Dat is niet waar, je kan toch visceraal vet opbouwen. Alleen maar troep eten is écht niet gezond.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:51 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja, want je slaat die stoffen niet op
Dit. Het leven moet wel leuk blijven.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:51 schreef Michielos het volgende:
Je mag jezelf heus wel een dikke hap, snack, pizza, frikadel met extra mayo en wat bier gunnen. Het gaat erom om een gezond voedingspatroon in je leven aan te brengen (dus niet structureel chips te vreten enz). Wat ik wil zeggen is niet meteen geheelonthouding aan te gaan, je mag best genieten hoor (met mate!!)
ja , als je het gewoon compenseert is er niks aan de hand hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hater, ik eet gemiddeld 2 zakken chips per week
ja denk ik ook dan. sporten alleen helpt niet, met alleen dieet kan t wel.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef Ziba het volgende:
Ze doet niet aan een dieet? Ik denk gewoon dat ze ziek veel eet. En daarnaast sport ze veel maar ze vreet zich simpelweg helemaal vol. Dus dan helpt sporten ook niet.
"je neemt t niet op"quote:Op woensdag 3 april 2013 16:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wait whut?
Dat je niet aankomt betekent nog niet dat het gezond is hoor
Een dieet is niet per se een dieet om af te vallen. Dieet betekent in dit geval gewoon de samenstelling van haar maaltijden.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef Ziba het volgende:
Ze doet niet aan een dieet? Ik denk gewoon dat ze ziek veel eet. En daarnaast sport ze veel maar ze vreet zich simpelweg helemaal vol. Dus dan helpt sporten ook niet.
Van die lui die meteen aan een geheelonthouding gaan, zijn meestal juist de mensen die het niet lang volhouden en opeens gaan binch eaten enz.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is niet waar, je kan toch visceraal vet opbouwen. Alleen maar troep eten is écht niet gezond.
[..]
Dit. Het leven moet wel leuk blijven.
Skinny fat misschien nog wel slechter dan gewoon obees.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik eet al 8 jaar om de dag pizza/vette frieten/shoarma
ecto's
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:11 schreef ssebass het volgende:
[..]
Overgewicht is inderdaad gemiddeld:
[ afbeelding ]
en dat het gemiddelde per leeftijd verschilt. Zoals hij zelf ook kan zien is het percentage overgewicht bij mensen onder de 35 lang niet 'average'.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij meer dat de "gemiddelde" in Amerika bijvoorbeeld hoger ligt
5 uurtjes per week, 2 uur zumba, 2 uur kickboksen en een uur cardio.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja , als je het gewoon compenseert is er niks aan de hand hoorJe sport meer dan 2x per week, neem ik aan?
1m78quote:
Dat gevoel van falen zorgt er gelijk ook voor dat je er helemaal mee stopt, onder het mom van: "Ik kan dit toch niet".quote:Op woensdag 3 april 2013 16:54 schreef Michielos het volgende:
[..]
Van die lui die meteen aan een geheelonthouding gaan, zijn meestal juist de mensen die het niet lang volhouden en opeens gaan binch eaten enz.
Het is ook meteen een MEGA teleurstelling en gevoel van falen als je niet aan je eigen opgeworpen geheelonthouding voldoet. Waarom zou je dat wllen?
Ik speel je door de benen, als je dat maar weetquote:Op woensdag 3 april 2013 16:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
5 uurtjes per week, 2 uur zumba, 2 uur kickboksen en een uur cardio.
In mei doe ik ook mee aan een voetbaltoernooi, dus voetbal nu ook een uur per week.
Chips eten na het sportenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:55 schreef Ziba het volgende:
Jaja, ik denk dat zij gewoon eet zodra ze zin heeft (doe ik ook) en waar ze zin in heeft. Dus 's avonds na sporten even naar de mac en 's nachts ook nog eten eten eten. Dat denk ik.
Ik hoef in ieder geval geen dikke of te dunne partner.
niet meer dan dikkertjesquote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is niet waar, je kan toch visceraal vet opbouwen. Alleen maar troep eten is écht niet gezond.
[..]
Dit. Het leven moet wel leuk blijven.
yep. Jezelf af en toe wat gunnen is de sleutel tot succes. Ik vreet gewoon 1x per week een dikke hap en schaam me er niet voor als ik eens een keer over de schreef ga. Care? Wat je dan krijgt is dat je het minder "nodig" hebt. Ik heb dat gevoel i.i.g. nu.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat gevoel van falen zorgt er gelijk ook voor dat je er helemaal mee stopt, onder het mom van: "Ik kan dit toch niet".
Ah oké. Ik vond het wat licht, maar nu snap ik het. Mijn vriend is 1.96 en weegt nu 83 kilo. Hij woog 75 toen ik hem leerde kennen.quote:
Chips is lekkerquote:Op woensdag 3 april 2013 16:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik speel je door de benen, als je dat maar weetmaar nice hoor
Kijk , je compenseert het i.i.g. wel met een over het algemeen gezond leefpatroon
veel groente erop enzo, best te doen dan ja.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:57 schreef Ethanolic het volgende:
Pizza's kunnen prima gezond zijn, mits zelfgemaakt en zonder kilo's kaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |