Verkeerd gedachtquote:Op woensdag 3 april 2013 14:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Wow, ik dacht dat de meeste mannen voor 2 zouden kiezen
Ja maar sowieso kan je niet zeggen; oh zij is nummer 4quote:Op woensdag 3 april 2013 14:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Doen ze ook qua vet%, alleen de grote tieten zijn misleidend. De maker van het plaatje heeft zelf ook een duidelijke voorkeur voor volle/dikke vrouwen.
Volgens de reacties dit topic doen ze dat toch echt niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Doen ze ook qua vet%, alleen de grote tieten zijn misleidend. De maker van het plaatje heeft zelf ook een duidelijke voorkeur voor volle/dikke vrouwen.
Die zitten al boven een BMI van 25 hoor, dus overgewicht. 2 is een normale bouw.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:16 schreef Apuleius het volgende:
Curvy & chubby in deze voorbeelden, maar dat slaat werkelijk nergens op. Dat is een normale bouw en alles daarvoor bestaat uit lijken.
2 niet echt normaal. Ja voor meisjes van 14-18 die voornamelijk nog in de lengte zijn gegroeid.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:50 schreef Novito12 het volgende:
[..]
Die zitten al boven een BMI van 25 hoor, dus overgewicht. 2 is een normale bouw.
Normaal niet, gezond wel.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:50 schreef Novito12 het volgende:
[..]
Die zitten al boven een BMI van 25 hoor, dus overgewicht. 2 is een normale bouw.
Dat is wel anders dan ik dacht na je vorige post.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mannen vind ik 15 of 20% het mooist
Sommige vrouwen komen gewoon niet aan, dus wat je zegt is een beetje onzin, het verschilt per persoonquote:Op woensdag 3 april 2013 14:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
2 niet echt normaal. Ja voor meisjes van 14-18 die voornamelijk nog in de lengte zijn gegroeid.
Absoluut mee eens.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Fok is natuurlijk geen goede steekproef voor een algemene populatie, daarnaast is het een misleidend plaatje en tenslotte zijn er meerdere (seksuologische) studies gedaan waaruit blijkt dat mannen (18-39) veelal op een figuur als 2 vallen (met wellicht iets grotere borsten, in ieder geval niet met de 'veelal' geprezen 'vrouwelijke' vormen.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens de reacties dit topic doen ze dat toch echt niet.
Die vrouw met 30% bf is toch geen 30%? Sowieso 25% toch?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is wel anders dan ik dacht na je vorige post.
Ik bedoelde dat mannen zelf het liefst 6-7% en 10-12% willen hebben. Terwijl vrouwen liever iets meer zien, zoals jij nu ook bevestigd.
Is 20% niet al te dik voor je?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, de meeste mannen/jongens die ik ken willen ook rond de 15% zitten, dus geen idee wat voor mannen jij kentquote:Op woensdag 3 april 2013 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat mannen zelf het liefst 6-7% en 10-12%
Daar heb je een punt. Ik hang voornamelijk rond op bodybuilding fora en in de sportschool.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, de meeste mannen/jongens die ik ken willen ook rond de 15% zitten, dus geen idee wat voor mannen jij kent
Jij kent alleen gespierde mannen/jongens?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, de meeste mannen/jongens die ik ken willen ook rond de 15% zitten, dus geen idee wat voor mannen jij kent
Nee hoor, je ziet nog wel wat spieren, dus het is geen vet.quote:
Ik ga ook 4x per week naar de sportschool, de meeste mannen zitten daar rond de 15%quote:Op woensdag 3 april 2013 14:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Ik hang voornamelijk rond op bodybuilding fora en in de sportschool.
Ik zei WILLEN.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:56 schreef FokR het volgende:
[..]
Jij kent alleen gespierde mannen/jongens?
30-35%quote:Op woensdag 3 april 2013 14:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moeten die percentages voorstellen?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 20%. Net gemetenquote:Op woensdag 3 april 2013 14:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Geen flauw ideequote:Op woensdag 3 april 2013 15:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat moeten die percentages voorstellen?
Hoeveel % van de mensen dat figuur hebben? Hoeveel procent dat figuur zou willen hebben?
Als ik de vrouwen het laagst optel kom ik op 270% en bij de mannen op 184%
Of is dat het vetpercentage of iets?
Cool man.quote:
Dat is %uele vetpercentage. Te meten op verschillende sites, gaat uit van omtrek taille en je gewicht.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat moeten die percentages voorstellen?
Hoeveel % van de mensen dat figuur hebben? Hoeveel procent dat figuur zou willen hebben?
Als ik de vrouwen het laagst optel kom ik op 270% en bij de mannen op 184%
Of is dat het vetpercentage of iets?
Dat kan nooit betrouwbaar zijn. Je hebt vaak bij fitnesscentra enzo wel weegschalen waar je op je blote voeten op moet staan. Dan wordt nav geleiding ofzo gekeken wat je % is. Ik zit meestal rond de 10/12, maar dan minder spieren als op het plaatje ;').. gewoon slank. Vind van de vrouwen 2+3 ook mooiste, 4 en atletisch mag ookquote:Op woensdag 3 april 2013 15:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is %uele vetpercentage. Te meten op verschillende sites, gaat uit van omtrek taille en je gewicht.
Die weegschalen kloppen inderdaad nooit. De US Navy Circumference methode werkt opzich wel. Daarbij moet je jouw lengte, buik- en nekomtrek (en bij vrouwen ook nog bovenbeen) meten en volgens een bepaalde formule komt daar je vetpercentage uit. Wat nog beter werkt is een caliper of huidplooimeting.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:16 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat kan nooit betrouwbaar zijn. Je hebt vaak bij fitnesscentra enzo wel weegschalen waar je op je blote voeten op moet staan. Dan wordt nav geleiding ofzo gekeken wat je % is. Ik zit meestal rond de 10/12, maar dan minder spieren als op het plaatje ;').. gewoon slank. Vind van de vrouwen 2+3 ook mooiste, 4 en atletisch mag ook.
Nope... klein buikje is daarentegen zeker sexyquote:Op woensdag 3 april 2013 15:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaja. We weten nu wel dat je een buik/navel fetisj hebt.
Klopt, lekker zacht. Ik val echt totaal niet op vrouwen met zichtbare buikspieren.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:27 schreef FokR het volgende:
[..]
Nope... klein buikje is daarentegen zeker sexy
Ja ik kende ook deze eigenlijk:quote:Op woensdag 3 april 2013 15:37 schreef Fera het volgende:
Not this shit again ...
Een jaar geleden was die 2 nog ''slim'', die 4 nog ''normal'' en was de 5 ''chubby''.
4, average, is ook niets mis mee, de naam zegt het alquote:Op woensdag 3 april 2013 15:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik kende ook deze eigenlijk:
[ afbeelding ]
En 5 kan ook nog wel, daarna wordt het toch echt te dikquote:Op woensdag 3 april 2013 15:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, die inderdaad. Want ik zou 5 niet fat noemen ... En 2 is ook niet normaal, dat is duidelijk wel met training.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar 5 chubby klopt wel?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, die inderdaad. Want ik zou 5 niet fat noemen ... En 2 is ook niet normaal, dat is duidelijk wel met training.
Ja, ik vind 5 meer chubby dan fat.quote:
Zo klopt 'ie wat mij betreft veel beter.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |