Hele intensieve sport. Jaja, ze deed zeker wat.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt ook aan de sport en hoeveel moeite je erin steekt. Maar sommige mensen komen sowieso wat sneller aan dan anderen, dus die kunnen beter de McD laten staan.
mcd niet eens lekker.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hele intensieve sport. Jaja, ze deed zeker wat.Maarja, misschien vindt ze zichzelf wel goddelijk als dikke meid.
Klopt, maar ja, om de mcd nou te laten staan is ook zo zonde
maar doe het dan met mate enzo. Je hebt echt van die mensen die stelselmatig heengaan.
Dat bedoelde ik ook eigenlijk. Ik neem zelf ook wel eens wat bij de McD.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hele intensieve sport. Jaja, ze deed zeker wat.Maarja, misschien vindt ze zichzelf wel goddelijk als dikke meid.
Klopt, maar ja, om de mcd nou te laten staan is ook zo zonde
maar doe het dan met mate enzo. Je hebt echt van die mensen die stelselmatig heengaan.
amsterdam leiden 120+ cadence allus jwtzquote:Op woensdag 3 april 2013 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
waar train je life 2.0 kom ik je wel keer laten zien hoe chubby deze boy is
in de zomer hap ik wel eens een vliegquote:Op woensdag 3 april 2013 17:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent echt saai
Heb je wel eens insecten gegeten?
Dat is dat je van buiten weinig ziet, maar er van binnen uitziet als een frituurpan met oud vet. Erg gevaarlijk voor je gezondheid.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
skinny fat, wat is dat nou voor jaloerze obesesejes term
wat is lekker aan mcd dan? hamburgers zelf maken veel beter.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent echt saai
Heb je wel eens insecten gegeten?
Zuivel. En de frietjes zijn ook best goed.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is lekker aan mcd dan? hamburgers zelf maken veel beter.
en nee, eet alleen kangoeroe wat nog beetje exotisch is.
Ik ben serieus, die dingen zijn goed voor je lichaam als je het af en toe eet.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
in de zomer hap ik wel eens een vlieg
Frietjes zijn vaak juist niet te vreten vind ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:12 schreef Tanin het volgende:
[..]
Zuivel. En de frietjes zijn ook best goed.
Nee mac heeft iets speciaalsquote:Op woensdag 3 april 2013 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is lekker aan mcd dan? hamburgers zelf maken veel beter.
en nee, eet alleen kangoeroe wat nog beetje exotisch is.
Dat vinden de meeste dikke mensen, idd.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Frietjes zijn vaak juist niet te vreten vind ik.
Mjah, als je in het buitenland bent dan is er vaak niet beterquote:Op woensdag 3 april 2013 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Frietjes zijn vaak juist niet te vreten vind ik.
wat ga jij nu ook al haten, 11% bf ik behoed hier juist mensen mattiequote:Op woensdag 3 april 2013 17:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat vinden de meeste dikke mensen, idd.
nee dat is het nietquote:Op woensdag 3 april 2013 17:11 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dat is dat je van buiten weinig ziet, maar er van binnen uitziet als een frituurpan met oud vet. Erg gevaarlijk voor je gezondheid.
bij snackbar zijn ze beter vaakquote:Op woensdag 3 april 2013 17:13 schreef Tanin het volgende:
[..]
Mjah, als je in het buitenland bent dan is er vaak niet beterwe zijn gewoon verwent in Nederland, met onze PATAT
In NL wel ja, in buitenland vaak niet.quote:
Waar ik ook kom in het buitenland, nooit hebben zij de fritesaus die ze hier hebben bij de mac. Altijd rode saus.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:13 schreef Tanin het volgende:
[..]
Mjah, als je in het buitenland bent dan is er vaak niet beterwe zijn gewoon verwent in Nederland, met onze PATAT
nog nooit echte frieten gegeten hebben, elke keer als ik in belgie frieten eet denk ik van BOH DIE HOLLANDERS HEquote:Op woensdag 3 april 2013 17:13 schreef Tanin het volgende:
[..]
daarom ook niet niet in buitenland friet etenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:14 schreef Tanin het volgende:
[..]
In NL wel ja, in buitenland vaak niet.
Fixed that for you.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:13 schreef Tanin het volgende:
[..]
Mjah, als je in het buitenland bent dan is er vaak niet beterwe zijn gewoon verwent in Nederland, met onze PATAT friet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |