Ik ben zelf een 4,5, maar ik kom van de 5 af. Ik ben inmiddels aan het afvallen omdat ik het toch fijner vindt om wat slanker te zijn. Het is ten eerste gezonder (dat zou ook de prioriteit moeten zijn) en ten tweede is het ook fijner met kleding. Alles staat net wat mooier.quote:
Volgens mij zeggen de meeste hier alleen maar 4 en hoger omdat ze het idee hebben dat ze bij die vrouwen nog een kans hebben.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Wow, ik dacht dat de meeste mannen voor 2 zouden kiezen
Vind ik ook hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 15:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen de meeste hier alleen maar 4 en hoger omdat ze het idee hebben dat ze bij die vrouwen nog een kans hebben.
Maargoed ik vind vet bij vrouwen dan ook gewoon ongezond en smerig en ja dat is vanaf 4 al voor mij.
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen de meeste hier alleen maar 4 en hoger omdat ze het idee hebben dat ze bij die vrouwen nog een kans hebben.
Je zei ook dat nummer 2 een lichaam is voor een 13 jarige, dus uhhquote:Op woensdag 3 april 2013 15:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]. Ik vind het gewoon mooier. Smaken verschillen toch?
4,5 is ook primaquote:Op woensdag 3 april 2013 15:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben zelf een 4,5, maar ik kom van de 5 af. Ik ben inmiddels aan het afvallen omdat ik het toch fijner vindt om wat slanker te zijn. Het is ten eerste gezonder (dat zou ook de prioriteit moeten zijn) en ten tweede is het ook fijner met kleding. Alles staat net wat mooier.
Het gaat er mij om dat ik op een gezond gewicht kom. Dus dat zal ergens rond de 4 zijn. Meer hoeft er niet af.quote:
En 4 is average, dus gemiddeldquote:Op woensdag 3 april 2013 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat ik op een gezond gewicht kom. Dus dat zal ergens rond de 4 zijn. Meer hoeft er niet af.
Precies. Ik ben nooit een slanke den geweest, maar ik heb me altijd prima gevoeld (tot dat ik naar mijn mening toch wat té dik werd). En een tekort aan aandacht heb ik ook nooit gehad.quote:
ligt eraan over welke populatie je spreekt.quote:
Te dik als in fat?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. Ik ben nooit een slanke den geweest, maar ik heb me altijd prima gevoeld (tot dat ik naar mijn mening toch wat té dik werd). En een tekort aan aandacht heb ik ook nooit gehad.
Nee, zo dik ben ik nooit geweest. Zoals ik al eerder aangaf, ik kom van een 5 af.quote:
Chubby is ook prima!quote:Op woensdag 3 april 2013 16:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, zo dik ben ik nooit geweest. Zoals ik al eerder aangaf, ik kom van een 5 af.Maar als dat plaatje zo bekijk, vind ik mezelf toch net wat slanker. Dat zijn waarschijnlijk die vijf kilo die ik al kwijt ben.
Niet voor je bloeddruk!quote:
Feeder detected!quote:Op woensdag 3 april 2013 15:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]. Ik vind het gewoon mooier. Smaken verschillen toch?
Overgewicht is inderdaad gemiddeld:quote:Op woensdag 3 april 2013 16:00 schreef Seam het volgende:
[..]
ligt eraan over welke populatie je spreekt.
Volgens mij bedoelt hij meer dat de "gemiddelde" in Amerika bijvoorbeeld hoger ligtquote:Op woensdag 3 april 2013 16:11 schreef ssebass het volgende:
[..]
Overgewicht is inderdaad gemiddeld:
[ afbeelding ]
Jij bent dun!quote:Op woensdag 3 april 2013 16:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij meer dat de "gemiddelde" in Amerika bijvoorbeeld hoger ligt
Dat begrijp ik, aangezien we in NL wonen laat ik zien dat hier in de Nederlandse populatie overgewicht gemiddeld is.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij meer dat de "gemiddelde" in Amerika bijvoorbeeld hoger ligt
ff checkenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind mezelf tussen 2 en 3 zitten met een heel klein beetje van 8.
god here we go againquote:Op woensdag 3 april 2013 15:40 schreef trovey het volgende:
En de wereld zich maar afvragen waarom vrouwen allemaal eetstoornissen krijgen.
2 en 8 klopt, maar 3, curvy, now wayquote:Op woensdag 3 april 2013 16:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind mezelf tussen 2 en 3 zitten met een heel klein beetje van 8.
Hoe zie je er zelf uit dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:14 schreef Insomnia_ het volgende:
5 is gewoon echt heel dik
4 zou ik ook niet egzien mee willen worden.
Als een jonge god!quote:Op woensdag 3 april 2013 16:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe zie je er zelf uit dan?
Dat vraag ik me altijd af bij dit soort antwoorden.
2 kleine curves danquote:Op woensdag 3 april 2013 16:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kleine curves omdat ik klein ben, tss hater
Picsquote:Op woensdag 3 april 2013 16:28 schreef ssebass het volgende:
[..]
Als een jonge god!
Maar serieus ik sport zelf zo'n zes keer per week en zit dus niet te wachten op een bankaardappel.
Wat meten je biceps dan skkltjquote:Op woensdag 3 april 2013 16:28 schreef ssebass het volgende:
[..]
Als een jonge god!
Maar serieus ik sport zelf zo'n zes keer per week en zit dus niet te wachten op een bankaardappel.
Ripped. 5 keer per week lift ik. Ik vreet niet elke dag troep naar binnen dus verwacht ik ook wel van een vrouw, maarja begrijpen meeste vrouwen niet. En dan krijgen ze het idee dat het gezond is om een vet varken te zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 16:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe zie je er zelf uit dan?
Dat vraag ik me altijd af bij dit soort antwoorden.
Ah, dus een vetpercentage lager dan 10%? Dat vind ik eigenlijk bij mannen niet mooi meer. 15% is prima eigenlijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ripped. 5 keer per week lift ik. Ik vreet niet elke dag troep naar binnen dus verwacht ik ook wel van een vrouw, maarja begrijpen meeste vrouwen niet. En dan krijgen ze het idee dat het gezond is om een vet varken te zijn
En alle vrouwen die wel dun zijn anorexia patiënten noemen of dat ze nooit iets lekker eten etc om zo dun te blijvenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:31 schreef Insomnia_ het volgende:
en dan gaan die vette ook nog fotos maken met "proud2beme" enzo
gewoon om misselijk van te worden mensen die zichzelf zo slecht in de hand hebben en dan ook nog trots op zijn
Over t algemeen iets hoger dan 10% alleen in de cut af en toe wat lager.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef Fera het volgende:
Ah, dus een vetpercentage lager dan 10%? Dat vind ik eigenlijk bij mannen niet mooi meer. 15% is prima eigenlijk.
Jij wilt weer foto's van gespierde kerels zienquote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jou heb ik al te vaak ongevraagd gezien in mij pm___!
Je kan ook gewoon gezond eten en goed figuur hebben?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En alle vrouwen die wel dun zijn anorexia patiënten noemen of dat ze nooit iets lekker eten etc om zo dun te blijven
en iets lekkers kan ook gezond zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En alle vrouwen die wel dun zijn anorexia patiënten noemen of dat ze nooit iets lekker eten etc om zo dun te blijven
Dat vind ik in ieder geval niet. Zulke opmerkingen zijn doordrenkt van jaloezie. Ik moet toegeven dat ik soms magere meiden zie en denk: "Eet eens wat", maar ik ben me er van bewust dat ook dat lichaamstype in de genen kan zitten.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik eet redelijk gezond, maar van chips kan ik nooit van afblijvenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon gezond eten en goed figuur hebben?
Gezond eten bestaat voor de meeste dieetende vetkleppen jezelf uithongeren met een cracker 30+ kaas en 3 appels op een dag. En na 2 dagen houden ze het niet meer vol en bunkeren ze zich weer vol met frikandelbroodjes.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon gezond eten en goed figuur hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |