die american fritessaus die overal te koop is bedoel je?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waar ik ook kom in het buitenland, nooit hebben zij de fritesaus die ze hier hebben bij de mac. Altijd rode saus.
Iets zuidelijker.quote:
sausjes zijn gewoon te koopquote:Op woensdag 3 april 2013 17:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet niet, hun sausjes.
Ik eet alleen bijna nooit mac
haha , geboren en getogen in nijmegen. toen ging ik verhuizen iedereen raar kijken omdat ik friet zeiquote:
Ja, klopt klopt. Maar bij sommige macs in het buitenland krijg je een rood sausje. Da is dan het standaard sausje daar.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
die american fritessaus die overal te koop is bedoel je?
bbq saus?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, klopt klopt. Maar bij sommige macs in het buitenland krijg je een rood sausje. Da is dan het standaard sausje daar.
ketchup?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, klopt klopt. Maar bij sommige macs in het buitenland krijg je een rood sausje. Da is dan het standaard sausje daar.
is de belevingquote:Op woensdag 3 april 2013 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar als je zelf naar de mac gaat smaakt het anders lijkt het wel. Heel raar
omdat ze over datum zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar als je zelf naar de mac gaat smaakt het anders lijkt het wel. Heel raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |