Dit curvy?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:12 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind die curvy niet echt curvy
maar wat wil je hier eigenlijk mee? zoals al gezegd komen deze 4x per week voorbij
maar goed als het belangrijk voor je is: chubby en fat
nee ik vind curvy nog veel meer een zandloper figuurquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
Altijd wel grappig om te zien dat vrouwen het liefst zoals 0, 1 of 2 willen zijn. Terwijl mannen het compleet tegengestelde mooi vinden.
nou volgens mij wil niemand boven de 18 dat nog hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
Altijd wel grappig om te zien dat vrouwen het liefst zoals 0, 1 of 2 willen zijn. Terwijl mannen het compleet tegengestelde mooi vinden.
Ik denk het wel. Er zijn enorm veel vrouwen juist die het willen. Diegene die het niet willen, hebben er vrede mee dat ze door hun genen, eetgewoonte of luiheid dat fysiek nooit zullen bereiken. En dan is er nog de kleine groep die werkelijk tevreden is met hun lichaam zonder zichzelf voor de gek te houden.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou volgens mij wil niemand boven de 18 dat nog hoor
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik vind curvy nog veel meer een zandloper figuur
nog duidelijker die borsten en heupen en zo
hoewel dit al wel redelijk in de buurt komt
volgens mij is het ideaalbeeld van vrouwen al lang verschoven naar 3 of 4 hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 14:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Er zijn enorm veel vrouwen juist die het willen. Diegene die het niet willen, hebben er vrede mee dat ze door hun genen, eetgewoonte of luiheid dat fysiek nooit zullen bereiken. En dan is er nog de kleine groep die werkelijk tevreden is met hun lichaam zonder zichzelf voor de gek te houden.
nou heb je gewoon grotere neptieten gezochtquote:
http://www.google.nl/sear(...)5cUdLwNueb1AXV7oHADwquote:Op woensdag 3 april 2013 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou heb je gewoon grotere neptieten gezocht
Waar zie je dat dan? En ik denk niet dat veel mannen het compleet tegengestelde (6, 7) mooi vinden.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |