2,3,8quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik in ieder geval niet. Zulke opmerkingen zijn doordrenkt van jaloezie. Ik moet toegeven dat ik soms magere meiden zie en denk: "Eet eens wat", maar ik ben me er van bewust dat ook dat lichaamstype in de genen kan zitten.Ik vind het niet mooi, maar ach, ieder zijn ding.
ja echt hequote:Op woensdag 3 april 2013 16:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gezond eten bestaat voor de meeste dieetende vetkleppen jezelf uithongeren met een cracker 30+ kaas en 3 appels op een dag. En na 2 dagen houden ze het niet meer vol en bunkeren ze zich weer vol met frikandelbroodjes.
Ik eet best veel, soms wel evenveel als mijn stiefpa, maar ik kom niet makkelijk aan, en daarbij hou ik van sporten, dusquote:Op woensdag 3 april 2013 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik in ieder geval niet. Zulke opmerkingen zijn doordrenkt van jaloezie. Ik moet toegeven dat ik soms magere meiden zie en denk: "Eet eens wat", maar ik ben me er van bewust dat ook dat lichaamstype in de genen kan zitten.Ik vind het niet mooi, maar ach, ieder zijn ding.
In dezelfde mate: en de wereld zich maar afvragen waarom veel mannen zo onzeker over hun uiterlijk zijn. Hun vlees wordt net zo hard gekeurd door vrouwen wereldwijd als vice versa.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:40 schreef trovey het volgende:
En de wereld zich maar afvragen waarom vrouwen allemaal eetstoornissen krijgen.
ja als vrouwen andere anorexia patient noemen vaak gewoon jaloeziequote:Op woensdag 3 april 2013 16:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Maarja, werd dus een keer een anorexia patiënt genoemd door 2 negerinnen, ik dacht echt wtf![]()
Mijn vriend is ook een lat, maar hij kan makkelijk drie pizza's naar binnen werken en nog honger hebben, terwijl ik er zelf één net weg krijg. En ook hij komt moeilijk aan, dus ik weet wel dat niet iedereen met een dun figuur honger lijdt.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik eet best veel, soms wel evenveel als mijn stiefpa, maar ik kom niet makkelijk aan, en daarbij hou ik van sporten, dus
Maarja, werd dus een keer een anorexia patiënt genoemd door 2 negerinnen, ik dacht echt wtf![]()
Krijg genoeg complimenten, dus heb niks te klagen neequote:Op woensdag 3 april 2013 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja als vrouwen andere anorexia patient noemen vaak gewoon jaloezie
echte anorexia niet mooi maar waarschijnlijk heb je gewoon goed figuur
jij weerquote:Op woensdag 3 april 2013 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
Altijd wel grappig om te zien dat vrouwen het liefst zoals 0, 1 of 2 willen zijn. Terwijl mannen het compleet tegengestelde mooi vinden.
Ik kan dit bevestigen. Volgens mij heb ik wel eens een foto van A-J gezien.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja als vrouwen andere anorexia patient noemen vaak gewoon jaloezie
echte anorexia niet mooi maar waarschijnlijk heb je gewoon goed figuur
hahahahahaquote:Op woensdag 3 april 2013 16:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
anorexia patiënt genoemd door 2 negerinnen
Het verschil is alleen, vrouwen mogen kieskeurig zijn, alleen maar modellen willen, afgetrainde gasten, en alles wat lelijk is ook dusdanig zo benoemen en bestempelen en een nog erger complex aannaaien en dus ook niet eens aandacht geven of zelfs een praatje gunnen...quote:Op woensdag 3 april 2013 16:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
In dezelfde mate: en de wereld zich maar afvragen waarom veel mannen zo onzeker over hun uiterlijk zijn. Hun vlees wordt net zo hard gekeurd door vrouwen wereldwijd als vice versa.
Ja snap ik, maar sommige doen het dus wel, vandaar alle vooroordelen.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook een lat, maar hij kan makkelijk drie pizza's naar binnen werken en nog honger hebben, terwijl ik er zelf één net weg krijg. En ook hij komt moeilijk aan, dus ik weet wel dat niet iedereen met een dun figuur honger lijdt.
Hoewel dat andersom ook zo kan zijn. Ik heb wat overgewicht, maar ik prop me niet dagelijks vol met frikandelbroodjes en chips.
Ja van d'r dunne platte buikquote:Op woensdag 3 april 2013 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen. Volgens mij heb ik wel eens een foto van A-J gezien.
Waar komt dit idee dan vandaan? Ik heb zowel een dikke vent als een gespierde vent als mijn partner gehad. De huidige is weer heel dun. Hoezo kieskeurig?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Het verschil is alleen, vrouwen mogen kieskeurig zijn, alleen maar modellen willen, afgetrainde gasten, en alles wat lelijk is ook dusdanig zo benoemen en bestempelen en een nog erger complex aannaaien en dus ook niet eens aandacht geven of zelfs een praatje gunnen...
Maar als wij als man zijnde keihard terugmeppen door gewoon aan te geven dat ze geen rondingen hebben maar gewoon vet en dik zijn... dan is de wereld te klein.
Waarom mogen jullie wel kieskeurig zijn, en wij mannen niet?
waz met jullie?
ja is lastig man, is ie ecto.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:39 schreef Fera het volgende:
Mijn vriend is ook een lat, maar hij kan makkelijk drie pizza's naar binnen werken en nog honger hebben, terwijl ik er zelf één net weg krijg. En ook hij komt moeilijk aan, dus ik weet wel dat niet iedereen met een dun figuur honger lijdt.
Ja, die vooroordelen zijn hardnekkig, van beide kanten.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar sommige doen het dus wel, vandaar alle vooroordelen.
Zo lang je maar lekker in je vel zit en je thuis voelt in jouw lichaam zonder overgewicht of te dun zijn, dan is het goed.
Is dat wat ze ecto noemen? Ik heb die term nooit echt begrepen. Maar inderdaad, als hij niet oppast is er zo weer drie kilo af. Lijkt me ook heel naar om te hebben.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja is lastig man, is ie ecto.
moet je echt veel eten om aan te komen.
ik heb tegenovergestelde maak snel vet aan dus moet altijd op strikt dieet om laag bf% te houden
Ik was zo,quote:Op woensdag 3 april 2013 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat wat ze ecto noemen? Ik heb die term nooit echt begrepen. Maar inderdaad, als hij niet oppast is er zo weer drie kilo af. Lijkt me ook heel naar om te hebben.
zelfs jij voelt hun aderen dichtslibben.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
heb ook in vriendengroep wel mensen die lat zijn en dan hele dagen door suiker eten en frikandelbroodjes en pizza elke dag en dan zeg je er wat van en zeggen ze "kom toch niet aan"
net of het dan wel gezond is__!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |