Wat is je lievelingschips?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Chips is lekkeren ik verdeel het hoor, vreet nooit een zak in een keer leeg
Iedere dag een beetje. Kan met een zak 5 dagen mee doen.
Dan is het toch haar voedingspatroon, dat maakt toch wel veel verschil. Ook al train je een hoop, dat betekent nog niet dat je alles naar binnen kan schuiven.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:55 schreef Ziba het volgende:
Jaja, ik denk dat zij gewoon eet zodra ze zin heeft (doe ik ook) en waar ze zin in heeft. Dus 's avonds na sporten even naar de mac en 's nachts ook nog eten eten eten. Dat denk ik.
Ik hoef in ieder geval geen dikke of te dunne partner.
goed gereedschap hangt onder een afdakje tochhhquote:
Ja, goddelijk toch. Gezonde groente zijn ook lekker. Niet van die opwarmshizzle maar echt echt. Mja, patat is ook chill.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
waarom zou ik jaloers zijn op om de dag fastfood, life 2.0
mensen die niet kunnen genieten van goed gekookt gezond eten
Ja en bodems van normale dikte, weinig kaas, zelfgemaakte saus, mager vlees, paprika, tomaat, pepers, mais, noem het maar op.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
veel groente erop enzo, best te doen dan ja.
Mannen die opscheppen over "hun gereedschap"quote:Op woensdag 3 april 2013 16:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
goed gereedschap hangt onder een afdakje tochhh
ownee, goed gereedschap moet je gebruik, niet ophangen 14.gif
kip doe ik vaak eropquote:Op woensdag 3 april 2013 16:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja en bodems van normale dikte, weinig kaas, zelfgemaakte saus, mager vlees, paprika, tomaat, pepers, mais, noem het maar op.
jezelf eten verbieden omdat je te weinig beweegtquote:Op woensdag 3 april 2013 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
waarom zou ik jaloers zijn op om de dag fastfood, life 2.0
mensen die niet kunnen genieten van goed gekookt gezond eten
sorry, all i got, heb geen vechtkampenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Mannen die opscheppen over "hun gereedschap"![]()
Visceraal vet is wel ongezonder dan onderhuids vet. Wat dikkere mensen hebben doorgaans veel onderhuids vet. Hoewel ze natuurlijk ook orgaanvet opbouwen, maar dat hoeft niet altijd te zijn.quote:
Dat doe ik ook. Gewoon op een verjaardag lekker bier drinken en genieten van de snacks. Ook valt het me op, dat als ik mezelf ''toestemming'' geef om lekker m'n gang te gaan, de behoefte juist minder is.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
yep. Jezelf af en toe wat gunnen is de sleutel tot succes. Ik vreet gewoon 1x per week een dikke hap en schaam me er niet voor als ik eens een keer over de schreef ga. Care? Wat je dan krijgt is dat je het minder "nodig" hebt. Ik heb dat gevoel i.i.g. nu.
voor vechtkampen heb je tenminste nog moeite moeten doen.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
sorry, all i got, heb geen vechtkampen
Ongezond eten bedoel je, niemand zegt hier dat je niks mag etenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jezelf eten verbieden omdat je te weinig beweegt
wil niet skinny fat zijn als jullie ectos.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jezelf eten verbieden omdat je te weinig beweegt
niet iedereen is geboren met goddelijke genen..quote:Op woensdag 3 april 2013 17:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
voor vechtkampen heb je tenminste nog moeite moeten doen.
skinny fat, wat is dat nou voor jaloerze obesesejes termquote:Op woensdag 3 april 2013 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wil niet skinny fat zijn als jullie ectos.
mattie 11% bf obese tegenwoordig?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
skinny fat, wat is dat nou voor jaloerze obesesejes term
Tja. Ik denk alleen dat je dan wel heel veel moet eten als je intensief sport en daarnaast blijft aankomen. Toen ik heel lang echt super veel sportte, kwam ik echt niet aan terwijl ik wel veel at.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is het toch haar voedingspatroon, dat maakt toch wel veel verschil. Ook al train je een hoop, dat betekent nog niet dat je alles naar binnen kan schuiven.
Ligt ook aan de sport en hoeveel moeite je erin steekt. Maar sommige mensen komen sowieso wat sneller aan dan anderen, dus die kunnen beter de McD laten staan.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:03 schreef Ziba het volgende:
[..]
Tja. Ik denk alleen dat je dan wel heel veel moet eten als je intensief sport en daarnaast blijft aankomen. Toen ik heel lang echt super veel sportte, kwam ik echt niet aan terwijl ik wel veel at.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |