet al te dik voor je?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, de meeste mannen/jongens die ik ken willen ook rond de 15% zitten, dus geen idee wat voor mannen jij kentquote:Op woensdag 3 april 2013 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat mannen zelf het liefst 6-7% en 10-12%
Daar heb je een punt. Ik hang voornamelijk rond op bodybuilding fora en in de sportschool.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, de meeste mannen/jongens die ik ken willen ook rond de 15% zitten, dus geen idee wat voor mannen jij kent
Jij kent alleen gespierde mannen/jongens?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, de meeste mannen/jongens die ik ken willen ook rond de 15% zitten, dus geen idee wat voor mannen jij kent
Nee hoor, je ziet nog wel wat spieren, dus het is geen vet.quote:
Ik ga ook 4x per week naar de sportschool, de meeste mannen zitten daar rond de 15%quote:Op woensdag 3 april 2013 14:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Ik hang voornamelijk rond op bodybuilding fora en in de sportschool.
Ik zei WILLEN.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:56 schreef FokR het volgende:
[..]
Jij kent alleen gespierde mannen/jongens?
30-35%quote:Op woensdag 3 april 2013 14:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moeten die percentages voorstellen?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 20%. Net gemetenquote:Op woensdag 3 april 2013 14:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Geen flauw ideequote:Op woensdag 3 april 2013 15:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat moeten die percentages voorstellen?
Hoeveel % van de mensen dat figuur hebben? Hoeveel procent dat figuur zou willen hebben?
Als ik de vrouwen het laagst optel kom ik op 270% en bij de mannen op 184%
Of is dat het vetpercentage of iets?
Cool man.quote:
Dat is %uele vetpercentage. Te meten op verschillende sites, gaat uit van omtrek taille en je gewicht.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat moeten die percentages voorstellen?
Hoeveel % van de mensen dat figuur hebben? Hoeveel procent dat figuur zou willen hebben?
Als ik de vrouwen het laagst optel kom ik op 270% en bij de mannen op 184%
Of is dat het vetpercentage of iets?
Dat kan nooit betrouwbaar zijn. Je hebt vaak bij fitnesscentra enzo wel weegschalen waar je op je blote voeten op moet staan. Dan wordt nav geleiding ofzo gekeken wat je % is. Ik zit meestal rond de 10/12, maar dan minder spieren als op het plaatje ;').. gewoon slank. Vind van de vrouwen 2+3 ook mooiste, 4 en atletisch mag ookquote:Op woensdag 3 april 2013 15:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is %uele vetpercentage. Te meten op verschillende sites, gaat uit van omtrek taille en je gewicht.
Die weegschalen kloppen inderdaad nooit. De US Navy Circumference methode werkt opzich wel. Daarbij moet je jouw lengte, buik- en nekomtrek (en bij vrouwen ook nog bovenbeen) meten en volgens een bepaalde formule komt daar je vetpercentage uit. Wat nog beter werkt is een caliper of huidplooimeting.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:16 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat kan nooit betrouwbaar zijn. Je hebt vaak bij fitnesscentra enzo wel weegschalen waar je op je blote voeten op moet staan. Dan wordt nav geleiding ofzo gekeken wat je % is. Ik zit meestal rond de 10/12, maar dan minder spieren als op het plaatje ;').. gewoon slank. Vind van de vrouwen 2+3 ook mooiste, 4 en atletisch mag ook.
Nope... klein buikje is daarentegen zeker sexyquote:Op woensdag 3 april 2013 15:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaja. We weten nu wel dat je een buik/navel fetisj hebt.
Klopt, lekker zacht. Ik val echt totaal niet op vrouwen met zichtbare buikspieren.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:27 schreef FokR het volgende:
[..]
Nope... klein buikje is daarentegen zeker sexy
Ja ik kende ook deze eigenlijk:quote:Op woensdag 3 april 2013 15:37 schreef Fera het volgende:
Not this shit again ...
Een jaar geleden was die 2 nog ''slim'', die 4 nog ''normal'' en was de 5 ''chubby''.
4, average, is ook niets mis mee, de naam zegt het alquote:Op woensdag 3 april 2013 15:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik kende ook deze eigenlijk:
[ afbeelding ]
En 5 kan ook nog wel, daarna wordt het toch echt te dikquote:Op woensdag 3 april 2013 15:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, die inderdaad. Want ik zou 5 niet fat noemen ... En 2 is ook niet normaal, dat is duidelijk wel met training.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar 5 chubby klopt wel?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, die inderdaad. Want ik zou 5 niet fat noemen ... En 2 is ook niet normaal, dat is duidelijk wel met training.
Ja, ik vind 5 meer chubby dan fat.quote:
Zo klopt 'ie wat mij betreft veel beter.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben zelf een 4,5, maar ik kom van de 5 af. Ik ben inmiddels aan het afvallen omdat ik het toch fijner vindt om wat slanker te zijn. Het is ten eerste gezonder (dat zou ook de prioriteit moeten zijn) en ten tweede is het ook fijner met kleding. Alles staat net wat mooier.quote:
Volgens mij zeggen de meeste hier alleen maar 4 en hoger omdat ze het idee hebben dat ze bij die vrouwen nog een kans hebben.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Vind ik ook hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 15:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen de meeste hier alleen maar 4 en hoger omdat ze het idee hebben dat ze bij die vrouwen nog een kans hebben.
Maargoed ik vind vet bij vrouwen dan ook gewoon ongezond en smerig en ja dat is vanaf 4 al voor mij.
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen de meeste hier alleen maar 4 en hoger omdat ze het idee hebben dat ze bij die vrouwen nog een kans hebben.
Je zei ook dat nummer 2 een lichaam is voor een 13 jarige, dus uhhquote:Op woensdag 3 april 2013 15:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]. Ik vind het gewoon mooier. Smaken verschillen toch?
4,5 is ook primaquote:Op woensdag 3 april 2013 15:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben zelf een 4,5, maar ik kom van de 5 af. Ik ben inmiddels aan het afvallen omdat ik het toch fijner vindt om wat slanker te zijn. Het is ten eerste gezonder (dat zou ook de prioriteit moeten zijn) en ten tweede is het ook fijner met kleding. Alles staat net wat mooier.
Het gaat er mij om dat ik op een gezond gewicht kom. Dus dat zal ergens rond de 4 zijn. Meer hoeft er niet af.quote:
En 4 is average, dus gemiddeldquote:Op woensdag 3 april 2013 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat ik op een gezond gewicht kom. Dus dat zal ergens rond de 4 zijn. Meer hoeft er niet af.
Precies. Ik ben nooit een slanke den geweest, maar ik heb me altijd prima gevoeld (tot dat ik naar mijn mening toch wat té dik werd). En een tekort aan aandacht heb ik ook nooit gehad.quote:
ligt eraan over welke populatie je spreekt.quote:
Te dik als in fat?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. Ik ben nooit een slanke den geweest, maar ik heb me altijd prima gevoeld (tot dat ik naar mijn mening toch wat té dik werd). En een tekort aan aandacht heb ik ook nooit gehad.
Nee, zo dik ben ik nooit geweest. Zoals ik al eerder aangaf, ik kom van een 5 af.quote:
Chubby is ook prima!quote:Op woensdag 3 april 2013 16:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, zo dik ben ik nooit geweest. Zoals ik al eerder aangaf, ik kom van een 5 af.Maar als dat plaatje zo bekijk, vind ik mezelf toch net wat slanker. Dat zijn waarschijnlijk die vijf kilo die ik al kwijt ben.
Niet voor je bloeddruk!quote:
Feeder detected!quote:Op woensdag 3 april 2013 15:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]. Ik vind het gewoon mooier. Smaken verschillen toch?
Overgewicht is inderdaad gemiddeld:quote:Op woensdag 3 april 2013 16:00 schreef Seam het volgende:
[..]
ligt eraan over welke populatie je spreekt.
Volgens mij bedoelt hij meer dat de "gemiddelde" in Amerika bijvoorbeeld hoger ligtquote:Op woensdag 3 april 2013 16:11 schreef ssebass het volgende:
[..]
Overgewicht is inderdaad gemiddeld:
[ afbeelding ]
Jij bent dun!quote:Op woensdag 3 april 2013 16:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij meer dat de "gemiddelde" in Amerika bijvoorbeeld hoger ligt
Dat begrijp ik, aangezien we in NL wonen laat ik zien dat hier in de Nederlandse populatie overgewicht gemiddeld is.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij meer dat de "gemiddelde" in Amerika bijvoorbeeld hoger ligt
ff checkenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind mezelf tussen 2 en 3 zitten met een heel klein beetje van 8.
god here we go againquote:Op woensdag 3 april 2013 15:40 schreef trovey het volgende:
En de wereld zich maar afvragen waarom vrouwen allemaal eetstoornissen krijgen.
2 en 8 klopt, maar 3, curvy, now wayquote:Op woensdag 3 april 2013 16:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind mezelf tussen 2 en 3 zitten met een heel klein beetje van 8.
Hoe zie je er zelf uit dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:14 schreef Insomnia_ het volgende:
5 is gewoon echt heel dik
4 zou ik ook niet egzien mee willen worden.
Als een jonge god!quote:Op woensdag 3 april 2013 16:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe zie je er zelf uit dan?
Dat vraag ik me altijd af bij dit soort antwoorden.
2 kleine curves danquote:Op woensdag 3 april 2013 16:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kleine curves omdat ik klein ben, tss hater
Picsquote:Op woensdag 3 april 2013 16:28 schreef ssebass het volgende:
[..]
Als een jonge god!
Maar serieus ik sport zelf zo'n zes keer per week en zit dus niet te wachten op een bankaardappel.
Wat meten je biceps dan skkltjquote:Op woensdag 3 april 2013 16:28 schreef ssebass het volgende:
[..]
Als een jonge god!
Maar serieus ik sport zelf zo'n zes keer per week en zit dus niet te wachten op een bankaardappel.
Ripped. 5 keer per week lift ik. Ik vreet niet elke dag troep naar binnen dus verwacht ik ook wel van een vrouw, maarja begrijpen meeste vrouwen niet. En dan krijgen ze het idee dat het gezond is om een vet varken te zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 16:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe zie je er zelf uit dan?
Dat vraag ik me altijd af bij dit soort antwoorden.
Ah, dus een vetpercentage lager dan 10%? Dat vind ik eigenlijk bij mannen niet mooi meer. 15% is prima eigenlijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ripped. 5 keer per week lift ik. Ik vreet niet elke dag troep naar binnen dus verwacht ik ook wel van een vrouw, maarja begrijpen meeste vrouwen niet. En dan krijgen ze het idee dat het gezond is om een vet varken te zijn
En alle vrouwen die wel dun zijn anorexia patiënten noemen of dat ze nooit iets lekker eten etc om zo dun te blijvenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:31 schreef Insomnia_ het volgende:
en dan gaan die vette ook nog fotos maken met "proud2beme" enzo
gewoon om misselijk van te worden mensen die zichzelf zo slecht in de hand hebben en dan ook nog trots op zijn
Over t algemeen iets hoger dan 10% alleen in de cut af en toe wat lager.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef Fera het volgende:
Ah, dus een vetpercentage lager dan 10%? Dat vind ik eigenlijk bij mannen niet mooi meer. 15% is prima eigenlijk.
Jij wilt weer foto's van gespierde kerels zienquote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jou heb ik al te vaak ongevraagd gezien in mij pm___!
Je kan ook gewoon gezond eten en goed figuur hebben?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En alle vrouwen die wel dun zijn anorexia patiënten noemen of dat ze nooit iets lekker eten etc om zo dun te blijven
en iets lekkers kan ook gezond zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En alle vrouwen die wel dun zijn anorexia patiënten noemen of dat ze nooit iets lekker eten etc om zo dun te blijven
Dat vind ik in ieder geval niet. Zulke opmerkingen zijn doordrenkt van jaloezie. Ik moet toegeven dat ik soms magere meiden zie en denk: "Eet eens wat", maar ik ben me er van bewust dat ook dat lichaamstype in de genen kan zitten.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik eet redelijk gezond, maar van chips kan ik nooit van afblijvenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon gezond eten en goed figuur hebben?
Gezond eten bestaat voor de meeste dieetende vetkleppen jezelf uithongeren met een cracker 30+ kaas en 3 appels op een dag. En na 2 dagen houden ze het niet meer vol en bunkeren ze zich weer vol met frikandelbroodjes.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon gezond eten en goed figuur hebben?
2,3,8quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik in ieder geval niet. Zulke opmerkingen zijn doordrenkt van jaloezie. Ik moet toegeven dat ik soms magere meiden zie en denk: "Eet eens wat", maar ik ben me er van bewust dat ook dat lichaamstype in de genen kan zitten.Ik vind het niet mooi, maar ach, ieder zijn ding.
ja echt hequote:Op woensdag 3 april 2013 16:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gezond eten bestaat voor de meeste dieetende vetkleppen jezelf uithongeren met een cracker 30+ kaas en 3 appels op een dag. En na 2 dagen houden ze het niet meer vol en bunkeren ze zich weer vol met frikandelbroodjes.
Ik eet best veel, soms wel evenveel als mijn stiefpa, maar ik kom niet makkelijk aan, en daarbij hou ik van sporten, dusquote:Op woensdag 3 april 2013 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik in ieder geval niet. Zulke opmerkingen zijn doordrenkt van jaloezie. Ik moet toegeven dat ik soms magere meiden zie en denk: "Eet eens wat", maar ik ben me er van bewust dat ook dat lichaamstype in de genen kan zitten.Ik vind het niet mooi, maar ach, ieder zijn ding.
In dezelfde mate: en de wereld zich maar afvragen waarom veel mannen zo onzeker over hun uiterlijk zijn. Hun vlees wordt net zo hard gekeurd door vrouwen wereldwijd als vice versa.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:40 schreef trovey het volgende:
En de wereld zich maar afvragen waarom vrouwen allemaal eetstoornissen krijgen.
ja als vrouwen andere anorexia patient noemen vaak gewoon jaloeziequote:Op woensdag 3 april 2013 16:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Maarja, werd dus een keer een anorexia patiënt genoemd door 2 negerinnen, ik dacht echt wtf![]()
Mijn vriend is ook een lat, maar hij kan makkelijk drie pizza's naar binnen werken en nog honger hebben, terwijl ik er zelf één net weg krijg. En ook hij komt moeilijk aan, dus ik weet wel dat niet iedereen met een dun figuur honger lijdt.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik eet best veel, soms wel evenveel als mijn stiefpa, maar ik kom niet makkelijk aan, en daarbij hou ik van sporten, dus
Maarja, werd dus een keer een anorexia patiënt genoemd door 2 negerinnen, ik dacht echt wtf![]()
Krijg genoeg complimenten, dus heb niks te klagen neequote:Op woensdag 3 april 2013 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja als vrouwen andere anorexia patient noemen vaak gewoon jaloezie
echte anorexia niet mooi maar waarschijnlijk heb je gewoon goed figuur
jij weerquote:Op woensdag 3 april 2013 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kan dit bevestigen. Volgens mij heb ik wel eens een foto van A-J gezien.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja als vrouwen andere anorexia patient noemen vaak gewoon jaloezie
echte anorexia niet mooi maar waarschijnlijk heb je gewoon goed figuur
hahahahahaquote:Op woensdag 3 april 2013 16:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
anorexia patiënt genoemd door 2 negerinnen
Het verschil is alleen, vrouwen mogen kieskeurig zijn, alleen maar modellen willen, afgetrainde gasten, en alles wat lelijk is ook dusdanig zo benoemen en bestempelen en een nog erger complex aannaaien en dus ook niet eens aandacht geven of zelfs een praatje gunnen...quote:Op woensdag 3 april 2013 16:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
In dezelfde mate: en de wereld zich maar afvragen waarom veel mannen zo onzeker over hun uiterlijk zijn. Hun vlees wordt net zo hard gekeurd door vrouwen wereldwijd als vice versa.
Ja snap ik, maar sommige doen het dus wel, vandaar alle vooroordelen.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook een lat, maar hij kan makkelijk drie pizza's naar binnen werken en nog honger hebben, terwijl ik er zelf één net weg krijg. En ook hij komt moeilijk aan, dus ik weet wel dat niet iedereen met een dun figuur honger lijdt.
Hoewel dat andersom ook zo kan zijn. Ik heb wat overgewicht, maar ik prop me niet dagelijks vol met frikandelbroodjes en chips.
Ja van d'r dunne platte buikquote:Op woensdag 3 april 2013 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen. Volgens mij heb ik wel eens een foto van A-J gezien.
Waar komt dit idee dan vandaan? Ik heb zowel een dikke vent als een gespierde vent als mijn partner gehad. De huidige is weer heel dun. Hoezo kieskeurig?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Het verschil is alleen, vrouwen mogen kieskeurig zijn, alleen maar modellen willen, afgetrainde gasten, en alles wat lelijk is ook dusdanig zo benoemen en bestempelen en een nog erger complex aannaaien en dus ook niet eens aandacht geven of zelfs een praatje gunnen...
Maar als wij als man zijnde keihard terugmeppen door gewoon aan te geven dat ze geen rondingen hebben maar gewoon vet en dik zijn... dan is de wereld te klein.
Waarom mogen jullie wel kieskeurig zijn, en wij mannen niet?
waz met jullie?
ja is lastig man, is ie ecto.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:39 schreef Fera het volgende:
Mijn vriend is ook een lat, maar hij kan makkelijk drie pizza's naar binnen werken en nog honger hebben, terwijl ik er zelf één net weg krijg. En ook hij komt moeilijk aan, dus ik weet wel dat niet iedereen met een dun figuur honger lijdt.
Ja, die vooroordelen zijn hardnekkig, van beide kanten.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar sommige doen het dus wel, vandaar alle vooroordelen.
Zo lang je maar lekker in je vel zit en je thuis voelt in jouw lichaam zonder overgewicht of te dun zijn, dan is het goed.
Is dat wat ze ecto noemen? Ik heb die term nooit echt begrepen. Maar inderdaad, als hij niet oppast is er zo weer drie kilo af. Lijkt me ook heel naar om te hebben.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja is lastig man, is ie ecto.
moet je echt veel eten om aan te komen.
ik heb tegenovergestelde maak snel vet aan dus moet altijd op strikt dieet om laag bf% te houden
Ik was zo,quote:Op woensdag 3 april 2013 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat wat ze ecto noemen? Ik heb die term nooit echt begrepen. Maar inderdaad, als hij niet oppast is er zo weer drie kilo af. Lijkt me ook heel naar om te hebben.
zelfs jij voelt hun aderen dichtslibben.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
heb ook in vriendengroep wel mensen die lat zijn en dan hele dagen door suiker eten en frikandelbroodjes en pizza elke dag en dan zeg je er wat van en zeggen ze "kom toch niet aan"
net of het dan wel gezond is__!
Ik post vaker in LIF, maar fijn dat je ieder keer wéér over mijn buik en navel begint, dat waardeer ik echt, je komt ook niet als een engerd over ofzo.quote:
Had het niet over je navelquote:Op woensdag 3 april 2013 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik post vaker in LIF, maar fijn dat je ieder keer wéér over mijn buik en navel begint, dat waardeer ik echt, je komt ook niet als een engerd over ofzo.
moet uitkijken hier op FOK! als vrouw heb ik t ideequote:Op woensdag 3 april 2013 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik post vaker in LIF, maar fijn dat je ieder keer wéér over mijn buik en navel begint, dat waardeer ik echt, je komt ook niet als een engerd over ofzo.
Dat zeg ik ook elke keer, dat hij goede voeding moet gaan eten. Maar ja, welke man luistert er nou naar een vrouw?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik was zo,
Gewoon goed eten.
Pizza's en dergelijke helpen geen drol.
Gaat om de bouwstoffen.
Als hij rookt, laat hem daar maar mee stoppen.
Ts weet daar alles van.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet uitkijken hier op FOK! als vrouw heb ik t idee
veel zolderautisten enzo die niet helemaal goed zijn
Hmm. Ik sportte wel eens vier keer per week en ik had één teamgenoot die dus ook altijd vier keer in de week sportte, heel actief ook maar toch echt dikkig zoals nummer vier. Misschien wel iets meer. Dus onzin, denk ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja echt he
moeten gewoon goed gebalanceerd dieet nemen, kun je best veel eten en gewoon mooi figuur enzo
kut voor je, ik zal aan je denken als ik straks pizza eetquote:Op woensdag 3 april 2013 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja is lastig man, is ie ecto.
moet je echt veel eten om aan te komen.
ik heb tegenovergestelde maak snel vet aan dus moet altijd op strikt dieet om laag bf% te houden
Vertel hem maar dat ik van 53 kilo naar 72 ben gegaan ;-)quote:Op woensdag 3 april 2013 16:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook elke keer, dat hij goede voeding moet gaan eten. Maar ja, welke man luistert er nou naar een vrouw?
Roken is hij al wel mee gestopt, op eigen initiatief.
dan is er toch iets niet goed in dieetquote:Op woensdag 3 april 2013 16:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hmm. Ik sportte wel eens vier keer per week en ik had één teamgenoot die dus ook altijd vier keer in de week sportte, heel actief ook maar toch echt dikkig zoals nummer vier. Misschien wel iets meer. Dus onzin, denk ik.
Misschien was haar dieet anders?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hmm. Ik sportte wel eens vier keer per week en ik had één teamgenoot die dus ook altijd vier keer in de week sportte, heel actief ook maar toch echt dikkig zoals nummer vier. Misschien wel iets meer. Dus onzin, denk ik.
Curlboys ftw zekerquote:
72? Hoe lang ben je?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Vertel hem maar dat ik van 53 kilo naar 72 ben gegaan ;-)
veel plezier met je dicht geslibde aderenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:49 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
kut voor je, ik zal aan je denken als ik straks pizza eet
Ben jij zo hardcore dat je nooit pizza eet?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
veel plezier met je dicht geslibde aderen
ja, want je slaat die stoffen niet opquote:Op woensdag 3 april 2013 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
heb ook in vriendengroep wel mensen die lat zijn en dan hele dagen door suiker eten en frikandelbroodjes en pizza elke dag en dan zeg je er wat van en zeggen ze "kom toch niet aan"
net of het dan wel gezond is__!
ahahahah ik ga niet eens praten met jou, trollquote:Op woensdag 3 april 2013 16:51 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja, want je slaat die stoffen niet op
Na een keer pizza eten al?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je posts van die gozer zienquote:
ik eet al 8 jaar om de dag pizza/vette frieten/shoarmaquote:Op woensdag 3 april 2013 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hater, ik eet gemiddeld 2 zakken chips per weekquote:Op woensdag 3 april 2013 16:51 schreef Michielos het volgende:
Je mag jezelf heus wel een dikke hap, snack, pizza, frikadel met extra mayo en wat bier gunnen. Het gaat erom om een gezond voedingspatroon in je leven aan te brengen (dus niet structureel chips te vreten enz). Wat ik wil zeggen is niet meteen geheelonthouding aan te gaan, je mag best genieten hoor (met mate!!)
:")quote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik eet al 8 jaar om de dag pizza/vette frieten/shoarma
ecto's
Dat is niet waar, je kan toch visceraal vet opbouwen. Alleen maar troep eten is écht niet gezond.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:51 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja, want je slaat die stoffen niet op
Dit. Het leven moet wel leuk blijven.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:51 schreef Michielos het volgende:
Je mag jezelf heus wel een dikke hap, snack, pizza, frikadel met extra mayo en wat bier gunnen. Het gaat erom om een gezond voedingspatroon in je leven aan te brengen (dus niet structureel chips te vreten enz). Wat ik wil zeggen is niet meteen geheelonthouding aan te gaan, je mag best genieten hoor (met mate!!)
ja , als je het gewoon compenseert is er niks aan de hand hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hater, ik eet gemiddeld 2 zakken chips per week
ja denk ik ook dan. sporten alleen helpt niet, met alleen dieet kan t wel.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef Ziba het volgende:
Ze doet niet aan een dieet? Ik denk gewoon dat ze ziek veel eet. En daarnaast sport ze veel maar ze vreet zich simpelweg helemaal vol. Dus dan helpt sporten ook niet.
"je neemt t niet op"quote:Op woensdag 3 april 2013 16:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wait whut?
Dat je niet aankomt betekent nog niet dat het gezond is hoor
Een dieet is niet per se een dieet om af te vallen. Dieet betekent in dit geval gewoon de samenstelling van haar maaltijden.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef Ziba het volgende:
Ze doet niet aan een dieet? Ik denk gewoon dat ze ziek veel eet. En daarnaast sport ze veel maar ze vreet zich simpelweg helemaal vol. Dus dan helpt sporten ook niet.
Van die lui die meteen aan een geheelonthouding gaan, zijn meestal juist de mensen die het niet lang volhouden en opeens gaan binch eaten enz.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is niet waar, je kan toch visceraal vet opbouwen. Alleen maar troep eten is écht niet gezond.
[..]
Dit. Het leven moet wel leuk blijven.
Skinny fat misschien nog wel slechter dan gewoon obees.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik eet al 8 jaar om de dag pizza/vette frieten/shoarma
ecto's
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:11 schreef ssebass het volgende:
[..]
Overgewicht is inderdaad gemiddeld:
[ afbeelding ]
en dat het gemiddelde per leeftijd verschilt. Zoals hij zelf ook kan zien is het percentage overgewicht bij mensen onder de 35 lang niet 'average'.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
5 uurtjes per week, 2 uur zumba, 2 uur kickboksen en een uur cardio.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja , als je het gewoon compenseert is er niks aan de hand hoorJe sport meer dan 2x per week, neem ik aan?
1m78quote:
Dat gevoel van falen zorgt er gelijk ook voor dat je er helemaal mee stopt, onder het mom van: "Ik kan dit toch niet".quote:Op woensdag 3 april 2013 16:54 schreef Michielos het volgende:
[..]
Van die lui die meteen aan een geheelonthouding gaan, zijn meestal juist de mensen die het niet lang volhouden en opeens gaan binch eaten enz.
Het is ook meteen een MEGA teleurstelling en gevoel van falen als je niet aan je eigen opgeworpen geheelonthouding voldoet. Waarom zou je dat wllen?
Ik speel je door de benen, als je dat maar weetquote:Op woensdag 3 april 2013 16:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
5 uurtjes per week, 2 uur zumba, 2 uur kickboksen en een uur cardio.
In mei doe ik ook mee aan een voetbaltoernooi, dus voetbal nu ook een uur per week.
Chips eten na het sportenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:55 schreef Ziba het volgende:
Jaja, ik denk dat zij gewoon eet zodra ze zin heeft (doe ik ook) en waar ze zin in heeft. Dus 's avonds na sporten even naar de mac en 's nachts ook nog eten eten eten. Dat denk ik.
Ik hoef in ieder geval geen dikke of te dunne partner.
niet meer dan dikkertjesquote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is niet waar, je kan toch visceraal vet opbouwen. Alleen maar troep eten is écht niet gezond.
[..]
Dit. Het leven moet wel leuk blijven.
yep. Jezelf af en toe wat gunnen is de sleutel tot succes. Ik vreet gewoon 1x per week een dikke hap en schaam me er niet voor als ik eens een keer over de schreef ga. Care? Wat je dan krijgt is dat je het minder "nodig" hebt. Ik heb dat gevoel i.i.g. nu.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat gevoel van falen zorgt er gelijk ook voor dat je er helemaal mee stopt, onder het mom van: "Ik kan dit toch niet".
Ah oké. Ik vond het wat licht, maar nu snap ik het. Mijn vriend is 1.96 en weegt nu 83 kilo. Hij woog 75 toen ik hem leerde kennen.quote:
Chips is lekkerquote:Op woensdag 3 april 2013 16:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik speel je door de benen, als je dat maar weetmaar nice hoor
Kijk , je compenseert het i.i.g. wel met een over het algemeen gezond leefpatroon
veel groente erop enzo, best te doen dan ja.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:57 schreef Ethanolic het volgende:
Pizza's kunnen prima gezond zijn, mits zelfgemaakt en zonder kilo's kaas.
Wat is je lievelingschips?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Chips is lekkeren ik verdeel het hoor, vreet nooit een zak in een keer leeg
Iedere dag een beetje. Kan met een zak 5 dagen mee doen.
Dan is het toch haar voedingspatroon, dat maakt toch wel veel verschil. Ook al train je een hoop, dat betekent nog niet dat je alles naar binnen kan schuiven.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:55 schreef Ziba het volgende:
Jaja, ik denk dat zij gewoon eet zodra ze zin heeft (doe ik ook) en waar ze zin in heeft. Dus 's avonds na sporten even naar de mac en 's nachts ook nog eten eten eten. Dat denk ik.
Ik hoef in ieder geval geen dikke of te dunne partner.
goed gereedschap hangt onder een afdakje tochhhquote:
Ja, goddelijk toch. Gezonde groente zijn ook lekker. Niet van die opwarmshizzle maar echt echt. Mja, patat is ook chill.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
waarom zou ik jaloers zijn op om de dag fastfood, life 2.0
mensen die niet kunnen genieten van goed gekookt gezond eten
Ja en bodems van normale dikte, weinig kaas, zelfgemaakte saus, mager vlees, paprika, tomaat, pepers, mais, noem het maar op.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
veel groente erop enzo, best te doen dan ja.
Mannen die opscheppen over "hun gereedschap"quote:Op woensdag 3 april 2013 16:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
goed gereedschap hangt onder een afdakje tochhh
ownee, goed gereedschap moet je gebruik, niet ophangen 14.gif
kip doe ik vaak eropquote:Op woensdag 3 april 2013 16:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja en bodems van normale dikte, weinig kaas, zelfgemaakte saus, mager vlees, paprika, tomaat, pepers, mais, noem het maar op.
jezelf eten verbieden omdat je te weinig beweegtquote:Op woensdag 3 april 2013 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
waarom zou ik jaloers zijn op om de dag fastfood, life 2.0
mensen die niet kunnen genieten van goed gekookt gezond eten
sorry, all i got, heb geen vechtkampenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Mannen die opscheppen over "hun gereedschap"![]()
Visceraal vet is wel ongezonder dan onderhuids vet. Wat dikkere mensen hebben doorgaans veel onderhuids vet. Hoewel ze natuurlijk ook orgaanvet opbouwen, maar dat hoeft niet altijd te zijn.quote:
Dat doe ik ook. Gewoon op een verjaardag lekker bier drinken en genieten van de snacks. Ook valt het me op, dat als ik mezelf ''toestemming'' geef om lekker m'n gang te gaan, de behoefte juist minder is.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
yep. Jezelf af en toe wat gunnen is de sleutel tot succes. Ik vreet gewoon 1x per week een dikke hap en schaam me er niet voor als ik eens een keer over de schreef ga. Care? Wat je dan krijgt is dat je het minder "nodig" hebt. Ik heb dat gevoel i.i.g. nu.
voor vechtkampen heb je tenminste nog moeite moeten doen.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
sorry, all i got, heb geen vechtkampen
Ongezond eten bedoel je, niemand zegt hier dat je niks mag etenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jezelf eten verbieden omdat je te weinig beweegt
wil niet skinny fat zijn als jullie ectos.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jezelf eten verbieden omdat je te weinig beweegt
niet iedereen is geboren met goddelijke genen..quote:Op woensdag 3 april 2013 17:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
voor vechtkampen heb je tenminste nog moeite moeten doen.
skinny fat, wat is dat nou voor jaloerze obesesejes termquote:Op woensdag 3 april 2013 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wil niet skinny fat zijn als jullie ectos.
mattie 11% bf obese tegenwoordig?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
skinny fat, wat is dat nou voor jaloerze obesesejes term
Tja. Ik denk alleen dat je dan wel heel veel moet eten als je intensief sport en daarnaast blijft aankomen. Toen ik heel lang echt super veel sportte, kwam ik echt niet aan terwijl ik wel veel at.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is het toch haar voedingspatroon, dat maakt toch wel veel verschil. Ook al train je een hoop, dat betekent nog niet dat je alles naar binnen kan schuiven.
Ligt ook aan de sport en hoeveel moeite je erin steekt. Maar sommige mensen komen sowieso wat sneller aan dan anderen, dus die kunnen beter de McD laten staan.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:03 schreef Ziba het volgende:
[..]
Tja. Ik denk alleen dat je dan wel heel veel moet eten als je intensief sport en daarnaast blijft aankomen. Toen ik heel lang echt super veel sportte, kwam ik echt niet aan terwijl ik wel veel at.
Hele intensieve sport. Jaja, ze deed zeker wat.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt ook aan de sport en hoeveel moeite je erin steekt. Maar sommige mensen komen sowieso wat sneller aan dan anderen, dus die kunnen beter de McD laten staan.
mcd niet eens lekker.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hele intensieve sport. Jaja, ze deed zeker wat.Maarja, misschien vindt ze zichzelf wel goddelijk als dikke meid.
Klopt, maar ja, om de mcd nou te laten staan is ook zo zonde
maar doe het dan met mate enzo. Je hebt echt van die mensen die stelselmatig heengaan.
Dat bedoelde ik ook eigenlijk. Ik neem zelf ook wel eens wat bij de McD.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hele intensieve sport. Jaja, ze deed zeker wat.Maarja, misschien vindt ze zichzelf wel goddelijk als dikke meid.
Klopt, maar ja, om de mcd nou te laten staan is ook zo zonde
maar doe het dan met mate enzo. Je hebt echt van die mensen die stelselmatig heengaan.
amsterdam leiden 120+ cadence allus jwtzquote:Op woensdag 3 april 2013 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
waar train je life 2.0 kom ik je wel keer laten zien hoe chubby deze boy is
in de zomer hap ik wel eens een vliegquote:Op woensdag 3 april 2013 17:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent echt saai
Heb je wel eens insecten gegeten?
Dat is dat je van buiten weinig ziet, maar er van binnen uitziet als een frituurpan met oud vet. Erg gevaarlijk voor je gezondheid.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
skinny fat, wat is dat nou voor jaloerze obesesejes term
wat is lekker aan mcd dan? hamburgers zelf maken veel beter.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent echt saai
Heb je wel eens insecten gegeten?
Zuivel. En de frietjes zijn ook best goed.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is lekker aan mcd dan? hamburgers zelf maken veel beter.
en nee, eet alleen kangoeroe wat nog beetje exotisch is.
Ik ben serieus, die dingen zijn goed voor je lichaam als je het af en toe eet.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
in de zomer hap ik wel eens een vlieg
Frietjes zijn vaak juist niet te vreten vind ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:12 schreef Tanin het volgende:
[..]
Zuivel. En de frietjes zijn ook best goed.
Nee mac heeft iets speciaalsquote:Op woensdag 3 april 2013 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is lekker aan mcd dan? hamburgers zelf maken veel beter.
en nee, eet alleen kangoeroe wat nog beetje exotisch is.
Dat vinden de meeste dikke mensen, idd.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Frietjes zijn vaak juist niet te vreten vind ik.
Mjah, als je in het buitenland bent dan is er vaak niet beterquote:Op woensdag 3 april 2013 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Frietjes zijn vaak juist niet te vreten vind ik.
wat ga jij nu ook al haten, 11% bf ik behoed hier juist mensen mattiequote:Op woensdag 3 april 2013 17:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat vinden de meeste dikke mensen, idd.
nee dat is het nietquote:Op woensdag 3 april 2013 17:11 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dat is dat je van buiten weinig ziet, maar er van binnen uitziet als een frituurpan met oud vet. Erg gevaarlijk voor je gezondheid.
bij snackbar zijn ze beter vaakquote:Op woensdag 3 april 2013 17:13 schreef Tanin het volgende:
[..]
Mjah, als je in het buitenland bent dan is er vaak niet beterwe zijn gewoon verwent in Nederland, met onze PATAT
In NL wel ja, in buitenland vaak niet.quote:
Waar ik ook kom in het buitenland, nooit hebben zij de fritesaus die ze hier hebben bij de mac. Altijd rode saus.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:13 schreef Tanin het volgende:
[..]
Mjah, als je in het buitenland bent dan is er vaak niet beterwe zijn gewoon verwent in Nederland, met onze PATAT
nog nooit echte frieten gegeten hebben, elke keer als ik in belgie frieten eet denk ik van BOH DIE HOLLANDERS HEquote:Op woensdag 3 april 2013 17:13 schreef Tanin het volgende:
[..]
daarom ook niet niet in buitenland friet etenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:14 schreef Tanin het volgende:
[..]
In NL wel ja, in buitenland vaak niet.
Fixed that for you.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:13 schreef Tanin het volgende:
[..]
Mjah, als je in het buitenland bent dan is er vaak niet beterwe zijn gewoon verwent in Nederland, met onze PATAT friet
die american fritessaus die overal te koop is bedoel je?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waar ik ook kom in het buitenland, nooit hebben zij de fritesaus die ze hier hebben bij de mac. Altijd rode saus.
Iets zuidelijker.quote:
sausjes zijn gewoon te koopquote:Op woensdag 3 april 2013 17:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet niet, hun sausjes.
Ik eet alleen bijna nooit mac
haha , geboren en getogen in nijmegen. toen ging ik verhuizen iedereen raar kijken omdat ik friet zeiquote:
Ja, klopt klopt. Maar bij sommige macs in het buitenland krijg je een rood sausje. Da is dan het standaard sausje daar.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
die american fritessaus die overal te koop is bedoel je?
bbq saus?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, klopt klopt. Maar bij sommige macs in het buitenland krijg je een rood sausje. Da is dan het standaard sausje daar.
ketchup?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, klopt klopt. Maar bij sommige macs in het buitenland krijg je een rood sausje. Da is dan het standaard sausje daar.
is de belevingquote:Op woensdag 3 april 2013 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar als je zelf naar de mac gaat smaakt het anders lijkt het wel. Heel raar
omdat ze over datum zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar als je zelf naar de mac gaat smaakt het anders lijkt het wel. Heel raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |