Dit curvy?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:12 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind die curvy niet echt curvy
maar wat wil je hier eigenlijk mee? zoals al gezegd komen deze 4x per week voorbij
maar goed als het belangrijk voor je is: chubby en fat
nee ik vind curvy nog veel meer een zandloper figuurquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
Altijd wel grappig om te zien dat vrouwen het liefst zoals 0, 1 of 2 willen zijn. Terwijl mannen het compleet tegengestelde mooi vinden.
nou volgens mij wil niemand boven de 18 dat nog hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
Altijd wel grappig om te zien dat vrouwen het liefst zoals 0, 1 of 2 willen zijn. Terwijl mannen het compleet tegengestelde mooi vinden.
Ik denk het wel. Er zijn enorm veel vrouwen juist die het willen. Diegene die het niet willen, hebben er vrede mee dat ze door hun genen, eetgewoonte of luiheid dat fysiek nooit zullen bereiken. En dan is er nog de kleine groep die werkelijk tevreden is met hun lichaam zonder zichzelf voor de gek te houden.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou volgens mij wil niemand boven de 18 dat nog hoor
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik vind curvy nog veel meer een zandloper figuur
nog duidelijker die borsten en heupen en zo
hoewel dit al wel redelijk in de buurt komt
volgens mij is het ideaalbeeld van vrouwen al lang verschoven naar 3 of 4 hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 14:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Er zijn enorm veel vrouwen juist die het willen. Diegene die het niet willen, hebben er vrede mee dat ze door hun genen, eetgewoonte of luiheid dat fysiek nooit zullen bereiken. En dan is er nog de kleine groep die werkelijk tevreden is met hun lichaam zonder zichzelf voor de gek te houden.
nou heb je gewoon grotere neptieten gezochtquote:
http://www.google.nl/sear(...)5cUdLwNueb1AXV7oHADwquote:Op woensdag 3 april 2013 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou heb je gewoon grotere neptieten gezocht
Waar zie je dat dan? En ik denk niet dat veel mannen het compleet tegengestelde (6, 7) mooi vinden.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is gewoon Kim Kardashian, zelfde als op de foto in de openingspost onder curvy.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou heb je gewoon grotere neptieten gezocht
ja ik snap ook wel dat je niet verder komt dan curvy googlenquote:Op woensdag 3 april 2013 14:22 schreef FokR het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)5cUdLwNueb1AXV7oHADw
precies dit inderdaadquote:Op woensdag 3 april 2013 14:26 schreef Sapstengel het volgende:
Bij curvy denk ik trouwens meer aan zoiets:
[ afbeelding ]
Brede heupen, goede kont, stevige benen maar wel smalle middel. Meer de hourglass dus.
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:24 schreef Woestijnvos het volgende:
op de rest zou ik mijn hond niets eens op laten.
1? Serieus?quote:
Hmmmmm Taylor Swiftquote:Op woensdag 3 april 2013 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
1? Serieus?
Dat is echt zo'n Taylor Swift lichaam. Zo'n vieze uitstekende ruggegraat, geen kont, harde heupbotten. Bah.
Maar geen Taylor, dit vind ik wel geil:quote:Op woensdag 3 april 2013 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
1? Serieus?
Dat is echt zo'n Taylor Swift lichaam. Zo'n vieze uitstekende ruggegraat, geen kont, harde heupbotten. Bah.
Ik niet. Zo zien meisjes van 13 eruit. Vrouwen hebben heupen en een voller lichaam.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:40 schreef spierbal het volgende:
[..]
Maar geen Taylor, dit vind ik wel geil:
[ afbeelding ]
Lekkere kleine tieten!
Dan ga ik maar alvast naar de politiequote:Op woensdag 3 april 2013 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik niet. Zo zien meisjes van 13 eruit. Vrouwen hebben heupen en een voller lichaam.
Volgens mij denken veel vrouwen dat. Net zoals veel mannen denken dat de meeste vrouwen vallen op gespierde gasten met laag lichaamsvet.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Wow, ik dacht dat de meeste mannen voor 2 zouden kiezen
Persoonlijk vind ik 4&5 echt niet mooi, maar oke.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij denken veel vrouwen dat. Net zoals veel mannen denken dat de meeste vrouwen vallen op gespierde gasten met laag lichaamsvet.
Doen ze ook qua vet%, alleen de grote tieten zijn misleidend. De maker van het plaatje heeft zelf ook een duidelijke voorkeur voor volle/dikke vrouwen.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Wow, ik dacht dat de meeste mannen voor 2 zouden kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |