Had het niet over je navelquote:Op woensdag 3 april 2013 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik post vaker in LIF, maar fijn dat je ieder keer wéér over mijn buik en navel begint, dat waardeer ik echt, je komt ook niet als een engerd over ofzo.
moet uitkijken hier op FOK! als vrouw heb ik t ideequote:Op woensdag 3 april 2013 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik post vaker in LIF, maar fijn dat je ieder keer wéér over mijn buik en navel begint, dat waardeer ik echt, je komt ook niet als een engerd over ofzo.
Dat zeg ik ook elke keer, dat hij goede voeding moet gaan eten. Maar ja, welke man luistert er nou naar een vrouw?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik was zo,
Gewoon goed eten.
Pizza's en dergelijke helpen geen drol.
Gaat om de bouwstoffen.
Als hij rookt, laat hem daar maar mee stoppen.
Ts weet daar alles van.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet uitkijken hier op FOK! als vrouw heb ik t idee
veel zolderautisten enzo die niet helemaal goed zijn
Hmm. Ik sportte wel eens vier keer per week en ik had één teamgenoot die dus ook altijd vier keer in de week sportte, heel actief ook maar toch echt dikkig zoals nummer vier. Misschien wel iets meer. Dus onzin, denk ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja echt he
moeten gewoon goed gebalanceerd dieet nemen, kun je best veel eten en gewoon mooi figuur enzo
kut voor je, ik zal aan je denken als ik straks pizza eetquote:Op woensdag 3 april 2013 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja is lastig man, is ie ecto.
moet je echt veel eten om aan te komen.
ik heb tegenovergestelde maak snel vet aan dus moet altijd op strikt dieet om laag bf% te houden
Vertel hem maar dat ik van 53 kilo naar 72 ben gegaan ;-)quote:Op woensdag 3 april 2013 16:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook elke keer, dat hij goede voeding moet gaan eten. Maar ja, welke man luistert er nou naar een vrouw?
Roken is hij al wel mee gestopt, op eigen initiatief.
dan is er toch iets niet goed in dieetquote:Op woensdag 3 april 2013 16:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hmm. Ik sportte wel eens vier keer per week en ik had één teamgenoot die dus ook altijd vier keer in de week sportte, heel actief ook maar toch echt dikkig zoals nummer vier. Misschien wel iets meer. Dus onzin, denk ik.
Misschien was haar dieet anders?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hmm. Ik sportte wel eens vier keer per week en ik had één teamgenoot die dus ook altijd vier keer in de week sportte, heel actief ook maar toch echt dikkig zoals nummer vier. Misschien wel iets meer. Dus onzin, denk ik.
Curlboys ftw zekerquote:
72? Hoe lang ben je?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Vertel hem maar dat ik van 53 kilo naar 72 ben gegaan ;-)
veel plezier met je dicht geslibde aderenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:49 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
kut voor je, ik zal aan je denken als ik straks pizza eet
Ben jij zo hardcore dat je nooit pizza eet?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
veel plezier met je dicht geslibde aderen
ja, want je slaat die stoffen niet opquote:Op woensdag 3 april 2013 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
heb ook in vriendengroep wel mensen die lat zijn en dan hele dagen door suiker eten en frikandelbroodjes en pizza elke dag en dan zeg je er wat van en zeggen ze "kom toch niet aan"
net of het dan wel gezond is__!
ahahahah ik ga niet eens praten met jou, trollquote:Op woensdag 3 april 2013 16:51 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja, want je slaat die stoffen niet op
Na een keer pizza eten al?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je posts van die gozer zienquote:
ik eet al 8 jaar om de dag pizza/vette frieten/shoarmaquote:Op woensdag 3 april 2013 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hater, ik eet gemiddeld 2 zakken chips per weekquote:Op woensdag 3 april 2013 16:51 schreef Michielos het volgende:
Je mag jezelf heus wel een dikke hap, snack, pizza, frikadel met extra mayo en wat bier gunnen. Het gaat erom om een gezond voedingspatroon in je leven aan te brengen (dus niet structureel chips te vreten enz). Wat ik wil zeggen is niet meteen geheelonthouding aan te gaan, je mag best genieten hoor (met mate!!)
:")quote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik eet al 8 jaar om de dag pizza/vette frieten/shoarma
ecto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |