Dat is gewoon Kim Kardashian, zelfde als op de foto in de openingspost onder curvy.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou heb je gewoon grotere neptieten gezocht
ja ik snap ook wel dat je niet verder komt dan curvy googlenquote:Op woensdag 3 april 2013 14:22 schreef FokR het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)5cUdLwNueb1AXV7oHADw
precies dit inderdaadquote:Op woensdag 3 april 2013 14:26 schreef Sapstengel het volgende:
Bij curvy denk ik trouwens meer aan zoiets:
[ afbeelding ]
Brede heupen, goede kont, stevige benen maar wel smalle middel. Meer de hourglass dus.
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:24 schreef Woestijnvos het volgende:
op de rest zou ik mijn hond niets eens op laten.
1? Serieus?quote:
Hmmmmm Taylor Swiftquote:Op woensdag 3 april 2013 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
1? Serieus?
Dat is echt zo'n Taylor Swift lichaam. Zo'n vieze uitstekende ruggegraat, geen kont, harde heupbotten. Bah.
Maar geen Taylor, dit vind ik wel geil:quote:Op woensdag 3 april 2013 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
1? Serieus?
Dat is echt zo'n Taylor Swift lichaam. Zo'n vieze uitstekende ruggegraat, geen kont, harde heupbotten. Bah.
Ik niet. Zo zien meisjes van 13 eruit. Vrouwen hebben heupen en een voller lichaam.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:40 schreef spierbal het volgende:
[..]
Maar geen Taylor, dit vind ik wel geil:
[ afbeelding ]
Lekkere kleine tieten!
Dan ga ik maar alvast naar de politiequote:Op woensdag 3 april 2013 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik niet. Zo zien meisjes van 13 eruit. Vrouwen hebben heupen en een voller lichaam.
Volgens mij denken veel vrouwen dat. Net zoals veel mannen denken dat de meeste vrouwen vallen op gespierde gasten met laag lichaamsvet.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Wow, ik dacht dat de meeste mannen voor 2 zouden kiezen
Persoonlijk vind ik 4&5 echt niet mooi, maar oke.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij denken veel vrouwen dat. Net zoals veel mannen denken dat de meeste vrouwen vallen op gespierde gasten met laag lichaamsvet.
Doen ze ook qua vet%, alleen de grote tieten zijn misleidend. De maker van het plaatje heeft zelf ook een duidelijke voorkeur voor volle/dikke vrouwen.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Wow, ik dacht dat de meeste mannen voor 2 zouden kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |